Een hele goede morgen dames!! Sven is vanmorgen om half 7 wakker geworden helaas weer van de pijn van het poepen. Ik hoop dat het vandaag of morgen beter gaat door de druppeltjes!! Ik ben sinds donderdag begonnen met afslankpillen en ben nu al 6 ons afgevallen!!!!! Mede dankzij Sas. Vanavond weer wandelen??. Dus ik ben wel erg happy!! Wil nog 11 kilo kwijt dus ik heb nog wel even te gaan. Maar het is nog maar 2,4 kilo van mijn zwangerschap dus dat is wel erg mooi al zeg ik het zelf. Nou ik ga ff wat doen. DDDDDDOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Goedemorgen Allemaal, Heerlijk geslapen en de kleine meid ligt alweer als een roos te slapen, net zoals mijn vriend ( zo vader, zo dochter hihi) Ik ga zo lekker even wat boodschappen doen. Norah had vandaag 5:45 uur tussen haar laatste fles en de 1e van vanmorgen, dat voelde ik gelijk. Heerlijk geslapen. Ze begint nu ook met nieuwe geluidjes te maken, zo gezellig! Ik kon er wel opvreten toen ik dat hoorde Fijne dag allemaal! Hopelijk hebben de jochies vandaag heerlijke poepluiers!! Gister had ik er 1 waarbij ik voor het eerst dacht, 'oe die stinkt' Verstand op nul en actie
Lekker he!! Wacht maar tot ze je een keer onder poept dan lig je echt in een deuk!!!! Wel fijn dat je wat langer hebt kunnen slapen!! Ik had dat ook oei je voelt je gelijk een stuk fitter!!
Goedemorgen Tycho heeft hier weer heerlijk geslapen. Om kwart over 7 werd ie wakker en hij ligt alweer een uurtje lekker te knorren. Vanmorgen was ie alweer half onder de dekens verdwenen.... kleine draaikont is het aan het worden Ik zal zn bedje weer eens gewoon neerzetten, had m opgehoogd met wat Donald Duck pockets Miscch dat hij daardoor niet naar beneden glijdt. Que 6 ons yeahhhhh Tycho krijgt om 19:15 zn fles Ik zie je wel verschijnen . Ik denk dat ik vandaag een sff stofzuig in huis... gisteren niet aan toe gekomen. Wil eigenlijk ook de ramen gezeemd hebben, beetje jammer alleen dat het weer zo rot is. De afdrukken van mn ooievaar staan nog op het raam haha. De laatste keer dat ik gezeemd heb is nog voor de geboorte van Tycho. Maar ga het toch maar ff doen.... Verder rustig dagje. Vriendlief is naar Amsterdam voor zn werk, dus die verwacht ik voorlopig nog niet terug. Weet iemand of de gay pride uitgezonden wordt op de tv? Zat al te kijken maar zag zo gauw niks. xxx
Tycho had gisteren zo'n lekkere stinkende luier.... maar deze keer was ie wel netjes en is het in zn luier gebleven En wonder boven wonder ging ie gewoon huilen omdat zn luier vol zat... Schrok er gewoon van toen ik ineens geluid uit de babyphone hoorde komen hahaha. Normaal is ie niet wakker te krijgen en slaapt ie gerust als ik m niet wakker maak voor zn fles. Nora begint al wat langer tussen dr fles te laten 's snachts he? Fijn voor je, kun je zelf ook ff bij tanken. Overdag is het ook wel vermoeiend als ze kort achter elkaar komen, maar dan ben je toch wakker. Midden in de nacht wakker worden en voeden wordt je zo moe van. Nou ja dat had ik dus xxx
Wow Sassie wat een zaligheid kwart over 7! Toen kwam bij ons de 2e voeding alweer bijna om de hoek kijken. Ach komt vanzelf allemaal wel. Gay Pride, Wellicht AT5 als je dat kunt ontvangen? Maar anders een samenvatting vanavond 21:30 op ned.3 Zo en nu echt boodschappen doen...
Omdat we het laatst over die gratis dozen hadden... Ik heb zojuist de babycadeaudoos bij de C1000 afgehaald. Die krijg je als je je geboortekaartje inlevert (identieteitsbewijs mee). Echt een super doos!! En ik ga zo ook even de Felicitas doos ophalen... Goed bezig
Ik dacht dat de doos van de c1000 niet zo byzonder zou zijn. Maar Wel dus? Anders ga ik ook nog even snel een kaartje inwisselen voor een doos Hier ons dametje ook pas na 07:00 wakker vanmorgen Heerlijk he! Ze zit nog steeds onder de bultjes, maar ik heb wel het idee dat het minder wordt. Er is trouwens een topic bij algemene... show jezelf is heel leuk omdat de meeste er heeeel anders uitzien als je je voorstelt. Ladies fijn weekend allemaal!!
Dit zat er bij mij in de C1000 doos: groot pak billendoekjes 4 luiers, babyshampoo diksap 2x olvarit(fruithapje en bloemkool) robijn wasverzachter pak Bar le duc(2 liter) kortingsbon(nen) voor foto's te laten maken.
Goedemorgen, Sven heeft super geslapen vanacht!! Ik heb om 10 uur de fles gegeven en heb hem vanmorgen om 7 uur wakker gemaakt voor zijn fles!!! Dat is wel 9 uur er tussen!!!!!!!!!! Toen zijn fles gegeven en in zijn bedje gelegd. Daar was hij het niet mee eens want hij wil in ons bed. Ik dat maar weer gedaan en wat denk je de kleine slaapkop ligt nog steeds te pitten!!!!!! Hij zal dus de rest van de dag wel weer wakker zijn. Hoe zijn jullie nachten geweest????
Hi, Onze dame heeft gister om 0:15 de laatste fles gekregen( vond ik te laat, maar ja) Ik wilde eigenlijk proberen om de laatste fles een beetje rond hetzelfde tijdstip te gaan geven. Nu heeft ze tot ongeveer 5 uur geslapen. Wel weer een mooie poepluier en volop lachjes vanmorgen! Nog een klein drama. Ze moest in bad en toen was ze eigenlijk al wakker geworden voor de fles, maar heb ik haar toch maar eerst in bad gedaan, zoooo wat een drama, huilen!! Poeh nog nooit zo gehoord! Dat moet ik toch anders gaan doen... Ben trouwens ook benieuwd wanneer ik weer ongesteld ga worden, las dat dit gemiddeld na 8 weken tot 16 weken kan duren. Straks nog kraamvisite. Fijne dag allemaal!!
Hi, Ik vermoed dat hier de periode van huiluurtjes zijn aangebroken. De kleine mop is de afgelopen dagen aan het huilen rond dit tijdstip en ze stopt alleen als we haar vasthouden, rondjes lopen, zachtjes wiegen etc.. Jullie lopen allemaal net iets langer mee dan ik, hebben jullie deze periode ook gehad? Mijn schoonzus zij dat ze na die periode vaak wat langer gaan slapen. Nou ik ga even verder met googelen... Oh ik hoor net dat mijn vriend haar teruglegt in haar wiegje en ze begint gelijk weer haha dat werkt dus echt niet (terugleggen als ze rustig is) Hebben jullie een goed weekend gehad?
@nachtrust: tja nog wel 1 a 2x voeding geven. Vaak slaapt ze wel wat langer laat in de avond. Zo kan ze ineenkeer wel 5 uurtjes ertussen laten vanaf 21.00 uur en komt dan rond 1 a 2 uur snachts maar dan bijvoorbeeld ook weer om 5 uur sochtends. @huiluurtjes: tja hier ook begint na 5 uur smiddags en kan tot 8 a 9 uur savonds duren of gewoon tussen deze tijden. @ongesteld: vloeien was sinds afgelopen weekend eindelijk helemaal over (toen was Esmée 4 weken) en sinds afgelopen do dus ineenkeer ongesteld (dus plus minus met 4,5 week):x pfff had gehoopt dat het nog een paar weekje zou duren voordat ik weer ongi werd, maar helaas.... Vandaag kraamfeest gehouden (tegelijk met mijn verjaardag) anders waren de mensen de afgelopen weken gekomen en vandaag weer dus dan maar alles in eenkeer. Was gezellig, maar ja altijd mensen bij die zouden komen en dan niet opdagen Nou ga zo dadelijk de laatste fles geven, ben benieuwd hoe laat ze weer komt. Voeden op verzoek loopt niet lekker, ze drinkt nu super slecht
@sunnyday, nog van harte met je verjaardag!Lastig voor jullie dat het met de voedingen&nachtrust nog niet lekker loopt.Denk in ieder geval maar aan het feit dat het niet oneindig door zal blijven gaan.Uiteindelijk zal er een ritme komen. Norah heeft vannacht 5,5 uur tussen de voedingen gehad.Dat voelde al heerlijk!Dus hoe zal nog langer slapen wel niet aanvoelen...? Ik wou dat ik al ongesteld was.Dan werkt alles naar behoren en kan ik de implanon laten plaatsen. Als het lang uitblijft ga ik hem al wel laten plaatsen.Wil graag een 2e uk,maar nu nog even niet... Zo ik ga nog ff m'n ogen dicht doen.
@Sunshine:Bedankt meid! Implanon is dat een spiraaltje? ow heerlijk meid, 5.5 uur. Hier kwam ze vanacht na precies 4 uur en daarna 3,5 uur. Ga vandaag maar kijken voor een nachtpapje of zoiets hopelijk slaapt ze dan beter. @ongi:ene kant dan denk ik ja alles werkt weer, maar het had dus nog wel wat langer mogen duren. Moet ook nog kijken voor anticonceptie. Alhoewel we graag een derde willen hebben, nu even niet dan ben ik helemaal gebroken hahaha Zit nu gezellig beneden met mijn meiden. Mannetje laat ik vandaag maar uitslapen, kan hij ook even bijtanken
Implanon is een staafje ter grote van een lucifer wat aan de binnenkant van je bovenarm wordt geplaatst en continue een hormoon afscheid. Na 3 jaar moet het vervangen worden. Ik heb dit al 3 x gehad en het bevalt mij heel goed! Het liefst zou ik niets met hormonen willen maar ja dan neemt de betrouwbaarheid ook af en dat vind ik griezelig. Soms denk ik nu al, zullen we gewoon gelijk doorgaan voor een 2e. Maar dan neemt mijn verstand het toch over van mijn gevoel gelukkig. Eerst lijfelijk en conditioneel maar eens goed herstellen en volop genieten van onze kleine uk.
Goeiemorgen meiden! Hier al 2 nachten dat ons meisje om 4 uur wakker wordt, maar dan geef ik haar, haar speentje en dan slaapt ze nog tot ze der flesje mag. Me meisje heeft nog steeds kleine pukkeltjes, maar ze zijn al een heel stuk minder gelukkig. Over ongi, wanneer ik ongi ben geweest, wil ik een mirena laten plaatsen.. kan 5 jaar blijven zitten.. en heb van vriendinnen gehoord dat ze bijna niet meer ongi worden.. lijkt me heerlijk @Sunnyday: ook jou meisje zal een x gaan doorslapen hoor bij de 1 duurt het helaas wat langer als bij de ander..
@sunshine: ow dat lijkt me ook heerlijk, haast niet ongesteld. Hij blijft dus 3 jaar werkzaam. Kan je tussendoor het ook laten verwijderen? Heb trouwens wel eens 'spook'verhalen gehoord over staafjes die door het lichaam gingen zwerven....... @Manny: de mirena is toch best pijnlijk om te laten plaatsen? @doorslapen: ach ja zal vast nog een x gebeuren hahahaha
@doorslapen: Tycho gaat al weer ff van 23 - 7 . Komt echt nog wel Sunshine! @huiluurtje: hier begint het na de fles van 19uur. Om 20uur wordt ie moe. Maar als ik dan in zn bed leg, niet dat ie gaat slapen! En dat kan hij gerust volhouden tot een uur of tien. Als ik m bij me neem slaapt ie op mn borst maar hij trapt er hier ook niet in om hem dan in bed te leggen! @ongi: ik wacht geduldig af.... Begin dan weer met de pil. @work: pff moet zo mn baas bellen.... we hebben een klein meningsverschil over mn uren :x Hij wil me 4uur minder op papier geven dan dat ik eigenlijk ga werken zodat ik overuren ga opbouwen zodat ik die kan gebruiken voor als ik bv een keer eerder naar huis moet. Die uren krijg ik uiteindelijk wel weer uitbetaald als ik ze niet opneem, maar weet dan wel hoe het gaat. Als ze dan mensen teveel hebben dan kan ik naar huis en kost het mij mn uren en dus geld en hij lacht want hij hoeft me dan nisk te betalen! Ga nu eens boven kijken want meneertje wil niet slapen.... beetje huilerig vandaag. xxx
Overal zijn denk wel spookverhalen over?! Ik denk dat net als bevallen, ieder het op haar eigen manier ervaart. Ik heb veel vrienden en kennissen wie een mirena hebben en zij hebben niks gezegd over dat het plaatsen zo pijnlijk zou zijn? Het zal wel een beetje voelen als een wee ofzo... maar als ik dan in ieder geval 4 jaar nergens naar om hoef te kijken vind ik het goed geen pil die ik kan vergeten oid En als die niet bevalt proberen we wat anders...