Duizelig..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaVanGilani, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik ben nu ruim 34 weken en sinds deze week voel ik me zooo slap! Duizelig, moe.. echt naar! Mn moeder zegt dat ik te weinig eet omdat ze baby de laatste weken meer van je lichaam vraagt!

Bij mijn vorge zwangerschap had ik dit niet, heb wel een dreumes van 1 rondlopen die het me op het moment ook niet echt gemakkelijk maakt, echt n kleine bandiet! Super lief maar ze gooit dingen om.. je kent t wel..

Wie herkent dit en heeft de gouden tip?

:D

2. Schildpad

Schildpad Actief lid

3 mei 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Ik ben ook een tijdje goed duizelig en licht in mijn hoofd geweest. Dit was bij mij met ong. 26 wk. Heb toen de vlos gebeld. Zij heeft mijn bloeddruk gecontroleerd en die bleek (veels) te laag. Advies was: Wat meer zout eten (want dat doe ik bijna niet) en rustige/geen onverwachtse bewegingen maken.

Je kan altijd vragen of de vlos je bloeddruk weer even kan opmeten. Of af en toe een lekker zout dropje eten wanneer je je een beetje dizzy voelt. Succes! Vertrouw je het niet, dan zeker de vlos bellen. Want ze zijn er voor jou ;)

3. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Dank je wel:) Heb n hele tijd n lage bloeddruk gehad en ik kom niks aan. Moet ook wel zeggen dat t nu echt zwaar word omdat mijn dochtertje van 1 ook ronddabberd. Misschien vanavond is lekker wat zouter eten en optijd naar bed:)

4. Mom2Boys

Mom2Boys Bekend lid

12 mei 2011
    555
    51
    28
    Vrouw
    2 tabletten dextro als je je duizelig voelt! Zorg dat je overal een rol bij de hand hebt. 1 thuis, 1 in je tas, 1 in de auto.

Dextro is het enige wat me helpt. Ook zorg ik dat ik altijd iets van liga of sultana in mijn tas heb.

suc6

5. zonnetje1986

zonnetje1986 Actief lid

17 feb 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even bij je ha suiker ijzer en bloeddruk laten opmeten ik was ook zo duizelig mijn ijzer was laag nu ijzertabletjes gehad en het is stukken minderr!

Deel Deze Pagina