Esmee is met 36+6 geboren en was 2440 gram en 45 cm ze is nu 2 jaar en is nog steeds klein en ook niet erg zwaar, ze is nu 84.5 cm lang en 10,5 kg ik vind het wel lekker hoor dat ze zo heerlijk klein is ze doet extra lang met de kleren en je kan dr vaak nog ergens mee binnen smokkelen en zeggen dat ze nog geen 2 is
Ik heb geen idee of mn dochtertje dysmatuur is maar het is wel heel herkenbaar. Ze werd met precies 38 wk geboren, 2790 gram en 48 cm. Ze leek eerst enorm aan te komen de eerste maanden tot een maand of 6. Toen leek het wel alsof ze stil stond en viel zelfs af. Ze is nu 13 maanden en is ong 75 cm en 8030 gram.
hier ook een mama van een manneke dies geboren als dysmatuur en prematuur. jamy woog bij zijn geboorte 2085 gram en was 42 cm. (ongeveer) hij woog 2 weken geleden 8070 gram en 65 cm, dus heeft het al ver in gehaald volgens het buro, hijs nu zelfs iets te zwaar (krijg je dat weer) hij doet het goed en das het belangrijkste
linda: jamy heeft samen met mij in totaal 4 dagen int ziekenhuis gelegen, Jamy woog bijna 2100 gram toen hij mee naar huis ging,
Maud mocht na 5 dagen naar huis.Geboren met een gewicht van 2070gr. afgevallen naar 1990gr. en met een gewicht van 2090 mocht ze naar huis.
Hebben jullie het er niet moeilijk mee gehad dat ze in het ziekenhuis moesten blijven? Ik vond het echt een zware tegenslag want ze hadden gezegt dat ze gelijk mee naar huis mocht. Je bent bevallen maar zit zonder kindje. Bij mij heeft ze wel wat langer gelegen. In totaal een maand voordat ze eindelijk mee mocht.