Cao schaal 25,zorg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kimmuh, 25 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Hoi allemaal,

ik heb een rare vraag ik kan zelf even niet wijzer worden namelijk.
    Ik werk in de thuiszorg, zit op schaal 25 en verdien als ik het goed uit mijn hoofd heb 10,45.
    dit is mijn uurloon.

Nou zat ik net even op een website te kijken, en staat er dit bedrag ook maar ook nog bedragen onder.
    Wat betekent dit precies?

Ik werk in de thuiszorg zoals ik al typte, maar kan werken in een verzorgingstehuis 10uur in de week en op schaal 25.
    Betekend dit dat ik gewoon hetzelfde blijf verdienen?
    (Er is mij altijd verteld dat je in thuiszorg meer verdient dan verzorgingstehuis.)

Hoor het graag, want kom er zelf niet helemaal uit.
    Oja, ben 22 jaar :) ook wel handig om te weten.

2. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    volgens mij verdien je juist meer in een verzorgingste huis dan in de thuiszorg?
    ik werk in een verpleegte huis.
    ik denk dat je dus gewoon het zelfde blijft verdienen ook ivm je leefdtijd pas als je 23 jaar ben schijnt het anders te zijn.

3. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Dat zijn jou gewerkte jaren. Aanloop schalen zijn dat elke jaar ga je er eentje bij krijgen...dus je loon gaat ook oer jaar iets omhoig

4. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blijft gelijk. Alleen de ort is hoger als je in verzorgingshuis werkt ;)

5. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    ORT? wat is dat?

6. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden