Goedemorgen Dames, Nou die kleine man van mij kan van zijn buik naar zijn rug draaien en volgens mij ook van zijn rug naar zijn buik. Hij lag nl vanmorgen op ons bed te slapen tussen de kussens in. En opeens lag hij een heel stuk verder op te kletsen en te lachen. IK BEN ZO TROTS!!!!!!! Vindt het zo leuk die kleine scheet!!! Wel wordt hij al heel sterk en met spelen probeert hij me nu ook te bijten. Gelukkig heeft hij nog geen tandtjes!! Nou ik ga even een boterhammetje eten. Fijne dag allemaal!!
Haha wat geweldig zeg!! Oh dat moet voor hem ook wel gaaf zijn, wordt de wereld ook weer wat groter voor hem!
JA hij doet echt onwijs zijn best er mee. En ligt dan de hele tijd tegen zichzelf te kletsen. Maar tegen ons is hij de afgelopen 2 dagen erg stil geweest. Ik vind hem een beetje sago. Net of hij niet lekker in zijn vel zit. Ga vandaag maar even kijken hoe hij is. Ik hoop ook wel dat hij vandaag gaat poepen want dat heeft hij nu al 2 dagen niet gedaan. Hij doet het normaal gesproken om de dag. Nou ik ga hem uit bed halen (zielig want hij slaapt) moet de auto naar de garage brengen. Ben een half uurtje weg maar ga hem niet alleen laten zonder toezicht dat durf ik niet. Fijne dag allemaal!!
Misschien kost de nieuwe stap van het draaien wel alle energie en zit hij daarom verder wat minder goed in z'n vel? Meiden, zal het ooit nog mooi weer worden, wat een drama zeg! Zo komt er van mijn wandelplan niets terecht! Ik ben toch wel een mooi weer wandelaar...
Ow heerlijk meid, gezellig dat geklets hahaha Dat alleen laten zou ik ook niet doen hoor. in een half uur kan veel gebeuren. Bah het is echt een dag om binnen te blijven met dit weer.....
HAllo dames Que, ik ben trots op Sven hahah! Weer een stukje bewegingsvrijheid erbij voor hem. Voor jou weer een stukje beperking hihi. Al een oplsosing gevonden voor zn bedje? Gisteren ff lekker wezen shoppen met mn schoonmamma in Alexandrium voor en jasje/vestje voor Tycho. Wat me opvalt: bijna alle vestjes zijn met capuchon! Dat ligt voor zo'n kindje toch niet lekker in de kinderwagen? Dus dat viel niet mee voor onze zoektocht, maar uiteindelijk toch nog wel wat leuks gevonden bij H&M voor een leuk prijsje. Had ook nog wel een superleuk vest gezien bij Prenatal ( met capuchon), alleen kostte dat 30euro :S Dat vond ik dan wel weer een beetje veel voor die 2 maanden dat ie het aanpast! Over prenatal gesproken... ga ik vandaag mn mail checken zie ik dat gisteren de mail van de babydoos is binnengekomen... moet ik verplicht nog een keer ! Tycho blijft wakker worden 's nachts :S Stop m zn speen in zn mond, dan is ie wel weer vertrokken, maar jeetje wat mis ik die nachten waarin we met zn 3en gewoon lekker konden blijven slapen tot 7uur! Hij is overigens net niet ingebakerd in zn bedje in slaap gevallen zonder dat ik hem moest troosten of zn speen geven. Hij moest wel ff huilen, 10minuutjes ofsow ( vouwde ondetussen een was) en toen ik klaar was, was ie ineens stil... als ie dat nou volhoudt. Is al het 2e slaapje vandaag waarbij hij op eigen kracht in slaap valt. Ik vind het alleen zo zielig voor hem dat ie eerst ff moet huilen.... Ik ga straks het barre boze weer trotseren voor een paar boodschappen Fijne dag verder !! xxx
Ow en dat alleen laten: Ik vond het al een rotidee om Tycho gisteren met betalen tijdens het tanken alleen te laten zitten in de auto... en toevallig had ik ook nog iemand voor me waarbij het pinnen niet lukte :S
Hier 1,5 uur bezig geweest om Sven net in slaap te krijgen. Hij is dood moe maar kon niet slapen. Nu eindelijk slaapt hij in ons bed. Heb al een hoop gedaan. Auto naar de garage gebracht, 2 wassen gestreken, bedden afgehaald, Sven zijn bed opgemaakt, slaapkamers gestofd en gezogen, trap naar beneden gezogen, woonkamer gezogen en de vaatwasser uitgeruimd. Nu even tijd voor mezelf. Straks flessen afwassen en de auto halen. Nou ik ga even verder zp-en
Hier is het weer drama donderdag. pffff allebei niet willen slapen en maar huilen en dit is dus elke donderdag zo. Als papa straks thuis komt vindt hij ons drieen gezellig bij elkaar op de bank nou de oudste ligt er eindelijk weer in, nog altijd brullen en Esmée is gezellig naar haar muziekmobieltje aan het kijken in de box.....
@sunnyday, drama donderdag gelukkig weer voorbij? Hoe is je nacht geweest? Heeft je kleine meid al wat ritme te pakken? Mag ik aan je vragen hoe je zwangerschap is geweest met al een kleine die al rondwandelde? Klopt toch dat jij je meisjes redelijk dicht op elkaar hebt gekregen? @Que&Sassie, geslaagd met shoppen bij de Makro? Ons meisje heeft vanacht weer 8 uur tussen haar voedingen gehad!! Ik ben er nog niet helemaal aan gewend want ik wordt standaard rond een uurtje of 5 wakker en lig me dan een half uur af te vragen waar ik nu wakker van ben geworden, want de kleine meid sliep gewoon. Weten jullie hoelang er nu eigenlijk tussen mag zitten? Waar is dat van afhankelijk, gewicht zeker? Pff ik heb trouwens ontzettend last van pijnlijke gewrichten? Zijn er meer dames in huis die dat hebben? 's ochtends de eerste keer uit bed stappen moet ik innieminie stapjes nemen, want echt alles doet mij zeer!De trap af is echt zo K..!! Net alsof ik zware zware spierpijn heb! Hielen, enkels, knieen, ellebogen en vingers! Het ergste is wel met een klein uurtje weer weg gelukkig. Maar bukken en omhoog komen... ik lijk wel een bejaarde. Vanavond gaan mijn vriend en ik voor het eerst lekker met zijn 2tjes uit eten (restaurantweek), mijn schoonmoeder komt oppassen. Spannend ! Fijne dag meiden!! XX
Hey meiden @Sunnyday: pff ook al zo een fijne nachtrust gehad. Hier ook een drama nacht achter de rug.. pfff.. de kleine man heeft van ongv. 22:00 tot 05:00 gehuild. Hij bleef maar klagen over een zere teen. In z'n eigen bed was het helemaal drama dus heb ik hem maar naast me genomen. (manlief werkt toch snachts) Ik ben net bij de dokter geweest en hij heeft antibiotica gekregen want waarschijnlijk is hij geprikt oid Hopen dat het snel weer beter gaat. Me kleine meisje heeft gelukkig overal doorheen geslapen van 23:00 tot 06:30. @Sunshine: lekker hoor.. veel plezier vanavond!! Geniet ervan!
Hey Sunshine, Tycho mag 8uur tussen de eerste en laatste fles laten zitten en sven (een maand ouder) mag er 10 uur tussen laten zitten. Weet eigenlijk niet of het op basis van gewicht of op basis van leeftijd is. Je moet ff opletten hoe je meissie wakker wordt. Als ze wat suffig is en sloom overkomt, heeft er te lang tussen gezeten. Dat heeft met suikerwaardes te maken. Eet smakelijk vanavond! Heerlijk ff eruit met zn 2tjes, is ook belangrijk! @Sunnyday: ik heb de laatset tijd wat last van mn onderrug. En precies wat jij beschrijft: als je een uurtje verder bent, is het weer weg. Heb het gelukkig alleen in mn rug en verder niks. Zal het eens in de gaten houden en dan eens langs de ha voor fysio. Hey Manny, hier ook een rotnacht: Tycho werd weer steeds wakker! Eerst om hlf 2, toen kwart over 2, toen 4uur en nog een keer om half 6. En daarna om half 7, toen heb ik zn fles maar gegeven. Heb m een keer laten gaan, toen was het brullen, dus das geen oplossing. Dus elke keer maar weer opstaan en speen gegeven. Nou echt waar: 3 sec sabbelen en vertrokken! Was echt jaloers, ik lig elke keer minstens een half uur wakker als ik weer terug ga in bed! Heb vanmorgen gelijk het CB gebeld. Die zeiden precies wat ik dacht: het lijkt wel honger. Ze zei: het is zeker een beweeglijk/druk kindje? ( zn pappa zit op het randje van wel/niet adhd) Die gebruiken wat meer energie en ze raden dan eigenlijk een papfles aan voor zulke kindjes, maar omdat Tycho er nog te jong voor is, is dat voor ons geen oplossing. Ook met die dingen als rijstebloem zei ze zou ik nog niet doen. Dus nou moet ik eens voeding voor hongerige baby's gaan proberen. En dan gewoon 1 of 2 flessen per dag. Ze zei ook nog (als ik die andere voeding niet ging doen) dat ik hem een fles van 100ml mocht geven op het moment dat ie wakker werd 's nachts. Alleen het gevaar is dan weer een beetje dat ie weer gewend raakt aan een nachtfles en dat ie dat weer moeilijk kan afleren. Dus dat gaan we maar niet doen haha, vond het juist zo lekker dat ie doorsliep en flink wat tijd tussen zn flessen liet!! En zeker nu ik weer aan het werk moet, is het wel fijn dat ie slaapt 's nachts! Nouja, ik ga hier maar eens wat wassen vouwen, strijken ( blegh), boodschappen doen en dan daarna maar eens zien of ik nog ff een uurtje kan slapen op de bank xxx
Zo Tycho net in bad gedaan en een fles forte gegeven. Ik ben heel erg benieuwd hoe hij deze nacht slaapt!! Had m om 15uur een fles forte gegeven en hij zat vervolgens zo vol dat ie de fles van 19uur niet helemaal opkon, dus dat belooft veel goeds voor komende nacht! En helaas aan alle dingen komen een eind: IK MOET MORGEN WEER AAN HET WERK !!! Dat betekent om 6uur mn bedje uit om vervolgens om 7uur weer op mn aanwezig te zijn! Jeetje wat ga ik mn mannetje missen, nu al.... niet meer de hele dag lekker knuffelen en lekker lachen!! Slaap lekker en geniet van het weekend!! xxx
@sassie, oh meiss, heel veel succes met het weer werken!! Jeetje dan komt de realiteit wel weer om de hoek kijken he. Hopelijk hebben jullie vannacht allemaal een betere nacht dan gister!! Slaap lekker! Grtjs. ps. het uit eten was heerlijk, gezellig en ff weer lekker met zn 2tjes genieten. En thuis was het ook goed gegaan met oma. Ze wilde dan wel niet slapen maar had waarschijnlijk wat krampjes en sliep gewoon lekker bij oma in de armen verder. Wat een beetje warmte al niet kan doen met z'on kleine uk!
Goeie middag ladies! @Sassie: En heeft je knulletje lekker geslapen vannacht? Bah.. wat rot dat je weer aan het werk moet he @Sunshine: das wel heerlijk dan he? Kun je volgende keer tenminste ook lekker met een gerust hart weg gaan. Fijn dat jullie zo genoten hebben met z'n tweetjes Hier weer een rommelige nacht gehad, nu niet met me knul, maar me meisje werd om half 2 wakker toen weer om 2 uur later nog een x om 3 uur pfff... toen was ze eindelijk weer in slaap en stond om 3:30 me ventje naast me bed, hij dacht dat het al 08:00 was ofzo dus heb hem weer terug in bed gelegd en vertrokken was ie weer. Daarna nog tot 07:00 kunnen slapen. Hopen dat het vannacht allemaal weer normaal gaat! Fijne dag vandaag meiden
@manny, jeetje wat vervelend van die rommelige nachten! Hopelijk snel weer een nacht lekker doorslapen! Hier een heerlijk dagje vandaag, beetje aanrommelen, boodschappen, Norha haar commode en kast heringericht, heerlijk om te doen! Veel van haar kleertjes opgehangen en in de kast gelegd i.p.v. de commode. Dat was steeds zo bukken en knielen en dat is nu niet zo lekker voor mijn ledematen... Had trouwens al gebeld met de huisarts en die gaf aan dat het veel gehoorde klachten zijn van dames die aan het 'ontzwangeren' zijn. Als het met 3 maanden niet minder was moest ik opnieuw bellen. Lekker weertje he....
Hallo dames hier weer 2 lekkere nachten gehad! Was het dus toch honger...voelde me gelijk rot.. heeft mn mannetje alweer niet genoeg eten gehad... Manny, hoop dat je vannacht dan wel weer een keer heeerlijk hebt kunnen slapen! En hoe gaan de nachten bij de andere dames? IS er al wat meer tijd tussen de flessen gekomen? @work: aan de ene kant was het niet eens zo heel erg, maar ik mistte mn mannetje zo!!! Zeker toen Ralf me belde vlak voordat ik ging beginnen dat de fles niet goed doorliep. Tycho zat te zuigen en te zuigen, maar er kwam gewoon niks uit. Hoorde hem zo ontzettend hard huilen op de achtergrond! Wilde het liefst meteen in de auto springen en weer terug naar huis rijden! Maar dat halve dagje was zo voorbij en voordat k het wist was het weer tijd! Ralf vond het overigens behoorlijk tegenvallen haha. Tycho heeft een uurtje of anderhalf uur geslapen voor de rest alleen wakker geweest. En hij heeft het gepresteerd om de boel onder te plassen toen pappa ff te langzaam was met de luier hihi. Dus gisteren bij mn schoonouders ( schoonmoeder was jarig) heeft Tycho HEERLIJK geslapen in pappa's ledikantje. Had het nooit verwacht overigens, want de andere keren lukte het slapen daar ook niet. Hij vond alle aandacht van die verjaardagsvisite overigens geweldig. Ik ga hier eens wat doen, loop een beetje achter met wassen xxx
Hi Allemaal, Vannacht de laatste voeding om 23:15, ik vannacht stipt 5:00 uur wakker, waarschijnlijk heb ik haar wel even gehoord maar is ze weer verder gaan slapen. Mijn vriend zijn wekker ging toen en die is heel zachtjes vertrokken ( morgenavond pas weer thuis)En om 7:00 uur ben ik maar eens gaan kijken bij mijn kleine mop. Lag ze lekker vrolijk te doen in haar bed Net heerlijk genoten met z'n 2tjes van het flesje en nu ligt ze te brabbelen tegen haar muziekmobile die uit staat. Ze heeft daar echt een favoriet beestje inzitten. Er is er 1 die ze continue zit te bekijken. Pff dat weer is echt om te janken zeg, gatsie! Ik kijk uit naar het einde van de week, hopelijk weer mooi wandelweer!! Vandaag dus maar even lekker binnen aanrommelen! Fijne dag meiden! XX