Pfff... Blijft moeilijk... Wat te geven als hun jarig zijn. Nu kan ik mijn eigen opa gelukkig maken met een flesje drank... Maar de oma van mijn man doe ik daar geen plezier mee... En als ik aan hem vraag, wat vind ze leuk..,, geen idee krijg je dan te horen Ti's wel beetje kort dag dus foto cadeau is geen oplossing... Maar wie weet er wat leuks om te geven? Sowieso laat ik Gijs dadelijk iets moois op papier maken. Maar om nou, net als alle andere weer met bloemen aan te komen, is ook weer wat. Geurtjes vind ik lastig op die leeftijd... Geen idee waar ze van houdt... Is natuurlijk ook niet mijn oma. Maar ben benieuwd
Idd een mooi plantje/plantenstukje, voorjaar is weer begonnen dus altijd wel leuk.. De tekening in een lijstje doen?
Leuk boek of douchegel slaat bij mijn oma altijd wel aan. Een zelfgemaakte bonbons od koekjes enzo is ook altijd een succes! Boeken over de oorlog of mensen die in die tijd leven zijn misschien leuk? Zoals het lot van de familie Mijer (geloof dat je het zo schrijft)