Ok, ook hier ga ik de partypooper zijn, maar een beetje om je in bescherming te nemen.. Ik heb vaak van die lichte streepjes gehad die duidelijker werden als ze opdroogden en dan bleek ik uiteindelijk niet zwanger.. Dus please, juich nog niet te hard, voordat t toch niet zo is en de klap alleen maar harder aankomt. Wacht eerst even af of de streep morgen of overmorgen donkerder wordt. Ik wil niet als een dikke pessimist overkomen hoor , maar ik heb gewoon een beetje slechte ervaringen met zulke lichte streepjes.. Maaaaar ik hoop natuurlijk dat je hartstikke zwanger mag zijn! Veel succes!!
Bedankt voor je reactie, maar als je in mijn album kijkt heb ik juist positieve ervaring met de kv testen. Maar zoals ie op de foto opgedroogd zichtbaar is zo was ie in het echt gelijk al, alleen kreeg hem niet makkelijk op de foto! Maar bedankt voor je mening en meedenken! Ben ook echt nog wel voorzichtig hoor
Heb ook nog nooit vals positief getest met de kruidvat testen...dusss..lekker genieten meis...en hopen dat alles goed blijft gaan Wanneer ga je de volgende test wagen??
Haha grappig dat je dat zegt, dat had ik dus ook de eerste weken van mijn zwangerschap en toen wist ik nog niet eens dat ik zwanger was. Dacht echt van he waarom smaakt alles zo raar..idd een ijzersmaak
Ja vandaag nog een testje gedaan en was weer het zelfde al die van gister middag, dus blijf nog even met bijde benen op de grond en test nog even "rustig" verder Ik weer dat hcg iedere 24/48 uur verdubbelt dus ben nog wel hoopvol! O ja nog een kwaaltje, WITVLOED!! Zal het resultaat van morgen wel showen