Hallo, Sinds deze maand gebruik ik de ovulatietesten van zwanger en kids. Alleen ik he tot nu toe geen enkele positieve test gehad (dag 17) gemiddelde cyclus 30 dagen. Vandaag heb ik voor t eerst een tuurstreepje gehad. Ik word hier heel onzeker van. Ik ben deze testen gaan gebruiken nadat ik vorige maanden action heb gebruikt maar daar kreeg ik ook nooit een knaller van! Alleen maar van die tuurstreepjes. heeft iemand van jullie dat ook? Nooit geen positieve ovulatietest? Klopt t dat bij deze testen de controle streep ook licht is? Wel duidelijk maar ook geen knaller? Ik heb er een fotk van gemaakt zal deze proberen bij te voegen.
Sorry, door de flits is het niet te zien. Op welk tijdstip test je? En hoe geconcentreerd is je urine?
Probeer zo nog een foto te maken zonder flits! Ik probeer voor ik ga testen niet teveel te drinken. Ik test als ik uit mn werk kom om half 6 maar toevallig vandaag om 15.15u omdat ik nieuwsgierig was
Hm, oke. Dat is wel goed. Ik had deze rondes elke keer een cyclus van 29 en had ook pas op dag 19 een positieve test. Mijn LF was kort, 10 dagen. Mijn testen gingen van licht, naar donker, naar licht, naar wit, wit en vervolgens ineens knal. Dus ook bij mij liepen ze niet rustig op, wat een hoop andere wel hebben. Ik kan je helaas verder geen tips geven. In mijn foto albums zie je de testen van de vorige en van deze zwangerschap.
Thnx in elk geval voor je reactie bij jou is t in elk geval goedgekomen zie ik gefeliciteerd met je zwangerschap! Jij hebt niet de ervaring toevallig met deze testen dat de controle streep ook licht is?
Ja, dank je wel. Nee, de controllestreep was altijd duidelijk aanwezig. Die is bij jou wel heel licht inderdaad. Hm, ik heb zelf de ervaring dus niet, maar volgens mij heb ik wel eens eerder hier ergens gelezen dat er iemand was, waarbij ovulatietesten niet werkten. Maar ik weet niet meer waarom. Sorry, ik kan je dus niet verder helpen. Succes in ieder geval!
Mijn ervaring is dat als je controlestreep vrij licht is, je urine niet zo geconcentreerd is. Je ei kan rustig nog komen hoor, dus zou lekker nog even doortasten!
Oh, en je gemiddelde cyclus is 30 dagen? Hoe lang duurde je langste cyclus? Als dit toevallig een wat langere cyclus is, is je ei ook later
Als ik twee keer per dag zou moeten testen wanneer kan ik dat dan t beste doen? Want in de ochtend is beter van niet toch?
He meid, Ik gebruik de testen van Z&K ook en bij mij werken ze heel goed. De testen van de Action heb ik ook geen goede ervaringen mee. Nooit mijn ei mee kunnen vinden. Ik heb meestal rond dag 15 een positieve test. Je hebt of je LH piek nog niet, of je hebt 'm gemist. Als je LF korter is dan 13 dagen kan ie nog wel komen. Of je cyclus is deze keer wat langer. Ik heb meestal twee dagen een LH piek. Maar het kan ook zijn dat je een korte piek hebt en dan is ie makkelijk te missen. Je kunt dan misschien inderdaad twee keer per dag testen. In de ochtend (maar dus niet met je eerste urine) en ergens laat in de middag of begin van de avond. Gewoon nog even door blijven testen. De test hoeft niet perse op te lopen, ik heb ook vaak genoeg een knaller vanuit het niets gehad. Hieronder een foto van mijn testen van deze cyclus. De laatste test was ook een knaller, maar die staat niet op de foto.
Ik vind deze testen heel fijn en duidelijk! Vind idd ook je controle streep wat licht. Ik zou je willen aanraden om 2 uur voor het testen echt niets te drinken, hooguit 1x een slok water. Maar als ik je laatste test zie denk ik wel dat hij vanaf nu zal beginnen op te lopen. En plak ze ook voor jezelf op Eem rijtje om te vergelijken hè?! Hopelijk heb je hem snel te pakken.
Vandaag twee x getest en vanmorgen was ie al donkerder maar nu naar mijn idee echt wel positief. Toch? Controlelijn blijft naar mijn idee licht maar de testlijn is donkerder. Had idd weinig gedronken twee urr vantevoren. Vanavond dus even gezellig maken met manlief haha. Is dan beter morgen weer of het beste twee dagen ertussen ivm kwaliteit zaad? Maar dan ben ik woensdagavond te laat toch? Wat denken jullie?
Komt goed in de richting. Nog even doortesten. Dan weet je of het je knaller was, of dat ie nog donkerder kan. Wel inderdaad gezellig gaan maken. Wij doen altijd gewoon om de dag en daar al twee keer zwanger mee geworden binnen 7 maanden. Maar het kan geen kwaad om het morgen weer gezellig te maken. Maar zou op zijn minst om de dag doen. Have fun
Je mag niet met ochtendurine testen he. Hoop dat je dat niet gedaan hebt, want anders is ie niet betrouwbaar Maar anders ziet het er goed uit!!
Oh ik lees even goed terug en zie dat deze van vanavond is. Morgen nog even doortesten. Maar.. Ikzou het de komende dagen even heel gezellig maken. Als de kwaliteit bij je man gewoon goed is, maakt het niet uit of je om de dag of elke dag seks hebt.