Voor de dames van het aftel clubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Que, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    #181 sassie25, 31 jul 2010
    Laatst bewerkt: 31 jul 2010
    Hallo meiden :)

pff hier zit Tycho weer zo verstopt als wat... Hij werd om kwart over 5 wakker van de pijn en viel om kwart over 6 weer in slaap. Om 7uur werd ie wakker voor de fles en ja weer een hoop pijn. Om 9uur is ie eindelijk weer in slaap gevallen in zn eigen bedje. Nadat ik hem bij mij in bed had genomen, op de bank bij me had genomen, in zn bedje, in de wandelwagen enz enz en maar masseren en over dat bukje aaien, op zn buik, op mn arm, op mn knie. Om kwart voor 10 werd ie weer wakker en om kwart over 10 viel ie weer in slaap tot 11uur volgende fles. Na de fles was ie zo moe dat ie gelijk in slaap viel en hij heeft tot 15uur geslapen. Na deze fles is ie nog een half uur wakker geweest en hij begon zo te geeuwen, heb m weer boven gelegd en nu is ie eindelijk weer in slaap gevallen.
    Toevallig dat wij er laat in lagen vannacht omdat we eerst een vriendin van ons op visite hadden en daarna (ja echt waar, moet het toch even zeggen ;)) heerlijk gesekst hebben :) zonder al te veel pijn. Voelde nog wat branderig maar was meer hinderlijk dan echt pijn. Uiteindelijk is het 4uur geworden voordat we sliepen. Had er, hoe stom ook, op gerekend dat Tycho zou slapen tot 7uur en dan daarna weer zou slapen tot 11uur.... Dus loop nog in mn pyama beetje te suffen en te sukkelen.

Maar hoop voor Tycho dat zn darmpjes snel goed gaan functioneren want dit vind ik zo zielig! Doordat ie pijn heeft kan ie niet slapen, wordt ie moe, valt ie tijdens de fles in slaap, krijg ik m niet meer wakker, krijg hij honger en kan hij daarom weer niet slapen en voelt hij ook die pijn weer en ga zo maar door. Vanmorgen was zn buik net een ballon zo'n berg lucht dat erin zat en ik krijg het er niet uit. De thermometer aantal x geprobeerd maar lukt dan weer niet...

Que, lekker bezig geweest! Heerlijk gevoel als dat allemaal weer netjes is he! Ik kan ook niet nadenken als het rommelig is en niet "schoon".... Ik heb gelukkig gisteren nog ff opgeruimd en gestofzuigd, dus kan dat morgen weer. Ga nog ff lekker op de bank tukken ;) xxx

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ow en die wasjes...
    ik doe tycho niet elke dag schone kleertjes aan, alleen een schone romper. Hij ligt hier ingebakerd natuurlijk en dan heeft ie alleen een romper aan. Dus zo vaak heeft ie geen kleertjes meer aan. Alleen 's avonds na zn bad doe ik m kleertjes aan omdat ie na zijn fles van 23uur zo diep in slaap valt dat ie niet ingebakerd hoeft te worden. Daarom doe ik 2dagen met een setje kleertjes. Dus die was heb ik niet extra. Ik gebruik wel veel hydrofiel luiers en dus heb ik wel regelmatig een witte was.
    En strijken, daar doe ik niet aan hahah tenzij er echt kledingstukken zo erg in de kreukels zitten.... Ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan strijken!

xxx

3. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    @Que: ik doe me kids ook elke dag schone kleren aan. De oudste sowieso, die houd niks schoon :D maar goed daar is hij natuurlijk kind voor ;)
    Ik zorg gewoon dat ik elke dag een was draai. (kan ook haast niet anders)
    Strijken.. doe ik ook alleen bij de kleding wat het echt nodig heeft om gestreken te worden.
    Hydrofiele luiers strijk ik ook niet meer, ik hang me was aan de lijn te drogen en dan is het al aardig recht allemaal :D

@ Sassie: rot voor je ventje weer meis, ik hoop dat hij snel weer gewoon kan poepen, want dit is ook zielig! :(
    Hey wel fijn dat je weer normaal heb kunnen seksen :D
    Ik ga het denk ook snel maar weer is proberen ;) haha

Hier alles goed. Ik ben wel vaak duizelig. Maar goed dat gaat ook wel weer over ;) Ik weet niet of ik jullie had verteld over me zus die meer dan 2 maanden geleden naar Canada was ge-emigreert? Nou ze komt weer terug in ieder geval.. ben helemaal blij :D Al had ik haar echt veel liever gelukkig in Canada gezien met de man waar ze van houd.

4. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    #184 sunshine1976, 31 jul 2010
    Laatst bewerkt: 31 jul 2010
    Tso he Que, wervelwind! Wat heb jij een hoop gedaan vandaag! Goed gedaan!! Dat geeft altijd wel een super goed gevoel vind ik.

Ik geef Norah om de dag schone kleertjes of eerder als ze vies zijn of niet fris ruiken uiteraard. Ik was ongeveer om de dag, ik doe liever wat vaker kleinere wasjes dan 1 x een enorme berg weg te moeten werken. En strijken.... pff dat doe ik alleen als het echt te erg in de kreukels zit. Anders strijk ik er goed met mijn handen overheen en vouw ik het netjes op.

Maar ik moet zeggen dat wij natuurlijk nog maar 1 klein guppie hebben en mijn vriend dagelijks een pak aan moet voor zijn werk ( dus weinig vrije tijds kleding van hem in de was)

@Manny, wat fijn dat je zus weer terugkomt in NL! Kan ze mooi de kleine koters op zien groeien!

@Sassie, wat vervelend toch voor Tycho. Die klysma's mag hij zeker maar een beperkt aantal keer krijgen? Heeft hij nou moeite met poepen of krampen? Want wat bij ons super goed helpt tegen de krampen is Infacol.

5. Que

Que Niet meer actief

Hey Meiden,

Zat me iets af te vragen.....

Wanneer zouden jullie voor een 2e of een 3e willen gaan??

Hier zit ik te denken als Sven weer een jaar is. Overigens hebben 2 vriendinnen van mij na 4 maanden al gelijk voor de volgende gegaan.

6. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja zo is het! Ze heeft ons meisje alleen nog maar op de web cam gezien, dus morgen ziet ze haar voor het eerst op schiphol :D

@ Que: Wij zeiden altijd dat we voor een 2e zouden gaan als onze kleine man bijna 4 zou worden. Daar kwamen we snel van terug toen we hem alleen zagen spelen :) Dus gingen we voor een 2e toen onze kleine man nog net geen 2 was.
    Vind het prima zo, hij weet dat ie voorzichtig moet zijn met zijn zusje. En helpt ons goed met haar.
    Eerder zou ik ook niet erg hebben gevonden, maar ik had in ieder geval niet meer leeftijdsverschil willen hebben.

En voor een 3e zullen wij waarschijnlijk niet gaan.. maar ik zeg noooit nooit! We zijn nog jong ;)

7. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    @sunshine
    het is het poepen wat hem moeite kost. Hij zit continu te persen en loopt dan echt rood aan en hij kreunt ook echt alsof het moeite kost. Maar het is wel zo dat hij het alleen 's ochtends heeft als ie wakker wordt en na zn 2e fles. Voor de rest van de dag is het eigenlijk niet zo erg.Dat infacol gebruik ik al sinds dat die 3weken oud is, maar weet niet of dat echt wel heel veel helpt. En wat hij ook heeft is gewoon een hele berg lucht in zn buik. Snap niet waar dat vandaan komt. Hij drinkt goed, neemt amper lucht mee en hij boert altijd vrij hard na zn fles. Soms heeft ie echt een bult van lucht in zn lijfje zitten die je ook echt kan verplaatsen zeg maar. Zei vanmorgen tegen ralf al misschien moeten we eens een andere fles proberen. Maarja, hier drinkt ie al uit sinds dat ie een week is en hij heeft pas deze week zoveel lucht.
    Vanmorgen weer een klisma gedaan... ging weer helemaal mis. Weet niet in hoeverre dat beperkt is. Had een 2e klisma meegekregen voor als het nodig zou zijn. Hij zal wel weten wat ie doet neem ik aan. Maar dus morgen weer naar de HA. Moet er toch heen voor mezelf, bloed laten controleren voor HB en voor mn blaasontsteking. Kan ie ook gelijk ff naar Tycho kijken.

@Manny:
    je zus komt hier weer terug wonen begrijp ik? Of lees ik dat verkeerd? Wel fijn dat je je zus weer dichtbij heb! Kon ik dat van mijn zusje ook maar zeggen... die heb ik al 5jaar niet meer gesproken. Wel gezien maar dan komen we niet verder dan hoi en doei. Het is zelfs zo erg dat ik gezegd heb dat ik er geeneens op mn trouwerij wil hebben... erg hé? Ow en die 3e... ik werd ook zwanger door de pil heen ;)

@Que:
    een 2e?? hahah ralf zei gisteravond toevallig: "ja dan hebben we de eerste periodes maar snel gehad" . Maar ik moet er niet aan denken om nu al voor een 2e te gaan. Ben net weer helemaal (nouja zo goed als) weer beter. En heb zo aan Tycho moeten wennen dat ik niet zo goed zou weten hoe ik er een 2e bij zou moeten passen. Bedoel zelfs nu is het al zo dat ik gewoon soms niet aan dingen toekom zoals Tycho in bad doen, ontbijten en huishouden.

xxx

8. sunshine1976

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sassie, Dat klinkt echt naar hoe je dat beschrijft! Het arme jochie zeg! Sneu hoor, moeilijk moet het ook voor jou zijn om je kleine zón pijn te zien hebben. Ik heb zelf al veel positieve verhalen gehoord over Osteopathie. dan met name voor kindjes met het kiss syndroom maar volgens mij werken ze op een heel breed gebied. Misschien is dat wat voor jullie? Of wellicht om te bespreken met je huisarts hoe die daarover denkt?

@Que, leuke vraag!
    Soms zeg ik gekscherend, zullen we gelijk voor een 2e gaan? zal mijn werkgever leuk vinden...
    Ik zou het liefst voor een 2e willen gaan als Norah rond de 2 jaar is. Mijn leeftijd (net 34) speelt echter wel een rol in mijn achterhoofd, wellicht gaan we er eerder aan beginnen. Maar eerst maar eens volop genieten van onze kleine meid nu!

Vraagje; wanneer 'moeten' jullie weer beginnen met werken en kijk je er naar uit?
    Ik zelf pas begin november weer en ik kijk er niet naar uit, maar duurt gelukkig nog even! We gokken maar weer met een staatslot... ;)

9. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hey Susnhine,
    ik zal dat eens bespreken met ha, bedankt voor de tip. Valt niet mee om te zien nee. Echt heel vaag dat ie daar ineens last van heeft. Heb van Que nu haar difrax fles te leen. Dus ga morgen eens kijken hoe dat gaat en of die lucht hem daarin zit... En voor dat poepen doe ik zo'n beetje al alles om hem te helpen: olijfolie in zn fles, masseren, in bad en ook masseren, extra water in zn fles, vaseline bij zn sluitspier, af en toe met de thermometer hel voorzichtig. Kan echt niks meer bedenken.

Ik moet 28augustus weer beginnen met werken. Maar als ze die zaterdag genoeg mensen hebben, hoef ik pas die woensdag daarop te komen. Het zal wel weer ff vreemd zijn. En zal die kleine wel erg missen denk. Je bent zolang alleen samen thuis... maar goed misschien ook wel weer ff lekker zonder baby en gewoon ff andere mensen om je heen.

Ik ga maar eens naar bed denk.. Tycho ligt erin en heeft zn fles gehad. Net werd ie ineens krijsend wakker??? Hij lag gewoon bij mij op mn buik te slapen. En toen deed ik zn speentje erin en hij sliep gelijk weer verder... heel vaag.

Slaap lekker meiden :)

10. Que

Que Niet meer actief

Hey Sunshine
    Ik moet 9 aug. weer beginnen met solliciteren. Dus ik hoef nog niet echt aan het werk. Gelukkig maar want ik kan mijn kleine man echt nog niet missen hihihi. Ik heb het idee dat hij pas net een maand geleden geboren is.

Ik heb gisteravond Sven om 22.00 uur zijn papfles gegeven en hij werd pas om 6 uur wakker vanmorgen. Jeetje wat heerlijk vond ik dat zeg!! Ik hoop dat hij het vanacht weer zo doet!!

Nou ik ga even heerlijk ontbijten dan tandjes poetsen, make-up doen en haar doen. En dan even wachten tot de kleine man weer wakker wordt zodat we boodschappen kunnen gaan doen.

@sassie ik mis mijn fles nu al;). Moet nu eerder alles gaan afwassen

11. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hier ook een goed nachtrust gehad :)
    Onze meid kreeg 22:00 uur der flesje en kwart voor 7 heb ik haar wakker gemaakt.
    Lekker zeg, ik hoop dat ze het vol blijft houden ;)

12. Que

Que Niet meer actief

Zo dat is ook erg lekker zeg!!!! sven heeft na zijn fles van 6 uur tot 11.00 uur geslapen, toen heb ik hem ook maar wakker gemaakt. Nu ligt hij al weer een tijd te slapen. Hij had om 18.00 uur zijn hapje moeten krijgen en om 19.00 uur zijn fles. Nu wordt het maar gewoon om 19.00 uur de fles, waarschijnlijk moet ik hem dan weer wakker gaan maken. Hij is erg moe vandaag.:)

13. Que

Que Niet meer actief

Morgen voor het eerst zwemmen met Sven..... Zo spannend!!
    16 augustus begint het babyzwemmen ook daar heb ik heel veel zin in, maar vind het leuk om nu alvast een keertje te gaan.

Ga samen met een vriendin morgen, met haar kleintje van bijna een jaar. Dat vind ik wel zo makkelijk. Ik ga me dan eerst aankleden en dan haal ik Sven als hij aangekleed is komt zij met haar zoon en die kleed ik dan ook aan zodat zij zich ook aan kan gaan kleden.

Ik hoop dat Sven het leuk vind!!

14. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ja Que, tegenwoordig moeten we nadenken hoe en wat we eerst gaan doen hahaha. Hier ook nog weleens ff denken van wat is handig!
    Nou vanmiddag is ons gele gezinnetje naar de dokter geweest hahaha. Ik voor controles van blaasontsteking en Hb. Blaasontsteking was was en HB is 6,5. Nog niet optimaal maar hoef geen medicijnen meer maar wel roosvicee ferro drinken en goed eten bla bla bla. Ralf moest omdat hij ineens niet goed werd gisteren, steken op zn hart en overgeven en nu benauwd. Maar gelukkig was dat niks. En Tycho heeft lactulose gekregen voor dat moeilijke poepen. Dus ik ben heel erg benieuwd hoe dat gaat komende week.

Heerlijk Manny dat ze zo lang geslapen heeft! Hopelijk houdt ze dat ritme vast indd. Hoe gaat het verder met dr?

Que, zijn je wortels nog opgegaan? Hoop dat ie het lekker vond! Tycho hier dus aan een fles met lactulose, ben benieuwd!

Tycho weer lekker aan zn rommeluurtje begonnen.... pff ga m maar uit bed halen en knuffelen denk ik. Hij heeft vanmiddag ook zo onrustig geslapen en vanavond had ik collega's op visite. Beetje van slag dus nu.

Fijne avond!!! xx

15. sunshine1976

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Que, wat leuk zeg dat je gaat babyzwemmen! Ik kan me voorstellen dat je benieuwd bent hoe Sven (wat een super leuke naam trouwens!) het zal vinden! Lekker van genieten met z'n 2tjes!

@Sassie, fijn dat je weer een andere mogelijkheid hebt gekregen wat Tycho wellicht helpt met poepen!

Ik was vandaag met Norah naar de huisarts (na doorverwijzing van cb arts) voor 3 witte puntjes op haar gehemelte al sinds haar geboorte. Ik maakte me er geen zorgen om ( wellicht wat naief) maar de arts zei dat het geen spruw was maar misschien een cyste. En daarmee kun je natuurlijk alle kanten op. We moeten het gewoon in de gaten houden komende tijd. Het is ook niet iets waar ze last van heeft. In ieder geval niet ín zo'n mate dat we het merken.
    Lag ze daar ook nog te poepen in de wachtkamer bij de huisarts, stinken joh!

Ze werkt zichzelf nu met regelmaat in haar bedje tot aan de bovenkant aan.Met haar hoofdje tegen de spijltjes, zo zielig ligt ze dan te huilen, helemaal van streek. Ik denk dat ik haar eens probeer weg te leggen in een slaapzak en een lakentje Of zal dat te warm zijn, met een laken erbij? Ik vind het wel een dun slaapzakje.

O ja wij hadden dit weekend onze eerste lange autorit en lang van huis weg ook. Alles meegenomen voor voeding, verschonen, slapen, extra kleertjes etc.. behalve haar flesje... Gelukkig was er een fles die geleend kon worden. Wel een voor een kindje van 1 jaar, maar het drinken ging prima gelukkig!

Goede nacht weer allemaal!!

Grtjs

16. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    #196 sassie25, 3 aug 2010
    Laatst bewerkt: 3 aug 2010
    Goedemorgen :) :)

ik werd vanmrogen om 6:50 van Tycho die lekker zn babygeluidjes lag te maken in zn bedje. Klonk zo lief! Heb er nog ff naar geluisterd tot de wekker ging om 7uur. Ik op mn gemak naar beneden voor het maken van zn fles, denk zolang die niet huilt hoeft het ook niet zo snel.
    Dus ik daarna weer naar boven en zeg goedemorgen tegen mn ventje en hij lachen joh! Dus ik helemaal goed gemutst haal m uit zn bedje en leg m op de commode al kijkend naar Tycho trek ik zn broekje uit en hij nog steeds lachen en geluidjes maken! Kijk ik naar zn luier....... :$:$:$

Heel zn been zat onder de poep, romper ronder de poep,broekje onder de poep, inmiddels aankleedkussen onder de poep... dus ik haal een keer diep adem en doe zn luier los, nou dat hoef ik niet te vertellen hé dames? Spreekt voor verbeelding denk ik....

Ik eerst die luier weer dicht en alles om die luier heen schoongemaakt. En ben hem toen gaan uitkleden, sloeg zn romper nog dubbel zovan dan komt het niet in zn gezicht... deed ik die luier af en was m aan het schoonmaken zie ik ineens een handje komen, die pakt een piemeltje vast, wriemelt eraan en gaat vervolgens met dat handje naar een gezichtje en in een mondje.... En dat alles in een razendsnel moment.... had geeneens tijd om te reageren. Dus zat alsnog zn hele gezicht onder de poep.... BAH!!!

Toen heb ik Ralf maar geroepen, hahaha. Ralf heeft zn handjes vastgepakt terwijl ik driftig met billendoekjes aan de gang ben gegaan en Tycho maar lachen met pappa!

Sterk spul dat lactulose!! Het bizarre vind ik nog: Tycho heeft geen kick gegeven toen ie zo onder de poep in zn bedje lag. Ik deed nog rustig aan en lachte nog lekker mee terwijl ik hem zoende en knuffelde enz. Zo dat poepverhaal ben ik weer kwijt :p moest het ff vertellen haha. Maar ben wel blij dat het nu zo makkelijk gaat en dat poepen hem geen pijn meer doet.

Ow Que, heb gisteren een fles gekocht van Avent met een speciale ring erin dat lucht uit de fles haalt. Zag het heel toevallig staan bij de apotheek toen we bij de dokter vandaan kwamen. Is een nieuw systeem. Werkt echt super, dus hoef ik ook niet meer op zoek naar een andere fles! Wel belachelijk dat ze die ringen niet apart verkopen, maar goed. Have fun in het zwembad vanmiddag!

Hey Sunshsine, lastig he met wat doe ik aan en wat doe ik aan in bed enz. Ik zit nog steeds elke keer te twijfelen. Als het een dun slaapzakje is, zou ik er gewoon een lakentje overheen doen, maar dat liggt er ook weer aan hoe je m in zn slaapzakje legt. Tycho ligt hier in een romper in een hydrofiel luier onder een lakentje. 's Nachts leg ik Tycho in zn kleertjes met sokjes aan ook onder een laken. Ik heb het idee dat Tycho zo afkoelt 's nachts. Heb wel een dekentje ook in zn bedje liggen, maar die ligt nu over de rand van zn voeteneind. Van de week was het zo regenkoud, dus kon ik dat dekentje makkelijk over hem heen doen.

xxx

17. Que

Que Niet meer actief

@ Sunshine,

Dank je wel!! Wat betreft je slaapzak. Daar ligt Sven ook in omdat hij in zijn bed omhoog kruipt. Hij ligt met een shirt aan, slaapzak en een lakentje. Als de nachten wat kouder zijn krijgt hij ook nog een broekje aan. Ik doe dat lakentje omdat hij ook zijn benen iedere keer omhoog doet en dan blijven zijn beentjes ook lekker liggen.

@ Sas

Bij Sven hielp die lactulose ook niet direct hoeveel mag je geven?? En tot hoeveel cc mag je gaan?? Sven begon met 5 en zat op een gegeven moment aan de 15. Toch snap ik niet waarom hij het niet direct heeft gegeven. Je hebt nu nog de kans dat hij nog een paar keer verstopt zit omdat de (oude) ontlasting er nog niet uit is. Heb je voor de zekerheid nog een clysma meegekregen?

Hier wil Sven steeds vroeger zijn laatste Fles en daarna slapen. Hij heeft hem gister om half 10 gehad en lag om 10 voor 10 in bed. Werd pas om 6 uur wakker!! Wel lekker hoor!!

18. sunshine1976

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen Dames,

Ik heb Norah dus net haar slaapzakje gepast( hadden we gekregen), maar hij is veels te groot. Haar hoofdje zou er zo in kunnen zakken. Het was lengte 60 geloof ik. Volgens mij moeten er nog kleinere zijn. Van het weekend maar eens naar de Hema en Prenatal.

Hoe hadden jullie in de gaten dat je kleine meer cc aan voeding nodig had?
    En doen jullie de laatste nachtvoeding altijd op hetzelfde tijdstip? Ik weet niet hoe dit bij ander gaat maar bij ons komt dat soms zo onhandig uit. Over het algemeen steeds tussen 22:00 en 23:30.

@Sassie, hahah wat een heerlijk poepverhaal:D Dat moet heerlijk voor Tycho zijn geweest. En jullie zelf natuurlijk ook opgelucht. Zal dat al van de lactulose zijn geweest? dat werkt dan wel super zeg! En soms kun je inderdaad wel een handje extra gebruiken met het verschonen!

Fijne dag!!

19. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Goedemorgen :)

Ja het gaat super met haar :) het is een heel rustig, lief meisje.. ze groeit goed, slaapt goed, eet goed en poept en plast goed.. en dit laatste daar ben ik echt super blij mee als ik hoor wat een moeite jullie ukkies hebben :( Maar gelukkig had je mannetje vanmorgen goed gepoept, en dat hij er nog veel plezier in had ook :D Ik herken die poepluiers nog wel van mijn zoontje.. bij hem zat de poep regelmatig op zijn rug :)

Ons meisje heeft gister 22:15 de laatste fles gekregen en werd vanmorgen 06:00 wakker.. Maar ze kreeg eerst dus 6 voedingen en nu is het sowieso al 2 dagen zo dat ze dus een fles mist.
    Ik loop zo even naar het CB en daar ga ik toch maar even informeren of ze dan meer cc mag.

@Sunshine: het ligt er natuurlijk net aan hoe lang je kleine doorslaapt snachts.. dus ik denk dat iedereen wel een beetje speelt met de tijden van de laatste fles. Maar zoals ik het lees, gaat het al hartstikke goed bij je.. Hier is het meestel tussen 22:00 en 23:00 de laatste fles. En als het wel een keer zo is dat de fles te laat uitkomt, dan doe ik wel eens overdag een paar x een kwartier eerder de fles ofzo, zodat de laatste fles wat eerder uitkomt. :)

Fijne dag!! ;)

20. Que

Que Niet meer actief

Ik hield altijd dezelfde eindtijd van 23.00 uur aan. Als hij de ene keer om 5 uur zijn eerste fles kreeg en de andere keer om 6 uur dan rekende ik s ochtends altijd zo dat ik weer om 23.00 uur dezelfde eindfles gaf.

Wat betreft de hoeveelheid. Ik merkte ook aan Sven dat hij meer wilde en gaf hem dat gewoon. Toen op een gegeven moment wilde hij dat niet meer dus ging ik weer terug met de hoeveelheid.

Sven heeft net ook gepoept. Het was helemaal hard. Pff nu maar weer de lactulose verhogen. Het komt waarschijnlijk door zijn hapjes en pap wat hij krijgt.

Nou ik ga nu even stofzuigen en dweilen. Heb vanmorgen al het voorraam aan de binnen en buitenkant gezeemt. Maar weet niet of het stofzuigen en dweilen gaat lukken want Sven wil niet slapen......

Deel Deze Pagina