Voor de dames van het aftel clubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Que, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Que

Que Niet meer actief

Hey meiden,

Pff heb het geprobeerd bij te lezen

Van harte gefeliciteerd met Esmee!!!

Manny ik heb op de bv curses te horen gekregen dat het nooit pijn mag doen!! Waarom doe je niet een paar dagen kolven zodat je borsten even kunnen bijkomen en dat je het dan opnieuw probeert.
    Hier een beetje last gehad van kraamtranen.

Wie weet hoe de tranen nu heten?? Ben kapot!! Ben ongesteld en heb onwijze buikpijn, rugpijn en bekkenpijn.
    Vanmorgen met sven naar t hap geweest hij kon al 3 dagen niet poepen. nu heeft hij een clisma gehad en van bovenaf lactulose. hij is nu helemaal leeg gelukkig hij had zo'n pijn. ga nu even brood voor vriendlief voor morgen klaar maken en dan lekker naar bed wacht daar wel voor de fles van 23.00 uur. heb al 2 nachten gehad van maar 2 uur slapen.......

2. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Borstvoeding doet zeker wel pijn hoor in de eerste dagen/weken.
    Het kindje heeft een ongelofelijke zuigkracht die je tepels helemaal niet gewend zijn. Bij sommige vrouwen liggen de tepels letterlijk open. Er moet eerst zogenaamd een eeltlaagje opkomen. Daarbij heb je rond de vierde dag last van stuwing waar je echt behoorlijk ziek van kan worden, door het aanleggen gaat je baarmoeder ook eens samentrekken waarbij de tranen mij wel eens over de wangen liepen. Borstvoeding is niet een roze wolk maar als je die eerste week door bent zul je zien dat het allemaal veel beter wordt en dan mag voeden inderdaad geen pijn meer doen. Kolven is naar mijn mening niet een optie omdat je daardoor ook zuigkracht krijgt op je tepels en dat is ook pijnlijk in het begin. Meid zet even door en straks ben je er blij om! Vraag je kraamverzorgster ook om advies, zij weet precies op welke dagen je wat mag verwachten.
    Succes met je kraamtranen, ze kunnen je echt van je stuk brengen.

que, het zit je echt niet mee hé! Kun je niet een beetje hulp vsn iemand vragen, je ouders misschien? Dan kun even een beetje bijtanken.

Sassie. klinkt erg vervelend, ik had ook een baarmoederontsteking en ik zou inderdaad morgen ook meteen de huisarts bellen. Je hoort geen koorts te hebben!

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Sunnyday, van harte gefeliciteerd met je meissie!

Manny, hoe is het met de tranen vandaag? Doe wat je gevoel je ingeeft wat betreft dse BV. Ik heb het geprobeerd te geven, maar doordat hele gedoe dat ie een nacht en ene dag van de honger gehuild heeft, heeft erbij mij voor gezorgd dat ik zo oneker werd dat ik me beter voelde bij de fles. Vind het heel erg jammer, maar heb het geprobeerd en heb er echt mn best wel voor gedaan.

que hoe is het gegaan vannacht? Heb je een beetje kunnen slapen? Wat zielig dat Sven zo'n pijn heeft gehad! Hier had Tycho al pijn bij drie luiers geen poep!

Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest. Kon gelukkig meteen terecht! Ging ze heel fijn met zo'n eendenbek naar binnen :x Auw... hier en daar pakte ze een hechting mee. Ze vertrouwd het niet helemaal en krijg vanmiddag met spoed een echo. Verder geeft mn urine niet echt duidelijkheid over wel of geen blaasontsteking en dat gaat samen met een monstertje uit mn baarmoeder op kweek. Als de echo niks aangeeft, gaat ze me blind behandelen. Dus maar weer even afwachten.
    Ik heb overigens een heerlijke nacht gehad. Tycho had om kwart voor 1 zn laatste fles en ik lag er een half uur later in, ging heel vlot. En om 7uur vanmorgen ging de wekker. Ik schrok ervan! Snel mn bed uit om bij Tycho te kijken, die lag gewoon nog te maffen!! Dacht dat ik door hem heen geslapen had en dat ik dat arme kereltje niet had gehoord, maar hij lag zo in dromenland kreeg hem amper wakker hahah.

xxx sas

4. Que

Que Niet meer actief

Hier werd Sven rond zijn gebruikelijke tijd half 4 wakker. Toen weer om half 6 van de pijn. Heb hem bij ons in bed gelegen. Toen om 7 uur de fles. Daarna hebben we heerlijk geslapen tot 9.45 toen begon de pijn weer.........

Zelf heb ik net de CT scan gehad. En krijg ik as maandag de uitslag. Spannend dus!!!

Net nog even heerlijk een vakantie geboekt!!! We gaan 29 aug. naar Frankrijk met de auto. Het is 800 km rijden en gaan dit in 2 3 dagen doen. Heb er helemaal zin in. Even weg van alle ziekenhuis bezoeken!!!

Mijn moeder heeft net op Sven gepast toen ik in het ziekenhuis was. Ze is er achter gekomen dat hij het liefste op zijn buik ligt te slapen!! Ik vindt dit persoonlijk een beetje eng om te doen, maar hij slaapt echt als een roosje!! Durf er alleen niet bij weg te lopen.

As vrijdag komt er iemand die gaat foto's maken. Dan gaan we hier het Bos in en gaan proberen mooie kiekjes te maken.
    Mochten jullie nog een leuk idee hebben dan hoor ik het graag!!

5. asje79

asje79 Actief lid

20 mei 2009
    203
    1
    18
    Zo, net weer helemaal bij gelezen!
    En weer wat nieuwe moeders erbij: leuk!!

@Manny: bij mij liep de borstvoeding eerst ook niet lekker hoor: Storm had de techniek nog niet onder de knie en ik had nog niet genoeg melk. Het aanleggen deed bij mij in het begin wel pijn. Mijn kraamverzorgster noemde het heel treffend: het kromme tenen gevoel :)
    Maar dat wordt absoluut beter!! Ik heb het wel volgehouden (met kolven en eerst ook wat kunstvoeding bij gegeven, omdat hij anders te weinig kreeg), maar al vrij snel (na 8 dagen) liep het als een trein en wordt het ook steeds leuker. Zet hem op!
    Oh en die kraamtranen.... had ik ook veel last van. Mijn man had al als tip gekregen om op dag 4 voor chocola te zorgen, omdat dan de tranen zouden komen, haha. En zelfs nu heb ik het af en toe nog. Hoort er ook bij en gaat ook over.

@Que: wat vervelend dat Sven zo'n pijn heeft zeg!! Krijgt hij nu lactulose door de flesvoeding heen? En drinkt hij dat wel goed? Hopelijk is het snel over! Kan me wel voorstellen dat op de buik liggen lekker is. Ik had gelezen dat bij buikpijn druk op de buik fijn is, ik leg Storm dan meestal op zijn buik op mijn arm en wrijf over zijn rugje.

@Sassie: heb je je echo al gehad??

Hier gisteren een vreselijke dag gehad. Storm sliep niet en was alleen maar aan het huilen. Vandaag wel iets beter gelukkig. En ook zo sneu: hij heeft een ontstoken oogje, de wimpers plakken helemaal aan elkaar :( Nu hadden we iets gelezen over sprongetjes en dat zou hij precies rond nu moeten hebben, dus mogelijk dat dat het is. Ach, wat het ook is; ik hoop dat het snel over is!!

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hey Meiden,

net terug van het ziekenhuis. Meneertje deed een inwendige echo ( auw, hij ging ook zo lekker op en neer met die staaf) en meteen zag ik al iets zitten wat er niet hoorde.

Blijkt dat er placentaresten in mijn baarmoeder zijn achtergebleven en nu krijg ik woensdag met spoed een curretage. HEt is ene dagbehandeling dus als het goed is mag ik wel weer gelijk naar huis daarna. Maarja, dat dacht ik an de bevalling ook ;)

Ongelooflijk dat dat niet mee gekomen is met die leuke douw actie van die gyn na de bevalling voor die stolsels. Gaat dus allemaal weer lekker hier, kan wel huilen! Net ook ff gedaan, voelt gelijk al wel wat beter.

Verder heb ik weer een antibiotica kuurtje gekregen.. das de 3e al in 3 weken tijd....

xx sas

7. asje79

asje79 Actief lid

20 mei 2009
    203
    1
    18
    Meid, wat vervelend joh!! Het zit je niet mee zeg, pfff. Hopelijk is het dit keer inderdaad echt 1 dag!! Wat houdt curretage eigenlijk in? En ga je onder narcose of verdoving of zo? Goed dat je nu weet wat het is en dat ze er wat aan gaan doen!
    Kan me indenken dat je even een lekker potje hebt zitten janken, zou ik ook doen! Laat je maar lekker vertroetelen.

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ey Asje, heeft Storm vandaag een betere dag dan gisteren? Stom he die dagen, kunnen ze niet buiten hun mamma!
    ja baal er echt goed van! Pff voordat ik echt weer helemaal beter ben en echt kan genieten, moet ik alweer aan het werk onderhand!
    Ik ga onder gehele narcose en dan gaan ze mijn baarmoeder schoon schrapen en al die restjes eruit zuigen.... als het goed is duurt het maar 20minuten, maarja ik stel me er maar niet meer op in, gaat al zoveel mis! Het is eigenlijk hetzelfde wat ze doen na een miskraam.
    Gelukkig ga ik als allereerste, dus voor 9uur morgenochted ben ik die OK alweer uit. Ben wel blij dat ik de eerste ben, hoef ik er tenminste niet zo tegenaan te hikken. Geen idee hoe ik me daarna ga voelen, heb nog nooit zoiets mee gemaakt (gelukkig)

Que, als Sven zo'n last heeft van zn buik is op zn buikje leggen indd heerlijk voor hem! Er komt dan druk op zn buik en darmen en dan heeft ie minder last. Helpt bij Tycho ook altijd. Ik leg hem alleen op zn buik als ik erbij ben hoor omdat ze heel makkelijk hun koppie zo kunne draaien dat hun neus en mond geblokkeerd kunnen raken. Wat ook helpt is m zo te hoduen dat ie een beetje in een bolletje ligt met zn beentjes opgetrokken en dan wrijf ik met de klok mee over zn buikje heen.

Hier op het CB geweest vandaag en ze hebben een ruis gehoord bij Tycho in zn hartje.... morgen gaat mn vriend een hartfilmpje met hem laten maken. Het is waarschijnlijk iets heel onschuldigs, hoort bij baby's van deze leeftijd zeiden ze, maar schrik er wel van... kan er ook nog wel ff bij, je kan alles maar gehad hebben hé?

Nou weet niet wanneer ik me weer goed genoeg voel om weer langs te komen hier , maar ik kom terug ;) xxx sas

9. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Hey dames,

Bedankt voor de felicitaties!! heb verder nog niet echt kunnen lezen, het is een beetje druk nu zomet 2 kundjes ;) en Esmée zit behoorlijk verstopt, veel darmkrampjes en het poepen is vanacht pas op gang gekomen :( vooral 's nachts is het drama en vaak maar 2 a 3 uurtjes slaap pffff moet er echt wel weer aan wennen hoor!

Maar als onze dame geen last heeft van dr buikje is ze zo zoetjes.......

@sassie:sterkte vandaag meid!!

@Que: ook sterkte met Sven zn buikje. de tips van sassie heb ik ook gekregen van de kv en het verlicht wel wat...

@manny: sterkte met de bv meid!!

Als ik meer tijd heb kom ik snel weer hier hoor!

Dus tot snel en sorry dat ik niet op iedereen gereageerd heb :(

10. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Que, lekker dat jullie even op vakantie gaan! lekker er even tussenuit. Bij de eerste kwam er heel veel bezoek en toen vond ik de vakantie zo heerlijk! Eindelijk rust en genieten met je gezin. Nu krijgen we amper bezoek.. op zich wel lekker hoor!

Sassie, Mijn oudste zoontje had ook een ruisje bij zijn hart en dit is vanzelf weer overgegaan. Ze zeiden inderdaad dat het vaak voorkomt en vanzelf dicht gaat. Hoe was het hartfilmpje, wat spanned.. Het zit iedereen niet echt mee hé, hoe gaat het nu met jezelf?

Hier gaat alles goed, vind het heerlijk. Ik heb alleen het gevoeld dat het veel te snel gaat allemaal. Dat is niet genoeg geniet van Fedde, hij gaat zo op in het ritme. Wat dat betreft vind ik het heerlijk dat hij 's avonds nog wel onrustig is. Dan 'eist' hij echt even de aandacht voor zichzelf op.

11. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hey dames :)

Zo Sassie het zit je echt niet mee he meis :(
    Ik hoop voor je dat alles snel rustig is en dat het allemaal idd gewoon iets onschuldigs is bij je ventje..

Ik heb een paar rot dagen achter de rug maar gelukkig gaat het allemaal alweer beter.. kan ik tenminste eindelijk eens gaan geniet van me prachtige dochter en zoon.
    Tis zo lief hoe hij met ze zusje omgaat :D en zij is ook zo zoet.. ze eet en slaapt..
    O ja ben over gestapt op flesvoeding en hierbij voel ik me veel beter.. dus heb absoluut geen spijt van me keuze.

Ik hoop dat het met de rest ook allemaal goed gaat en iedereen lekker aan het genieten is van zijn of haar wonder! ;)
    Liefs manny

12. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hier nog even een foto van mijn 2 trotsjes :D

13. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Wat een leuke foto! En fijn dat je je weer beter voelt.
    Het is allemaal niet niks, zo'n bevalling en kraamweek(en)

14. Que

Que Niet meer actief

Hey meiden,

ben al een paar dagen niet geweest. wil me even melden.
    doe hopelijk binnenkort even verslag. t gaat niet al te best hier. maar jullie horen me binnenkort.

15. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Dames,

Ik heb het forum ook eindelijk gevonde. En ook tijd voor kunnen maken. Ik zal mijn verhaal voor de geinteresseerden ook gaan vertellen. Maar nu ff in het kort.... Komt een voeding aan namelijk.

Mijn bevalling was fantastisch, mijn kraamtijd in principe ook, maar wat een gedoe rondom de voeding van onze kleine meid. En die kraamtranen, bah bah bah wat voelde ik me ver weg van deze planeet. Ik dacht echt, kom ik hier wel uit, straks blijf ik zo! Heb sinds een paar dagen gelukkig het gevoel dat ik eindelijk 'geland' ben.

Ik zal de pagina's ook eens gaan doorlezen, het valt gelukkig mee met de hoeveelheid. Op een of andere manier zullen we nu wel wat minder tijd hebben voor het forum dan tijdens ons verlof... raar maar waar:D

Op, naar hopelijk voor ons en onze kleintjes een goede nacht!

Grtjs

16. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hey Meiden,
    ik ben er weer, jajaj en wel net terug uit het ziekenhuis! Sassie's bevallinbgsverhaal deel 2 ;)

Woendagochtend om kwart over 7 ben ik netjes in het ziekenhuis voor een curettage van mn baarmoeder. Op de dagbehandeling zieden ze: voor 13uur vandaag ben je weer thuis, jeeeeh :):) Dussssss niet!!!!! Zei ik toch al? Zal wel weer iets gebeuren!

Ik word wakker van de narcose en meteen zeiden ze al dat het al niet mee zat en dat ik veel bloed verloren heb, een liter ongeveer :)$) en tijdens dat ik dus wakker lag te worden verloor ik weer een halve liter, dus kreeg ik een bloedtransfusie want mn HB was inmiddels gedaald naar 4.1. Helaas vandaag naar huis zat er al haast niet meer in! Twee uurtjes later kwam de gyn en die zei nou als je je goed voelt mag je missch om een uur of 5 of 6 vanavond alsnog naar huis. Dus hoopte daar natuurlijk helemaal op!
    Maar toen begon de ellende: ik kreeg koorts!! begon met 38,6. En omdat ik bloed had gehad, wisten ze niet zeker of het nou van het bleod kwam of van de ontsteking die ik had.... dus moeten ze een protocool opstarten, bloed prikken en rode bloedplaatjes vergelijken. Als die minder zouden worden, viel mijn lichaam het vreemde bloed aan. Nou toen moest ik zeker een nachtje blijven! Balen!!! want ik had me erop ingesteld lekker naar huis te mogen!
    Maarja, ik geinstalleerd op de kraamfadeling zonder baby hahah, das raar! In hetzelfde baby als na de bevalling, das helemaal raar! Toen om een uur of elf 's avonds steeg de koorts naar 39,8 en werd de gyn gebeld en moest ik een infuss met versneld antibioticum, want die tabletten gingen te langzaam. Maarja, je moet 24uur koortstvrij zijn laten ze je gaan dus een 2e nachtje blijven was ook bijna niet te voorkomen en verder moest ik dus een paar keer die antibiotcum via het infuus, want moest een goede bodem hebben om naar huis te mogen.
    En vanochtend kwam dan eidenlijk het goede nieuws dat ik naar huis mocht. Gisteren zei de gyn dat ik missch pas zat naar husi mocht omdat ze ook wilde weten hoe het ging zonder het antibiotica via het infuus maar dan met de tabletten.... Maar als ik nu goed in de gaten houd of ik geen verhoging krijg en als ik braaf mn tabletten inneem en zoals een kraamvrouw elke middag een paar uurtjes slaap, mocht ik naar huis... Nou whahah alles om naar huis te mogen. Jeetje wat mistte ik mn mannetjes zeg! En vooral woe avond! Op een gegeven moment gingen mn vaten ontsteken en kregen ze geen nieuw infuus geprikt, hebben ze 3x geprobeerden op een gegeven moment hebben ze een dokter ergens vandaan moeten plukken die met een co - assistent en nog een om te prikken. En er werd natuurlijk voor dat protocool 4 of 5x geprikt. Mn armen zijn gevoelig en blauw van al dat geprik! Voelde me zo ellendig en zielig en alleen hahaha. En daarbij ook nog eens koorts terwijl het op die afdeling bloedje heet was, mocht geen raam open ivm met de baby's die er waren! Had echt zelfmedelijden, echt heel erg!

En het ruisje bij Tycho is indd waarsdchijnlijk iets heel onschuldigs. We moeten over een half jaar terug komen en pas als het er dan nog steeds zit, moeten we ons pas zorgen maken. Het had te maken met de het klepje van de longslagader naar het hart geloof ik. Ralf heeft het uitgelegd, maar ik was niet helemaal helder woe middag dus ben het en beetje vergeten ;) en was er zelf natuurlijk helaas niet bij....

Sorry voor weer een lang verhaal ;) Ow heb geprobeerd bij te lezen, maar ben de helft alweer vergeten, sorry! Liefs Sassie

17. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Jeetje sassie pfff wat een gedoe zeg! :$ Sterkte er mee meis en hopelijk voel je je snel weer de oude en kan je lekker van je ventje genieten......

@manny: gewoon je gevoel volgen hoor meid! fijn dat de fv goed gaat! en wat een schatjes zeg!!

Hier gaat het sinds gistermiddag ook een heel stuk beter ! :) Esmée had zo'n last van krampjes dat ze het uitkrijste en niet meer kon ontstpannen. ze had sinds haar geboorte (zondagochtend) maar 3x gepoept en was helemaal verstopt :(. Alle truckjes geprobeerd en mocht gisteren dan op andere voeding overstappen. Daarnaast krijgt ze 3x per dag masage op haar buik voor haar darmen en ze heeft nu al 3 poep luiers gehad sinds gisteren. pfffff hoe blij je met poep kan zijn hahahaha:D

Maar goed sinds gisteren is ze heel tevreden en kan tenminste slapen. Vanacht is ze maar 2x wakker geworden voor een voeding, echt heerlijk!:D

18. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    #78 sunshine1976, 10 jul 2010
    Laatst bewerkt: 10 jul 2010
    Pff wat een hitte! Hopelijk gaat het snel onweren en regenen!
    Ik heb het zwaar op het moment:(. De kleine is tussen de voedingen door alleen maar aan het huilen. Ze heeft het zwaar te verduren met krampjes ( we zijn weer begonnen met inflacol, ben benieuwd of het werkt!!). En ik heb nog steeds last van kraamtranen die komen en gaan. Gister hadden we echt een super dag, ik nergens last van. Maar vandaag moet ik gewoon weer huilen en zit het me allemaal erg hoog.
    Ik had gehoopt dat het bij een paar dagen zou blijven(die kraamtranen). Ben ook wel een beetje bang dat het nog veel langer gaat duren en dat ik er straks mee naar de huisarts moet omdat het langer duurt dan 'normaal' is.

Onze kleine heet trouwens Norah, ik noem haar voornamelijk 'Moppie' want dat is ze! Een klein koppie, ze woog bij geboorte 3140 en was 49 cm lang. Inmiddels is ze over haar geb.gewicht. Mijn vriend noemt haar Pollewop! hihi sinds wij pappa en mamma zijn geworden kramen we woorden uit waarvan we het bestaan niet wisten!

Nog een leuke anekdote....
    Mijn vriend was op pad gestuurd voor boodschappen door de kraamzorg. O.a. Zoogcompressen moest hij halen. Komt hij bij de Etos en vraagt waar hij de 2009compressen kan vinden... :D:DDe Z zag hij aan voor een 2 en de G zag hij aan voor een 9. De dames achter de kassa compleet in een deuk. Hij had zich ook al afgevraagd waarom het niet 2010compressen waren;) Hilarisch toch! En hij vroeg ook aan mij hoe het nu zat met al die soorten maandverbanden, mini,maxi, ultramini, ultramxi, night, day etc... Waarom waren er zoveel soorten en namen... Tjsa daar heeft hij wel een punt mee vind ik zelf:D

Mijn bevalling was echt waar super! Rond 18:00 begonnen mijn weeen en rond 22:00 braken mijn vliezen, en om 0:10 is onze meid geboren. Ik kon tussen de weeen door zelfs een beetje wegdoezelen/slapen, zalig was dat! We zijn gewoon ontzettend blij dat het zo heeft mogen gaan. Thuis bevallen, zonder al te veel hulp van de verloskundige, mijn vriend continue aan mijn zijde! Hij is Koning Wapperaar. Want het was snikheet en hij heeft van 20:00 - 0:00 aan mijn zijde gezeten met een kaartje in mijn gezicht staan wapperen. Dat was een groot onderdeel van mijn concentratie!
    Ik ben die dag nog aan wandelen geweest, boodschapje gedaan, stofgezogen( het was 30 graden;))Ik denk dat het allemaal bijgedragen heeft aan een goede bevalling. Als ik gewoon die dag op de bank gehangen had was het vast al veel eerder heftiger geworden.

Ik heb nog niet alles kunnen lezen. Maar hopelijk gaat het allemaal goed met jullie!!

X

19. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Ik denk de meesten wat minder tijd hebben nu ;). Ik moet nu ook wennen aan de situatie met 2 kindjes maar gaat elke dag beter hoor! Geniet lekker van je kindje meis!

20. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hai hai :)

Hier ook echt wennen aan 2 kindjes nu hoor.
    Tis ook allemaal niet zo gek. Met je andere kleine had je al een heel vast ritme enz. en nu begin je weer van voor af aan.. alleen is het nu ook nog is zo dat de baby je snachts nodig heeft en je andere kleine overdag.
    Elke dag gaat hier wat beter en als er straks een vast ritme inzit enz.. dan weten we niet beter meer ;)

Deel Deze Pagina