Voor de Duvel niet bang!

Discussie in 'De lounge' gestart door anica, 20 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik ben niet bang, maar wel voorzichtig :)

Doe gerust de deur open als het donker is, fiets 's avonds alleen naar huis enz..

Maar als ik zeker weten geluid in huis zou horen 's nachts dan zou ik niet gaan kijken maar wel de politie bellen.. Dat soort dingen zou ik niet opzoeken in ieder geval..

2. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    hmm ik ben niet bang om 's nachts alleen over straat te gaan of de deur open te doen enz. maar ik kan wél echt bang zijn door een enge film :p (dan ren ik keihard door de gang als ik naar de wc ga 's nachts, want stel je voor dat iets me pakt ;)) dus ik ben voor realistische dingen niet bepaald bang maar voor neppe dingen wel.. logisch :p

3. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ik herken me wel gedeeltelijk in het verhaal van TS. In het donker ga ik wel op straat, als er aangebeld wordt doe ik de deur open. Overdag zitten mijn deuren niet op slot. Vreemden aanspreken doe ik dan weer niet :)

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Dit dus haha
    Alleen ik ren niet maar sluip dan naar de wc of bed met mijn rug tegen de muur op:)
    Maar ik heb het afgeleerd en kijk geen enge films of series meer
    Ik vind the walking death geweldig maar heb maanden in angst geleefd:) bij het nieuwe seizoen niet meer gekeken ook al ben ik nieuwsgierig

5. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Is het niet handig om daarvoor de politie te bellen?

6. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Waarom? Zolang ze er geen last van heeft. Lekker laten gaan..

Ik heb ook drugsdealende buren. Overigens super aardig (oprecht) doet niemand kwaad, en juist hij geeft mij een veilig gevoel.

"............

Ik ben wel een schijterd, maar dat komt meer doordat ik mezelf bang maak, met wat als.....;) Door al die series op tv :)

7. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik ben niet bang aangelegd, maar zoek dingen ook niet op.
    S' nachts alleen buiten fietsen doe ik wel. Deuren open doen in de avond niet, als ik niemand verwacht en er word aangebeld doe ik niet open. 2 jaar terug een insluiper betrapt in ons huis, en daar behoorlijk van geschrokken. Gelukkig is hij weg gegaan nadat ik begon te schreeuwen en te vloeken. Verder ben ik jaren gestalkt over de telefoon, is een tijdje rustig geweest en sinds ik gescheiden ben begint dat weer. Ik slaap hier dus wel met een honkbalknuppel naast mijn bed. Woon hier alleen met 2 kinderen dus geeft mij een veiliger gevoel.

Deel Deze Pagina