Dacht gisterochtend ongi te worden, beetje helderbloed gehad, niet veel. Verder nu ietsiepietsie bruinig maar zo goed als niets. Had nog 1 test, kon het niet laten........ik zie wat was na afleestijd maar is geen indroger. Zou het zo kunnen zijn? Had 24-10 positieve ovutest. Dus ei 25 of 26 oktober.
ik zie heel heel heeeeeeeeeel vaag wel en 2e lijntje, maar of die roze is Hopelijk over een dag of 2 duidelijker.
Ik lijk ook wel wat te zien, maar kan de kleur niet goed ontdekken. Inderdaad over een paar dagen nog eens herhalen als je menstruatie echt uitblijft. Ik duim
Ik zie wel wat! Maar het is wel vaag en omdat het buiten afleestijd is, weet ik niet zo goed wat ik ervan moet denken... Zou morgen zeker nog eens testen! Ben benieuwd.
Kan zelf ook geen kleur ontdekken eigenlijk maar heb eergister nog een zelfde test gedaan en hoe goed ik ook keek, zag helemaal niets! Morgen maar even naar KV denk ik....bedankt alvast voor het turen!
Misschien deze foto beter? Ik zie het ook amper nu het daglicht weg is, daarstraks zag ik het beter......
Bij de 1e foto zie ik niks. Bij de laatst geplaatste foto lijk ik iets te zien maar dan wel iets grijs. Ik zou over een paar dagen weer testen.
Ik zeg positief ik had vanmorgen precies de zelde test en vanmorgen ook de clearbleu digi en die zei zwanger 1.2 weken dus ik zou zeggen morgen of overmorgen de digi doen ik zeg voorzichtig gefeliciteerd
Hoi, hoi, Ik had vorige week zondag precies zo'n test! Heeeeeel licht streepje, alleen zichtbaar in helder daglicht. Dag erop weer getest en nog steeds heeeel licht, maar beter zichtbaar en binnen vijf minuten. Twee dagen daarop CB-digi gedaan en die gaf aan 2-3 week zwanger!! Dusseh, hop naar de drogist en ophalen die CB-digital, die geeft meteen duidelijkheid, zonder turen! Duim voor je!
O ja, en ik had dus ook heel ietsie pietsie bloed paar dagen. Geen helder rood, oud bruin gelukkig. Dus, nogmaals, ja het kan!! Maar, wil je geen valse hoop geven hoor...
Ik heb even mn trucje met het contrast gedaan en dit is het resultaat, heel heel in de verte zie ik wat, maar durf er weinig over te zeggen. Ga je morgen weer testen? Dan zou ie duidelijker moeten zijn...
Ja ga morgen weer een kv2v5 doen. Dinsdagmorgen had ik alleen wat helderrood en dat kwam na persen voor ontlasting. Dit heb ik vaker in zwangerschappen gehad in het verleden. Nu beginnen mn boobs zeer te doen en eigenlijk verlies ik nu niets meer, geen bruin ook. Maandag op dinsdagnacht dus net voor het rode bloed wel een erg zeurderige buik gehad, dacht dus dat ongi eraan kwam. Maar zou het ook nog een innesteling kunnen zijn? Had er best last van dat heb ik normaal nooit. Denk dat ik ook maar een digi haal morgen, heb een hekel aan onzekerheid!
Pff durf er bijna niet op te hopen! Morgen gauw naar KV! Heb 1-10 operatie voor bbz gehad bij 7 weken (zwanger na jaar proberen), dit is eerste cyclus erna, goed ons best gedaan rond positieve ovutest, zou zo welkom zijn!! Fingers crossed!
Ik zou zelf een gat in de lucht springen met zo'nn test. ik zie namelijk wel een lijntje! Ik zal voor je duimen! En op hoeveel dagen voor je nod zit je nu? +