Voor de dames van het aftel clubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Que, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hello meiden,

HEy Sunshine, vond het wel een beetje eng om Tycho bij een ander te brengen hoor! Maar goed, ik vertrouw die mensen helemaal en ze hebben zelf 2kinderen grootgebracht en ze passen nu elke week 2dagen op hun eigen kleinkind. Ik had het ook echt ff nodig, even eruit en wat anders dan baby baby baby. En zeker na die heftige bevalling na dat gedoe met die placentaresten. Heb ook al meerdere aanbiedingen gehad, maar dat vind ik toch weer net ff iets moelijker hahah.

Wat een verhaal met die prikkels he? Net alsof ik zo makkelijk thuis kan blijven en geen boodschappen meer moet doen enz. En dan visite? Door al dat gedoe met mezelf heeft nog niet eens de helft van mn vriendgroep/familie kunnen komen! En dat terwijl iedereen zo benieuwd is en heel graag wil komen.

Manny, fijn te lezen dat alles OK gaat met jou en je 2 schatjes! Zo te lezen geen kraamtranen meer, gelukkig maar!!

Butterfly, dat CB zegt volgens mij ook gewoon maar wat. Zij kenen tycho van enkel alleen ff wegen en meten en that's it dus die adviezen van hun neme ik mee en dan kijk ik wel wat ik er mee doe.

Ow en Que, geen super de boer luiers kopen hoor! Tycho heeft het hier voor elkaar gekregen de bank onder te poepen! En dat terwijl ie een romper en een trui aanhad en dus een luier om had :$!

Ik ga ff eten maken! xxx sas

2. Que

Que Niet meer actief

oh vieze tycho!!

typ even met 1 hand want sven heeft erge last van zijn ontlasting

het is werkelijkwaar kei en kei hard t zijn gewoon stenen. hijn is al 3 uur bezig met poepen maar 2 kleine stenen. zo zielig!! en dat met de 15cc lactulose die hij krijgt. wat een drama zeg

3. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Que: Dat moet voor jou ook hartverscheurend zijn om je mannetje zo een moeite met poepen te zien hebben :( Vind het echt sneu voor jullie :( ik hoop dat het snel allemaal normaal zal gaan..
    Sterkte in ieder geval.

4. Que

Que Niet meer actief

Sven kan inmiddels weer normaal poepen gelukkig!!

Hij is nu even bij opa en oma zodat ik even lekker het huis kan schoonmaken!! Nu even snel ontbijten en dan soppen met die handel.

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hey Que, gelukkig weer opgelost met Sven! Bedankt voor je bezoekje... nou zit ik met een huilbaby hahaha. Hij begon gisteravond ineens weer en nu alweer de hele dag maar huilen en huilen! Hij heeft wel een goede nachtrust gehad: van 23:00 tot 7:00 geslapen.

Maar nu is ie niet te genieten en hij is wel moe, want net in de kinderwagen wist ie niet hoe gauw hij in slaap moest vallen! Maarja, zodra we stilstaan gaan die blauwe oogjes weer open en doet ie net of ie wakker is en totaal niet moe!
    xxx

6. Que

Que Niet meer actief

Regeldaggie???? Hihihihi ik ben blij dat ik het bij jouw heb mogen laten dat gehuil ;)

7. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hey meiden...

Ik kreeg weer last van me buikwandbreuk en deze heb ik de hele zwangerschap terug kunnen duwen en nu kreeg ik dat niet meer voor elkaar. Ik moest naar de dokterspost komen omdat me huid eromheen helemaal rood werd. Die hebben me doorgestuurd naar de spoedeisende hulp, en zij wilde me in het ziekenhuis houden en de volgende ochtend (gister ochtend) opereren, maar omdat me man niet thuis was ben ik naar huis gegaan naar me kids. De volgende ochtend (gister) moest ik me om 8 uur melden en om 11 ben ik geopereerd. Dus ik ben nu van me breuk af, maar heb wel erge pijn nu. Goed dat gaat wel weer over en dan ben ik er voor goed vanaf :) Denk ik meld het even.

Fijn weekend meiden!!

8. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Sterkte meid!! Gelukkig ben je nu eindelijk van de breuk af!!:) Doe maar rustig aan en zorg er voor dat je helemaal hersteld.

pfff hier loopt het qua voeding niet zo lekker. Sinds Esmée over is op omneo voor haar krampjes en verstopping poept ze de hele dag door. Voor de voeding, tijdens en ook na :( met als gevolg dat ze dus om de 2 uur komt voor haar volgende voeding en we haar nog een uurtje mogen kalmeren. Vandaag maar voeding voor hongerige babies gekocht en ze heeft net haar eerste fles van gehad, ben benieuwd hoe dit gaat ;)

9. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hier krijgt me meisje ook steeds meer honger, maar wil nog geen fles minder geven want ze krijgt er nu 6 en in de nacht wil ze ook gewoon nog 1x eten. Heb jij gewoon nutrilon forte gehaald? En zo ja heb je dit eerst overlegd? Onze zoon was ook een hongerige baby, maar kan me niet herinneren of ik dit eerst heb moeten overleggen toen.. ?

10. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hey Manny,
    fijn dat je nu van je breuk afbent en succes met de pijn! Hoop dat het wegblijft! Vervelend om iedereen alles voor je te laten doen he? Had het ook hoor! En ik ben wat dat betreft nogal een muts, heb overal een eigen manier voor!

Tycho heeft het doorsla[en ontdekt. Nu al 3 dagen dat ie om 23:30/23:00 zn fles krijgt en dan pas om 7:00 wakker wordt. Mamma hoopt van harte dat dit zo blijft!!

Hey Sunny, wij gebruiken ook omneo. Alleen heeft Tycho maar 1x in de 2dagen ontlasting. Misschien dat het scheelt dat hij het half met Hypoallergene voeding krijgt (3scheppen omneo en 2 scheppen hypo)... Maar hij heeft wel heeeel veel ontlasting als ie gepoept heeft hoor!

ff een vraagje, wat denken jullie: toeval of niet?

Gisteren had Tycho ff een regeldaggie, niet kunnen slapen en vaak eten enz. Mannetje was hartstikke moe, had m in de puckababy, maar toch niet slapen, hele dag niet. Na een bad en de voeding van 20:00 had ik m ingebakerd in een hydrofiel luier, dus iets strakker en binnen tien minuten was ie in dromenland.... Zou het toeval zijn, toch de extreme moeheid die hij niet meer kon overwinnen of zou hij meer gebaat zijn bij het strakke inbakeren dan in de puckababy??
    Nu ligt hij ook in een hydrofiel luier en een kwartiertje huilen/jengelen en hij is weg...

xxx sas

11. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    puckababy is meer een slaapzak idee toch, altans niet zo strakke inbakerdoek. Ik heb daarom gekozen voor de pacco, wil juist echt dat strakke hebben anders heeft het naar mijn idee niet zo veel zin voor fedde. De pacco bevalt me prima, had hem voor mijn oudste zoontje ook en voldoet prima. Je kan het een paar keer proberen met doeken en als het echt beter gaat even op marktplaats kijken. Je bent eventueel je puckababy zo kwijt!
    Gister naar ziekenhuis geweest, Fedde wordt ook verdacht van koemelkallergie. Waarschijnlijk net zo erg als mijn andere zoontje. Hij wordt getest als ik stop met borstvoeding dus dan zullen we het zeker weten.

Verder vandaag een baaldag, alles gaat super goed. De verbouwing aan onze tuin schiet lekker op maar blijf een bleh gevoel houden.
    Heb al tegen manlief gezegd dat ik super trots ben op zijn harde werken maar dat ik waarschijnlijk vandaag nog wel een keer flink tegen hem uitschiet.. Weet hij dat ook maar weer!
    Pfff.. hormomen!

12. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    @manny, nou hopelijk ben je nu van de pijn af! En kun je het achter je laten zonder lichamelijke klachten!

@sunnyday, pff het is volgens mij overal wat met het poepgedrag van onze kleintjes. Ik vind het ook zo raar dat de kleine wondertjes compleet af ter wereld komen maar dat ze dan nog zoveel last kunnen krijgen om de darmen in werking te krijgen is wel een beetje jammer!!

@Sassie, wow heerlijk dat je mannetje al wat nachten heeft doorgeslapen, daar knap je zelf dan ook heerlijk van op he! Of je de hele wereld weer aan kan. En hopelijk klopt het dat hij met lekker strak inwikkelen sneller rustig in slaap valt!

Ons moppie Norah huilt niet veel maar als ze huilt is het denk ik door krampjes/darmwerking ofzo. Ze laat dan scheetjes (poeh hee) maar van poepen komt het dan niet. Je ziet haar soms ook flink persen maar dan kan het nog een dag uitblijven. Het hele proces duurt denk ik 1,5 dag ongeveer voordat de poep de uitgang vindt. Wel gewoon vloeibaar als tandenpasta uit een tube. Ik heb gelezen dat baby's ook moeten leren persen. Dus wellicht dat het daarom zo lastig oogt bij haar.

@butterfly, lastig die hormonen he! Blijft dat nu ook langer doorgaan vanwege je borstvoeding? Ik was gister voor het eerst even alleen de stad in. Nou ik werd er helemaal treurig van. Ik vond er niets aan om alleen te zijn. Beetje verloren voelde ik me.
    Ben maar weer lekker snel naar huis gegaan en mijn kleine meid in de armen genomen:)

Fijne avond dames!!

13. Que

Que Niet meer actief

@manny meid van harte beterschap.

Wat betreft overstappen op andere voeding zou ik wel rustig aan doen. Ze raken zo snel verstopt zeker als je overstapt op de forte!!

Hier zijn we gister naar Valkenburg gereden, daar een nachtje geslapen. Sven werd om 2.45 wakker toen fles gegeven en tot half 4 geslapen vanaf dat moment bij ons in bed geslapen tot 7.30.
    We zijn vandaag in venlo geweest en nu weer lekker thuis. Sven snapt er niets meer van hihihihi. Hoop vanacht wel een beetje te kunnen slapen.

Ga nu weer naar Sven

14. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    @Butterfly
    Ik heb de verpakking nog en heb mn pucca nog niet gewassen, dus stuur m gewoon terug onder het mom van te groot, hij raakt erin verstrikt. Kijken of ze erin trappen! Ik twijfelde al tussen de piep en de mini. Ik zal eens kijken naar zo'n pacco. Hij zit nu in een hydrofiel luier, maar zo langzamerhand is ie sterk genoeg zich eruit te wurmen hahah.

@Sunshine
    Ja verbazingwekkend dat ie al een paar nachten tot 7uur geslapen heeft! Vanmorgen was het kwart over 6...beetje tegenvaller na die dagen hahaha. Maar ik ook heerlijk ff kunnen bijslapen! Zielig dat persen de hel tijd he! Tycho heeft ook moeite met persen. Poept hier momenteel 1x in de 2dagen, maar wel zo af en toe toch proberen te persen! Valt me op dat dit voornamelijk de eerste 2 voedingen van de dag zijn... misschien omdat het de hele nacht heeft stil gelegen en er dan ineens weer een berg voeding naar binnen komt...

Que, lekker zo'n weekendje weg zeg! Hoop dat jullie genoten hebben. Hahah Sven weer een beetje bij gekomen van dat heen en weer gereis? Ik hier vandaag voor het eerst Bleiswijk uit gewandeld :) en wel helemaal naar bergschenhoek! een uur en een kwartier over gedaan. Ff bij mn zwagertje geweest. Die heeft een huis gekocht en was daar voor het laatst geweest denk 3 of 4 weken voordat Tycho geboren werd. Een hele wandeling maar moest gewoon ff kijken of ik het zou halen. Had vriendlief standby met de auto dat dan weer wel. Die heeft me bij zn broer ook weer opgehaald, want ook nog eens terug dat was net ff teveel!

xxx sas

15. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hey Butterfly,

ik heb ff gekeken voor zo'n pacco. Maar daar heb je ook een slaapzakje van, volgens mij gaat die wel strak om zn lijfje heen of niet? Heb jij die of die doek? En hoe warm is dat voor Fedde? Tycho hier kan zich behoorlijk nat huilen van het zweet als ie overstuur is. Whaah wat een vragen he...

Ik heb vanmrogen weer met het ziekenhuis aan de lijn gezeten... morgen weer langskomen. Had van het weekend weer een rotgevoel in mn buik... alsof er iets keihard mn buik ingedrukt werd en ik niet kon ademhalen omdat het zo strak tegen me aan geduwd werd... Ze zeiden dat het misschien kon zijn dat ik ongesteld werd. Herkent iemand dit als begin van ongesteldheid?

Verder hebben we geprobeerd seks te hebben van de week... auw!!! Geloof dat ze daar iets te enthousiast zijn geweest met naald en draad... Laat ik ook maar gelijk naar kijken morgen.
    xxx sas

16. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Sassie, sex is bij mij de eerste keer ook lang pijnlijk geweest en had niet eens hechtingen. Heeft maanden geduurd voordat het weer een beetje prettig was en dit hoorde ik ook veel om me heen. Nu de twee keer is het helemaal niet pijnlijk.. nergens last van! Wij zijn alleen wel behoorlijk dom geweest, ben alweer ongesteld geweest en 2 weken daarna sex gehad. En we zijn gewoon helemaal vergeten iets te gebruiken.. shit! beide zwangerschappen waren direct raak dus vind het nu wel erg spannend. Beetje dom!

Ik hed deze doek http://www.cerridwen.be/img/pacco2.jpg
    Ik gebruik hem alleen 's nachts en hij is niet super warm hoor, bij de warme dagen heeft alleen de pacco aan en verder niks, ook geen dekentjes meer. Wij zijn erg tevreden!

groetjes!

17. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hey Butterfly,
    's snachts gata het hier goed. Hij valt bij zijn laatste fles zowat in coma en wordt al geeneens bijna uit zichzelf meer wakker. Heb al meerdere keren al slapend bij hem een luier moeten verschonen hahaha. Heb hem echt nodig om hem overdag in slaap te kunnen laten vallen. Ga morgen die eens bestellen. Kijken of ie dat wat vindt. Met die hydrofiel lueirs gaat het namelijk zo goed. Niet elke slaapjes zijn meer en strijd. Alleen die tussen zn ena laate en laatse fles blijft een ramp. Maarja, dat zal ie wel ff nodig hebben om zn prikkels kwijt te raken ofsow. 9 van de 10x blijft dat huilen huilen huilen.

Ja en dan de seks... voor curretage ook al een keer geprobeerd, maar vond het echt niet leuk! En nu had ik zoiets van kijken hoe het nu gaat, maar lijkt wel alsof het nu nog erger is! Zelfs mn vingers erin doen zeer... (sorry beetje raar verhaal hahah) Maar moet toch morgen naar zhuis, kunnen ze vast gelijk wel ff kijken of dat wel goed zit.
    Wij hier ook beide keren zonder iets gedaan, maar zei wel tegen ralf volgende x als het niet pijn doet, gaan we wel iets gebruiken. Ben blij dat ik mn eigen lichaam weer ff terug heb. Pff geen zin in nog zo'n toestand nu ik er net vanaf ben!

xxx

18. Que

Que Niet meer actief

Vandaag weer voor controle geweest in het ziekenhuis.
    T gaat goed met Sven zei ze. Dat is mooi. Over 6 weken weer terug komen.

Ook ben ik vanaf vandaag gestart met een hapje fruit te geven ivm zijn moeizame ontlasting. Over 4 weken mag ik gaan starten met een beetje pap door zijn avond fles!! Ben benieuwd of het fruit gaat werken en dat het makkelijker gaat worden voor hem!!

Sas hoe was het in het ziekenhuis??

Wat de sex verhalen betreft..... ach laat ik het er maar niet over gaan hebben.

19. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Dames,

Fijn dat het goed gaat met Sven! Hoe beviel het eerste hapje fruit?

Hier heeft Nora voor het eerst 7 uur geslapen na haar laatste nachtvoeding!! Ging na 6 uur toch maar even kijken hoe het met haar was...

nu ligt ze heerlijk in de box naar een speeltje te kijken.

Wat betreft de sex.... wij houden het nog even bij wat hand-en-span diensten... ik durf nog niet en zal toch eerst even naar de huisarts moeten, voorbehoedsmiddel regelen.

20. Que

Que Niet meer actief

Nou hij vond het maar raar spul in zijn mond. Deed het vlak voor de fles. Hij was onwijs aan het huilen voor eten toen hij het apelprutje in zijn mond kreeg keek hij me heel raar aan. Echt zo van wat moet ik hiermee. Ik heb hem 5 kleine hapjes gegeven en toen zijn fles. Even rustig laten wennen aan het heerlijke eten hihihi.

Ik zit te denken om vanavond een halve eetlepel pap in zijn flesje te doen. Er staat op de verpakking dat je moet beginnen met 2 eetlepels. Denk als ik nu alvast een week of 2 begin met een halve eetlepel en dat de 2 weken erna 1 eetlepel ook voor 2 weken dat is de stap naar 2 volle eetlepels niet zo groot. Maar ik weet het nog niet zeker of ik dat wel moet doen. Ik kijk hoe zijn fles straks gaat en dan maak ik de keuze voor de avond/laatste fles.

Deel Deze Pagina