Voor de dames van het aftel clubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Que, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Que

Que Niet meer actief

Dit is hem nu!!

2. asje79

asje79 Actief lid

20 mei 2009
    203
    1
    18
    Wat veranderen ze toch snel he, vinden jullie ook niet? Storm is nu 4 weken en heeft alweer een heel ander koppie dan de eerste dagen. Hij is wat gevulder, net als Sven zo te zien :) Die heeft ook van die lekkere wangen :) Ik zal ook eens kijken voor een fotootje.
    Gevonden: hier hadden we hem lekker op een kussen op de bank gelegd, ligt hij er tevreden bij he!
    Wij gebruiken trouwens sinds gisteren ook die sinaasappeldruppels tegen darmkrampjes. Vooralsnog ben ik wel tevreden: hij kan zijn boeren ook beter kwijt lijkt het!

3. asje79

asje79 Actief lid

20 mei 2009
    203
    1
    18
    Oke, nog eentje :D
    Een heel klein mannetje in een heel groot bed :) Wel grappig: het is nu wel echt een kleine mannen club hier he. Mooie foto's van jullie trouwens! Je kan er naar blijven kijken he! Wij hebben Storm nooit in een emmer gedaan, maar meteen in bad. Zo'n emmer ziet er wel supercute uit!

4. Que

Que Niet meer actief

@asje
    Die infacol die ik gebruik is ook sinaasappel. T gaat hier gelukkig heel goed ermee!!

Net even een uur wezen wandelen. Even bij Sas een kaartje door de bus gedaan en toen via het bos terug naar huis. Ow wat was dat heerlijk zeg. Sven lag heerlijk te slapen. Heb hem nu net in zijn eigen bedje gelegd. Is hij gelijk weer een stuk onrustiger. Maar misschien dat hij zo lekker weer in diepe slaap valt.

Ga nu even wat drinken en lang uit op de bank hangen!!!

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hey Que,
    hier wil Tycho overdag niet in zijn bedje. Ligt het liefst in de box waar hij alle geluidjes hoort. Hij kan heerlijk in slaap vallen met de stofzuiger aan :( Gelukkig slaapt ie 's nachts wel in zn eigen bed. (misleid hem wel een beetje door een warme kruik erin vantevoren en een shirt van mij, dat dan weer wel ;) en een lekkere fles melk wil ook helpen) Wij gebruiken ook dat infacol. Alleen vindt Tycho het maar raar smaken hahaha.
    Ow en Que, je bent altid welkom hoor hihi. Negen van de tien keer ben ik toch thuis want zo lekker gaat het nog niet met met me.

Hey asje wat heeft jouw mannetje een koppie met haar zeg! Hahah echt een leuke foto! Hier ging ie ook eerst in een bad ja, maar dat vond ie maar eng en griezelig. Dus de laatste kraamhulp zegt heb je geen emmer. Gisteren begon ie uit zichzelf heen en weer te wiegen en in slaap te vallen hahaha.

Nog even en we kunnen een eigen elftal beginnen! haha. Hier in de straat ook alleen maar jongens geboren afgelopen 2 jaar... en op zwangerschapsgym 5 van de 7 ook een jongen.... 1 een meid en de adere moet nog bevallen.

Even een wasje in de droger doen. Pff heb allee nog maar dewoonkamer kunen stofzuigen vandaag, Tycho heeft een "ik plak vandaag aan mamma dag". Wi lalleen maar bij mamma zijn... xxxx sas

6. asje79

asje79 Actief lid

20 mei 2009
    203
    1
    18
    Goh, zo'n dag hebben wij vandaag ook! Storm heeft nog nauwelijks geslapen. Na het badje heeft hij heel kort geslapen en toen weer huilen. Op mijn buik op de bank heeft hij nog wat geslapen. Daarna bij het wandelen heel even geslapen, maar toen begon hij ook weer te huilen. Nu ligt hij weer in bed en vooralsnog blijft het nog stil... zo is de dag alweer bijna voorbij zonder dat je iets gedaan hebt! En je komt sowieso niet aan jezelf toe (moment voor mezelf, wat is dat :)).
    Wel lekker dat Tycho in de box wil slapen, Storm slaapt alleen in zijn bed (en op onze buiken, haha), maar in de box lukt dat niet of maar heel kort.

Oh, over dat badje: hier zei de kraamzorg dat we hem met zijn voeten bij het voeteneind in bad moesten doen, zodat ze de rand raken, zo voelt hij grenzen, net als in een emmer of als in de baarmoeder. Dan lijkt het niet zo'n zee. En hier is hij inderdaad heel relaxed in bad.

Infacol heet dat spul inderdaad (die zwangerschapsdementie blijft lang aanhouden hier ;)), hier drinkt Storm het zo uit het pipetje en ruikt vervolgens helemaal naar sinaasappel :D

7. Que

Que Niet meer actief

Pff zijn jullie ook zo moe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zou wel even een nachtje willen door slapen. Zou toch heerlijk zijn.

8. Que

Que Niet meer actief

Zo ik ga even brood klaar maken voor man lief was in de wasmachine klaarzetten voor morgen en grote fles voeding klaarzetten voor Sven zodat ik weer voor 24 uur kllaar heb staan en dan ................

Dan ga ik heerlijk naar bed. Om 22.00 uur moet Sven weer een flesje.

Ben zo moe dus hoop dat hij wel even wegblijft na de fles van 22.00 uur.

Meiden slaap lekker!!!!

9. asje79

asje79 Actief lid

20 mei 2009
    203
    1
    18
    Goedemorgen (ja, nog net) meiden!
    Wat een heerlijk weer he, wat fijn dat we die dikke buiken (en enkels, voeten, handen, vingers) niet meer hebben he!

@Que: ja die nachten... hoe vaak komt Sven 's nachts? We merken hier al dat Storm 's nachts langer doorslaapt dan overdag, dus hij begint het verschil dag-nacht al wat te snappen. Ik was vannacht om 1 uur en om 5 uur aan de beurt, val soms gewoon in slaap tijdens het voeden :S Dus ik voed 's nachts alleen maar zittend, nooit liggend, want dan val ik helemaal in slaap.

Nog wel iets leuks: vanochtend heeft Storm overduidelijk naar me gelachen! Hij had al wel van die lachjes, maar we twijfelden steeds: is het een lach, of nog niet (van die halve grimassen). En nu is het echt lachen!!
    Meisjes, fijne dag vandaag!!

10. Que

Que Niet meer actief

JA het is super lekker wandel weer!!! Hier komen ze straks de 3e gehoortest doen. Ben benieuwd.

Sven kijgt om de 4 uur. 10 uur s avonds 2 uur snachts en 6 uur sochtends. De fles van 2 uur zijn we aan het afbouwen, want als hij eenmaal 6 kilo weegt mag deze weg!!! Kijk daar helemaal naar uit.

Ik dacht vanmorgen ook een gerichte glimlach te zien, maar ben er nog niet helemaal zeker van.

@ sas heb je onze ontmoetingsfoto al??

11. asje79

asje79 Actief lid

20 mei 2009
    203
    1
    18
    Hee Que, hoe ging de gehoortest?? Hopelijk goed!

12. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hey Asje, een echte lach... wow!! Mooi moment lijkt me dat. Hier doet ie het alleen nog uit reflex! En vooral als ie net een poepbroek zit te maken hahaha, net alsof ie zeggen wil: haha, en nu mag jij me verschonen :D:D
    Heerlijk dat niet meer zwanger zijn met dit weer! De laatste controle bij de vk was ik zoveel vocht aangekomen hahaha.

Hey Que, als je me een pb-tje stuurt met je e-mail adres kan ik je de originelen sturen, hier vast een voorpretje ;) Hoe ging je gehoortest? Hopelijk was ie nu positief!

Gisteravond een paniekmomentje... Ik lag net in mn bed na Tycho zn voeding hoor ik m ineens spugen! Ik snel mn bed weer uit... heel zn trui nat, zn lakentje en hydrofiel luier onder zn koppie.... Gelukkig lag ie met zn koppie opzij, anders was ie misschien gestikt! Denk dat ie teveel gegeten had ofsow.

xxxx Sas

13. asje79

asje79 Actief lid

20 mei 2009
    203
    1
    18
    Ach gos! Schattig!

14. Que

Que Niet meer actief

Gehoortest was helemaal goed!!

Helaas moeten we straks naar de dokter met Sven. Hij is zo vresselijk verkouden. Is gewoon zielig!!! Hij heeft bijna geen stem meer. En heb hem dus vanacht om 2 uur helemaal niet gehoord voor zijn fles. Werd zelf pas om 3 uur wakker van goh slaapt hij nog steeds. Tot ik bij hem ging kijken, lag hij te huilen zonder geluid. Zo vresselijk zielig!!!!

Hij heeft nu wel weer iets stem maar wil toch even dat ze hem gaan nakijken, ook omdat hij maar niet wil slapen en maar aan het kreunen is.

15. asje79

asje79 Actief lid

20 mei 2009
    203
    1
    18
    Goedemorgen!
    Vannacht hebben we nachtrust gehad.. ongelooflijk. Laatste voeding om 23 uur en vanochtend pas weer om kwart over 6. Dit mag hij van mij volhouden ;)
    Straks naar consultatiebureau, even vragen of hij wel zo lang mag slapen (hopelijk wel!).

@Que: wat fijn dat de gehoortest goed was!! Hoe was het bij de huisarts? Heeft hij iets gekregen voor de verkoudheid? Wat zielig dat hij zo hees was, ik zou spontaan dan mee huilen. Hopelijk knapt hij snel op!

16. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hello Ladies,

fijn dat de gehoortest goed was Que! Bij ons was ie ook goed! Ik zal die foto's ff naar je mailen. Wat zielig dat Sven zo'n last heeft van de verkoudheid! Ga maar eens uitleggen dat het vanzelf overgaat... Hoop dat het snel over gaat!

Hey Asje, klintk als een heerlijke nacht zeg! Hahah, kunnen we een keer ruilen? Tegen mij zij mn kraamverzorgster en de vk dat er tussen de laatste voeding en de eerste 6uur mag zitten.

Nou ik mag ook niet klagen hoor. Tycho slaapt ook wel redelijk 's nachts. Meestal toch wel een uur of 5. En verder huilt ie alleen als ie wat nodig heeft. Ik denk dat Tycho vandaag weer een plakdag heeft,..... hij is erg wakker nu voor deze tijd van de dag haha. xxx

17. Que

Que Niet meer actief

Pff vandaag drukke dag gehad!!
    Sven ligt nu eindelijk op bed.

We hebben een wespennest in de tuin en ik en vriendlief zijn beiden gestoken. Zie mijn topic bij de Lounge

Sas bedankt voor de foto's!!!

Ga nu even lekker bank hangen en even tijd voor mezelf zeg!!

O ja meiden. Misschien een beetje een genante vraag maar hebben jullie al weer sex gehad???
    Wij gister voor het eerst. T.r.ng wat deed dat zeer en het was echt niet prettig zoals het vroeger was. Blegh.
    En dan nog een genantere vraag........ Ik was nog een beetje ongi. Ben wel aan de pil gegaan heb nog 4 pillen op de strip zitten (dacht namelijk dat ik al eerder ongi was geworden), maar nu hebben we het onveilig gedaan..... Ik kan dan toch niet zwanger daarvan worden of wel?????

18. Que

Que Niet meer actief

sven heeft net naar me gelachen :d:d:d:d

19. asje79

asje79 Actief lid

20 mei 2009
    203
    1
    18
    Joepie!! Leuk is dat he!! En ze gaan het steeds vaker en makkelijker doen, dat zie ik hier tenminste alhoewel hij nog wel spaarzaam is met zijn lachjes :)
    En wat betreft seks: hier nog geen seks gehad, maar ik bleef ook vrij lang doorvloeien. Nu is dat over, maar is het er nog niet van gekomen, haha! Ik ga er wel vanuit dat het wel wat pijnlijk zal zijn, heb vorige week voor het eerst weer gefietst en dat was ook niet helemaal als vanouds.
    Ze zeggen dat je al vrij snel weer vruchtbaar bent, ik denk niet dat je daar eerst ongesteld voor hoeft te zijn. Maar als je aan de pil bent is de kans natuurlijk minimaal.

Hebben jullie zoons ook zo'n last van de warmte? Het is hier zo warm in huis. Gisteren echt een shitdag, Storm bleef maar huilen en ik kon hem zowat elke 1,5 uur aanleggen. Ik werd zelf helemaal duizelig ervan. Gisteravond onze uitgeleende mobiele airco opgehaald en hopelijk krijgt die het vandaag een paar graadjes omlaag, anders vrees ik voor nog zo'n dag. Ben zelfs water uit een flesje gaan geven (op advies CB). En veel met natte washandjes in de weer geweest natuurlijk. De nachten worden wel steeds langer nu hij overdag zo weinig slaapt: vannacht zat er ineens meer dan 8 uur tussen, lijkt me ook weer niet de bedoeling.
    Jullie een fijne dag en succes met de warmte!

20. Que

Que Niet meer actief

Ja Sven had gister heel veel last van de warmte. Hij lag gewoon te zweten in bed. Ik vanacht het raam open laten staan en hij in een romper lekker onder een lakentje. Nee heeft hij het lakentje weggetrapt en hij voelde ijskoud aan. Arm kind. Gelukkig was zijn temp wel 37 dus dat was wel mooi.

Ik moet vandaag naar de gyn voor controle om 11.50 en om 14.45 moet Sven naar de kinderarts voor controle. Dus dat wordt een lekker dagje ziekenhuis maar niet heus.

Gister zijn we bij CB geweest om even te wegen. 200 gr. aangekomen in een week tijd. Hij weegt nu 5,3 kilo..........
    Ook heb ik het over de voedingen gehad, want ze wilde dat hij de nacht voeding ging afbouwen. Dat lukte niet toen hadden ze gezegd maakt 5 flessen aan dus met 6 scheppen. Ook dat ging niet.
    Nu krijgt hij 6 flessen met 6 scheppen en dat gaat stukken beter!! Hij krijgt dus nog steeds om de 4 uur, maar s'nachts wanneer hij wil. Nou dus gewoon om de 4 uur. Ga het straks even met de kinderarts bespreken hoe we dit het beste kunnen gaan doen, want het CB vindt ik maar niets!!!!

Asj ik weet niet of het erg is als er 8 uur tussen zit. Hij heeft toch overdag misschien genoeg binnen gekregen. Zou het gewoon aankijken en anders even navragen of het erg is. Wel lekker heb je een heerlijk nachtje kunnen doorslapen!! Zullen we ruilen ;)

Deel Deze Pagina