Ik ben vandaag op dag 33 met normaal een cyclus van 28-29 dagen. Het plan was om morgenochtend te testen in verband met ochtendurine enzo. Maar nu slaan de zenuwen toe, en wil ik toch wel erg graag gaan testen. Ik heb wel veel gedronken de afgelopen uren, maar 4-5 dagen overtijd moet dan nog steeds wel een donkere test geven toch?
Nou, net getest en die was helaas negatief... Baal baal baal Afgelopen jaar nog nooit zo'n lange cyclus gehad. Afwachten maar weer. Aaghhhrrrrr
Ik heb totaal geen testen gedaan, dus er valt weinig over te zeggen. Bedankt voor het meedenken, ik ga maar weer verder met afwachten...
Nog steeds geen bloed dus morgenochtend waag ik nog een test, het waren er toch 2 void 5. Maar als ik dan positief test, is het dan nog wel goed? Is er dan geen grote kans op een miskraam? Dan heb ik toch maar weinig hcg?
Heb je wel last van kwaaltjes of iets in die richting? Hoop dat je test positief is, maar wie weet is je cyclus van de leg. Ik was altijd regelmatig met een cyclus van 28 dagen maar ineens had ik er 35 dagen tussen zitten zonder posi test🤔 Hoe dan ook...ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Succes!
Je weet helaas nooit of het wel of niet goed is. Voor hetzelfde geld heb je net deze cyclus een langere cyclus. Succes met testen! ☘
je hebt sowieso in het begin altijd kans dat het misgaat, helaas kan niemand je zekerheid geven. daarom is voor NOD testen altijd tricky. maar je hebt geen hogere kans hierop dan anders (ervan uit gaande dat je verder gezond bent zeg maar)
Helaas weer een witte test. Erg balen weer. Ik zit al op dag 36. Ik heb net even teruggekeken en ik heb begin dit jaar een keer 35 gehad. Vorig jaar een keer 33 en verder altijd 28/29 de afgelopen 2 jaar. Ik hoop dat de ongesteldheid snel komt dus. Geen kwaaltjes, maar dat had ik bij de vorige twee zwangerschappen ook niet in het begin.