Hey meiden, Kleine man hier is zo zielig hij heeft oorontsteking!! Hoop dat het snel over is want hij is echt zielig!! Hoe gaat het verder bij jullie??
oe gatsie oorontsteking, heb je er wat voor gekregen? oorontsteking is zo pijnlijk, echt sneu voor zón ukkie! Alles goed hier. Meisje was een heerlijk rustig moppie en ze wordt nu steeds feller en drukker hahaha. Echte meid! Soms denk ik 'jeetje kun je niet even stil zijn' hahah dan ben ik aan het bellen en dan moet ik gewoon harder gaan praten anders verstaan mensen me niet.... Ze probeert zichzelf ook om te duwen van haar rug naar buik, ligt ze helemaal op haar zij met haar hoofd achterover te duwen met haar voetje en te grommen dat iets haar niet lukt. Ze heeft af en toe ook 1 knalrode wang, dus ik ben benieuwd of er een tand zit aan te komen. Dat zou wel erg vroeg zijn!! Dat waren wij zelf beide niet. Gister heeft ze een hele dag gewend op het kdv en dat ging wel goed, ze had schijnbaar een giga poepbroek en over de leidster heen gespuugd hahaha. Dus ze heeft haar stempel al gedrukt daar! Ik ben aan het genieten van mijn laatste verlofdagen! Dinsdag weer aan de slag. Dat zal wel raar zijn na 5 maanden en 1 week vrij te zijn geweest. Hoe is het bij jullie allemaal? Feestdagen weer in het vooruitzicht he! Leuke tijd vind ik altijd, jammer dat de kerstdagen zo in het weekend vallen!
joehoeee ik ben er nog hoor Was mijn eerste werkdag weer en het viel mij 100% mee! Echt zalig dat de collega die ik ingewerkt heb er nog is want ik heb gewoon niets te doen Ik geniet er maar even van want mensen weten je meestal snel genoeg weer te vinden Que, hoe is het met Sven? En met jou? En zijn er nog andere dames die een up date hebben van het reilen en zeilen(schrijf je dat zo?) met de nieuwe kleine ukkies?