Ja ik zie 'm ook. Heeeel licht maar absoluut roze. Binnen hoeveel tijd is de foto van 11dpo genomen? Oh wat spannend zeg! Hopelijk lopen ze mooi op de komende dagen! ☘ Wanneer ga je weer testen?
Ik zie hem ook hoor (even kleur aangepast voor je). Ik duim dat hij blijft oplopen. Bekijk bijlage 518923
🙏🏻🙏🏻🙏🏻 @ colinn: foto is na 15 min genomen. Test is v wondfo. Vind trouwens dat die testen een lange droogtijd hebben! @rogijuli: wat moet dit forum toch zonder jou!😉 Thnx iig! Zit er een verschil in tussen gisteren en vandaag? Ik durf eigenlijk niet meer te testen. Merk dat ik zo onzeker wordt van de kleur van het tweede streepje...loopt die wel genoeg op etc.etc.😅
Of die op is gelopen is moeilijk te zeggen omdat de testen in een ander licht zijn genomen Dan moet je ze zometeen onder elkaar leggen
Test van gisteren en vandaag onder elkaar. Bovenste controlelijn is wel donkerder. Anders zouden ze gelijk zijn, maar nu denk ik dus vandaag iets donkerder😊
Dank voor jullie reacties allemaal☺️😚 Ik ga nu even een paar dagen niet testen. De schrik vd miskraam zit er toch nog goed in merk ik... Trouwens ik had nog wel een vraagje: bij een LF van 14 dagen is mijn nod op dag 15 toch?
Hallo dames, Vandaag 13 dpo. Gisteren voor het laatst getest en een duidelijke streep. Vandaag ineens bruinverlies. voor mijn gevoel is het voor de 2e keer mis. Waarom kan het niet gewoon goed gaan? Pfff vind er geen lol aan zo😞
je temp staat nog gewoon mooi hoog, misschien is het geen ongi bloeding"? Ik hoop dat je morgen gewoon een mooie temp hebt en dat de bloeding alleen oud bloed is Correctie: ik zie dat je zaterdag voor het laatst getempt hebt