Voor de dames van het aftel clubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Que, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hello girls :D

pff wat een ochtend. Hoop gebel en gedoe met werk, oude baas bellen, nieuwe baas bellen, afspraken maken enz enz.

@inenting
    Tycho kreeg zn eerste prikjes.Die vrouw zegt: eerste prikje valt vaak heel erg mee, dan kijken ze meer verbaasd van wat doe jij nou, en bij de tweede hebben ze je door. Nou meneer ging meteen al af bij prik nummero uno hahahah. Liep rood aan en gaf me toch een gil gevolgd door een hoop gebrul! Arme mannetje! Maar later toen hij in de kinderwagen lag was ie alweer aan het lachen en geluidjes maken, vergeveingsgezind mannetje dus hihihi. Hij is wat suf nu. Ligt niet ingebakerd en meneer is zelfs zonder huilen in slaap gevallen... als ie dat nou voortaan altijd doet! Verder tot nu toe geen verhoging of huilerig of iets dergeijks, dus so far so good!

@Que:
    heel fijn dat ze ff melden dat het niet doorgaat voordat je jezelf en je kleintje helemaal aan en uitkleedt!! Volgende keer hoop ik beter! Hoop dat je prikken mee vallen en dat Sven er minder last van heeft dit keer! Hoe wa shet bij je moeder en met Vincents kindje?

@Manny:
    hier wordt Tycho ook ineens midden in de nacht weer wakker en indd speen erin en dan gaat ie weer verder. Heb nog niet kunnen ontdekken wat er nou aan de hand is op zn'n moment.

@Sunshine:
    ik zou ook zeggen probeer eens in te bakeren. Eerste dag zal ze wel protesteren, maar daarna moet het slapen beter gaan. Je weet gauw genoeg of het werkt en kunt het voor nu heel eenvoudig doen met een hydrofiel luier.

mm Tycho is nu toch beetje aan het jammeren geslagen... ga er maar ff heen om m te troosten. Hoop dat ie nog wat gaat slapen dan.

FIjne dag verder!! xxx

2. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sas en Que, succes en sterkte bij het cb voor de prikken! Hopelijk valt het allemaal mee en zullen de jochies gewoon lekker gaan slapen en hebben ze geen last van de prikjes!

Manny, veel plezier bij het cb, wordt ze nu ook gecontroleerd door een cb arts? In ieder geval gewogen en haar lenge gemeten waarschijnlijk. Dat was hier in ieder geval zo.

Nou dames, onze kleine mop slaapt gewoon heerlijk vandaag, niets aan het handje tot zover! Gister was ik dus de hele dag weg en mijn buurvrouw zei dus dat het daaraan kon liggen....?
    Mij vriend had nog aan het werk gewild maar daar was totaal niets van gekomen omdat Norah niet wou/kon slapen. Ik heb daarentegen vandaag al een kastje geverfd, 2 wasjes gedaan, onkruid verwijderd, post doorgenomen..... En warempel (raar woord:D) de zon breekt hier door!

Fijne dag dames!

3. Que

Que Niet meer actief

Het zou best kunnen dat je vriend haar anders in bed legt dan dat jij dat doet. Een ander ritme bedoel ik daarmee. Jij zegt bijvoorbeeld 2x slaap lekker en hij 1x of 3x snap je wat ik bedoel.
    Maare kan je hier ook onkruidwieden?? Het staat hier in de achtertuin zowat een meter hoog :D

4. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    @Sas.. nee hier idd ook niet kunnen ontdekken wat het kan zijn, maar ik vind het wel jammer want eerder keek ze niet naar der speentje om snachts. Maar goed is denk een periode :)

Zielig he :( die prikjes.. weet het allemaal nog zo goed van ons mannetje. En ons meisje krijgt de eerst volgende x haar eerste prikjes.

@Sunshine: ja idd standaard controle.. wegen, meten enz. Ze weegt nu 5180 gaat super hard :) Alles was goed en ik mag forte helemaal gaan geven.. dus niet gemengd meer met de standaard.

Precies zoals Que zegt meis.. misschien doet je man het net iets anders als jij zelf ;)
    Maar ik weet hier uit ervaring dat ze van een hele dag niet thuis zijn, of teveel uitstapjes op een dag best onrustig kunnen worden.

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    nou hier Tycho net een temp van 37,8... hoop dat het hierbij blijft. Hij werd vanmiddag om het uur wakker en na zn fles van 15:30 in bed gelegd en hij werd om half 5 weer wakker. Heb m er toen maar uitgehaald en bij me genomen en hij is niet meer gaan slapen tot een half uurtje geleden. Dus hij zal wel moe zijn. Heb m lekker in bad gedaan een een fles gegeven en we zien wel hoe lang hij dit keer slaapt.

Hey sunshine, denk dat Nora gewoon gewend is aan jou met het in bed doen enz. Maar fijn dat ze nu al haar tekort aan het bij slapen is. En als je bij Que klaar bent met onkruid, heb ik hier ook nog wel een tuin voor je ;)

Hey manny hier is Tycho na zn laatse fles altijd in coma! Maar hoop ook dat het ff een periode is... het begon hier rond 8weken, dus missch last van een sprongetje ( of zit daar geen sprongetje ?) HEb er niet zoveel verstand van hahah.

Nou ik ga hier ff bakkie thee zitten en ff lekker reclamefoldertjes door kijken. Heb mn handen vrij nu Tycho niet wakker is! Fijne avond!! xxx

6. Que

Que Niet meer actief

Goedemorgen Dames,

Sven was gisteravond heel erg vrolijk (gelukkig maar!!).

Vanmorgen ook temp 37.8 even in de gaten houden maar. Hij ligt nu weer heerlijk te slapen op papa zijn plekkie.

Vandaag even zijn bedje aan de andere kant in zijn kamertje zetten. Zijn hoofdje is aan 1 kant plat aan het worden. Ik hoop dat het helpt en dat hij dus naar de andere kant gaat kijken.

Ga nu even lekker eten en maar beginnen met de was en dan zijn kamertje. Ga ook even zijn kast opnieuw inruimen want kom plek te kort :$. Er ligt zoveel rommel in van kleding en kadotjes die we hebben gehad.

@ Sas is de temp al gezakt?? Ze mogen 2 dagen koorts hebben dus als hij het vanavond nog heeft moet je even bellen met de HA wat je het beste kan doen. Tegen mij hadden ze vorige keer gezegd niet te veel aan doen. Alleen in een romper in zijn bed zodat hij zijn warmte kwijt kan. Succes!!

Nou fijne dag allemaal!!

7. sunshine1976

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gatsiedarie wat een vies weer!! Oohh hopelijk komen er nog wel wat mooie dagen zodat we lekker kunnen wandelen ( is ook wel goed voor mijn billen....) Ik hoop toch echt die favoriete spijkerbroeken op een gegeven moment weer aan te kunnen. Anders zal er volop geshopt moeten worden. Ik merk ook dat mijn cupwijdte nog niet op z'n oude maat zit. Ik heb nog van die tussenstukjes nodig. Het lijkt wel alsof ik breder ben geworden van boven...?

Onze dame ligt weer lekker te tukken, ik wil eigenlijk over een uurtje naar het cb lopen om haar te laten wegen maar ja het weer is niet echt uitnodigend.. ff aankijken nog.

Hoe is het met de koorts dames, al wat gezakt?

Wij zijn in de eerste week van september aan de beurt voor haar eerste prikje. Hebben jullie iets in huis van zetpillen ofzo?
    Ik moet even langs de apotheek om te kijken wat ze eventueel mag hebben voor tegen de pijn en koorts.

FIjne dag meiden!!

8. Que

Que Niet meer actief

De koorts hier is nog niet gezakt helaas. Hij ligt nu weer op bed. Hij is erg moe. Nou laat maar lekker slapen!!
    Ik heb hem gister een paracetamol zetpil gegeven. Die mogen ze eens in de 24 uur. Vorige maand toen hij zijn eerste prik kreeg zeiden ze dat je hem mag geven. gister werd er gezegd nou moet je niet doen hoor is slecht voor zijn Lever. Nou sorry maar als je er 1 tje geeft en alleen ivm zijn prikjes kan het niet echt schaden aanrichten.
    Vorige maand had Sven ook zo'n koorts en alleen maar huilen. Ik heb hem uiteindelijk een pil gegeven maar dat duurde ruim een uur voordat hij werkte. Hij was echt heel erg overstuur op een gegeven moment. Gister toen ik thuis kwam lag ik hem in bed en na een kwartier weer huilen heb hem gelijk gegeven ik denk ik ga niet net als vorige keer zitten afwachten.
    De koorts mag 2 dagen aanhouden en dan moet je contact opnemen met de HA. Als hij het morgen nog heeft ga ik even bellen.
    Ze adviseren om hem niet te veel kleding aan te trekken en het liefste alleen in een romper in bed.

Wat betreft je oude kleding..... Ik paste het na 3 weken gelukkig alweer!! Wel ben ik bezig om nog 10 kilo af te vallen. En dat lukt opzich wel aardig. Ik hoop dat ik het ga halen, maar dat denk ik wel!
    Ik probeer iedere avond in iedergeval te wandelen en dan wel door lopen he SAS:p. Als Sas niet mee gaat dan loop ik alleen. Is wel niet zo gezellig maar goed dan praat ik contineu tegen Sven.

9. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hey meiden :)

Vervelend zeg jullie kindjes koorts :( Ik hoop dat ze snel koortsvrij zullen zijn!

@Sassie: hier ons dametje ook altijd in diepe slaap bij de laatste fles.
    Alleen niet als ik haar ervoor in het badje doe, maar dan valt ze halverwege in slaap en dan krijg ik haar bijna niet meer wakker.
    Vannacht werd ze zelfs al om 3 uur wakker en toen om 5 uur weer.. pff ik mag toch hopen dat ze snel weer blijft slapen snachts. Maar goed tis nu eenmaal even zo.
    Ik heb geen idee of het een sprongetje is.. en gek genoeg weet ik bijna niks meer van hoe het bij ons ventje ging..:(

@Sunshine: hier de 2e week van sep de eerste prikjes :( echt geen zin in.. tis dat het voor een goed doel is anders deed ik het niet.

@kleding: hier ook alles kwijt binnen 2 weken en zefls nog 5 kilo extra, dus ik vind het goed. Ik heb wel een slappe buik, maar dat komt vast wel weer goed :D

Ik ga zo even neusspray halen voor me meisje.. af en toe heeft ze een verstopt neusje.

Fijne dag meiden!

10. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hallo meiden,

@koorts: hier gelukkig weer een normale temp. Durf hem alleen nog niet zo goed in te bakeren, dus laat hem vandaag ook maar weer zonder in te bakeren slapen. Zal wel weer zo'n dag worden dat ie om het uur wakker wordt dus.
    Ze hadden tegen mij ook gezegd alleen in zn romper leggen, das warm zat. Nou Tycho werd vannacht om half 5 wakker en had steenkoude armpjes en beentjes! Vind je het gek dat ie wakker wordt! Heb m dus maar een truitje en een een broekje aangetrokken. Whahah hij was alweer in slaap gevallen voordat ik uit zn kamer weg was.

@Manny : Tycho valt hier nooit in slaap tijdens het badderen. Alleen als ik hem daarna zn fles geef dommelt hij in. Hij is 1x in de emmer in slaap gevallen haha, was wel grappig gezicht.

Ik hier ook wel heel veel kwijt al van de bevalling. Hang nu een beetje tussen 2 maten in :S dus de ene broek is te groot en de andere net weer een beetje te klein. Heel vervelend.

Wij hebben vandaag eens ff heerlijk uitgeslapen :) Tycho werd om 7uur wakker voor zn fles, viel daarbij in slaap en werd daarna pas om 11uur weer wakker. Dus mamma heeft heerlijk kunnen bijslapen. HEERLIJK :D:D:D

Fijne dag vandaag ondanks dat snertweer. Ik hoef er gelukkig niet uit vandaag! Had rekening gehouden met boodschappen van het weekend hihi. (meer omdat ik dacht als Tycho zich niet lekker gaat voelen door die prikken hoef ik hem niet mee te slepen naar de supermarkt ;) )

11. sunshine1976

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden wat lekker dat jullie weer in je oude garderobe passen!
    Mmmh nu ik jullie zo hoor, ga ik denk ik toch maar eens mijn garderobe doorspitten wat ik inmiddels wel en niet pas...
    Ik heb ook nog een slappe buik, maar voel ook dat mijn buikspieren nog niet dicht zijn, dus dat zal nog wel even zo blijven. Ach ja ik kan me er ook nog niet echt druk om maken. Zolang geleden is die bevalling nou ook nog niet.

Zo toch nog naar het CB geweest vandaag, ze weegt nu 4725 gram. Weer wat onsjes aangekomen. En ze wordt me toch sterk, met het boertjes laten duwt ze zich helemaal omhoog met haar hoofje kaarsrecht (waggel waggel) en als ze ligt duwt ze haar billen omhoog met haar voetjes. Dat wordt dus in de gaten houden, voor je het weet kukkelt ze op haar buik!!

Op naar de kledingkast:)

12. sunshine1976

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    ps. wat betreft die zetpillen. Die dingen zijn er niet voor niets en je gaat ze toch niet zomaar gebruiken. En van die prikjes kunnen de ukkies behoorlijk last van hebben. Wel irri trouwens van die tegenstrijdige verhalen van het CB!

13. Que

Que Niet meer actief

Ja je snapt er niks van van die lui!!! Werk samen of werk niet samen. ga gewoon op 1 lijn zitten denk ik dan. Nou als ik vind dat hij het nodig heeft dan krijgt hij hem gewoon!!

P.S. succes met je kleding kast!!!! Weet zeker dat er wel wat in hangt wat je past!!

14. sunshine1976

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo ik ben uitgeshopt in mijn kledingkast, ik dacht laat ik maar beginnen met mijn broeken.
    Een aantal kreeg ik niet eens over mijn dijbenen ( dat moet er grappig uitgezien hebben haha;))'
    Een aantal kreeg ik aan maar niet dicht.
    Een aantal kreeg ik aan en dicht maar dan zag mijn buik eruit als een rollade:D ( ik lach wel maar ondertussen ben ik wel bang dat dit maanden gaat duren)
    En 3 pas ik goed. Wel wat strak nog maar het lukt.

Ik heb hier geen 2e koter waar ik achter aan moet rennen dus ga ik zodra het mooi weer wordt gewoon extra lange wandelingen8) maken. Dat is financieel voordeliger dan een nieuwe garberobe;)

15. Que

Que Niet meer actief

Kijk je past er in ieder geval toch 3!!! Die moet je aan doen. Dat is je stok achter de deur om ze lekkerder te laten zitten en die andere die wil je graag aan dus daar moet je heel veel voor wandelen. Ik ben net even door de regen geweest.

16. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    O dan heb ik het verkeerd gezegd denk :) hier valt me meisje ook niet in slaap tijdens het badje, maar halverwege de fles.. en dan is het nog heel moeilijk om haar aan het eten te krijgen.

17. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hier gelukkig ook geen 2e ''kind'' waar ik achter aan hoef te rennen. Hij vermaakt zich prima.. maar hij is dan ook al 3 in nov ;)

18. sunshine1976

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga je dan in je eentje of met kinderwagen wandelen? Dapper hoor in de regen!! Petje af! Ik heb net boven stofgezogen, telt dat ook;)

Slaap lekker allemaal, ik ga eens proberen om vroeg naar bed te gaan.

XX

19. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Tycho hier al slapend een schone luier en al slapend zn laatste fles gegeven en na een flinke boer weer in zn bed gelegd. Ik denk dat we die nare periode wat we gerust mogen noemen huiluren voorbij zijn! Normaal gesproken haaldie hij het makkelijk om van 8 tot 10 zo'n beetje te huilen. Ik kon trossten en heen en weer lopen wat ik wou, maar het hielp niks!
    Tycho lag nu om half 9 in zn bed en is heerlijk in slaap gevallen. Hij lag zo lekker te slapen dat ik m niet meer wakker wilde maken voor zn badje. Morgen weer een nieuwe dag. Even zn flessen uit de steralisator halen en dan heerlijk ook mn bedje in.

Que ben je alleen geweest?!? Super goed van je in die regen! Ik moet je helaas teleurstellen voor morgen en overmogen. Morgen rondleiding bij onze overnamer :S en overmorgen pufclub.

Hey Sunshine, het zijn in ieder geval 3 broeken! Beter dat dan helemaal niks. EN zou die andere die je wel nog niet dichtkrijgt gewoon bewaren en die als uitdaging gebruiken zoals Que zegt! Heeft hier paar jaar terug ook geholpen. Had zo'n gave broek en vond het zo ontzettend irritant dat ik die niet meer aankon! Toen heb ik er tien kilo afgekregen in 8weken. Helaas zit dat er nu weer allemaal aan :S:S SUCCES, JE KANT HET!!!! ;)

Tycho's flessen zijn inmiddels schoon, dus heerlijk slapen nu !Slaap lekker ladies :D

20. Que

Que Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Ja gister door de regen geweest met de kinderwagen. Ach we zijn niet van suiker!! Vind het alleen zo vresselijk irri dat je die plu vast moet houden en sturen met de kinderwagen.

Vandaag poging 2 tot babyzwemmen. Ga nu naar een ander zwembad in een andere plaats. Hoop dat het daar wel goed gaat!!

Gister heb ik Sven zijn bed aan de andere kant in zijn kamertje gezet ivm zijn hoofdje wat een beetje afplat. Wat een drama vanacht zeg:x. Hij snapte er niets van. Ik ben 1x bij hem geweest om hem te laten zien dat er niets aan de hand was, maar ieder uur hoorde ik hem jengelen. Nou ben niet meer bij hem geweest. Heb wel om een hoekje gekeken of hij nog goed lag en toen dacht ik je huilt niet hard dus is er ook geen brand ;).

@ Sas wat is dat nou?? Nou dan ga ik wel weer alleen met Sven........ Beetje jammer ;):D:D:D. Je bent zeker bang voor de regen :p.

Fijne dag allemaal!!

Deel Deze Pagina