Oke,haha . Ik zou dan ook echt niet weten wat de beste testen zijn. Je vanalles over allerlei testen. Maar ik ga zowiezo nieuwe halen. Dan ook maar een digitale, dan weet ik het idd zeker. Dan zullen we zondag nog maar is eens een test doen. Maantje, denk dat het bij jouw wel raak is.
Mooie test en dat nog wel met een digitale zonder week indicator! Over het algemeen staan die bekent minder snel positief te reageren, en hebben die met indicator minder hcg nodig!!
Ja dat dacht ook ik, maar had deze nog liggen. Was zo onzeker over vals of niet dat ik dacht ik doe hem gewoon en dan zie ik het wel... En dat pakte gelukkig goed uit
Jaaaaaaahhh!!! Wat goed Maantje!!! Sorry voor mn terughoudendheid, maar ik geloof t altijd pas als de digi van cb 'zwanger' zegt.. En deze is overduidelijk!! Gefeliciteeeeerd!!
Bedankt allemaal!! Heb net 2 digi's gekocht met indicator bij kv zijn ze als het goed is in de aanbieding ik moest 15,80 afrekenen, normaal 19,99 dus voor de liefhebbers
Was trouwens wel met mijn 2de plasje.... Moest om 5 uur ookal een keer We hebben gister ook geklust, misschien heeft dat ook invloed op een test...
deze testen moeten wel meer hsg hebben. De testen met aantal weken van cb zijn gevoeliger net als de kv testen
Dit is er met indicator, heb er gister 1 gedaan zonder (san wel echt met ochtend urine) en die was positief