wie testte pas positief een tijd na NOD

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sabrinakenneth, 2 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wie van jullie testte positief lang na NOD en had je klachten?

1. Na NOD en ik had alle zwangerschapsklachten

2. Na NOD en ik géén of nauwelijks klachten

3. Ik was zwanger maar was er niet bewust van. welkome ongelukje

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    zoals de titel zegt

wie van jullie testte pas positief een week of langer Na NOD?

En wie van jullie had klachten en wie niet?

2. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik was een dikke 2 weken overtijd voordat ik een positieve test had, ik had wel klachten maar probeerde dat vooral aan een aankomende menstruatie te wijden.. nu blijkt dat het dus toch van de zwangerschap is

3. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Welkome ongelukje klinkt beetje naar ;) haha maar ik had achteraf wel klachten gehad alleen totaal niet mee bezig tot ik me ineens realiseerde dat ik al een ruime week over tijd was! Test gedaan en knalpositief! Was toen al bijna 6 weken! Helaas miskraam... Een jaar later was het precies hetzelfde verhaal alleen toen bleef de beeb wel plakken en dat is mijn dochter :)
    De laatste 3x zwangerschappen heb ik met 8/9/10 dpo al positief getest maar was er ook veel meer mee bezig! (2x miskraam)

4. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reacties

ik weet niet hoe ik het heb, ik lijk deze maand in een ander lichaam te zitten. Ik heb echt alle maanden zoveel pijn en deze maand niet, maar m'n testen zijn ook totaal niet positief, sneeuwwit zelfs. En ik heb moeite om te geloven dat dit zal veranderen.

als ik woensdag (NOD) ongesteld wordt weet ik niet meer op wat ik moet uitgaan, als altijd pijn nix betekend en géén pijn ook niet...

5. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    ik testte positief een week na NOD, omdat ik voor die tijd nog niet getest had. Denk niet dat je daar op doelt?
    Maar sterkte! Ik heb ook wel een aantal keer gehad dat (denk ik) t eitje gewoon niet gesprongen was en 2 weken later alsnog. zo irritant dat wachten

6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.156
    3.036
    113
    Nederland
    Bij dochter 5 dagen na nod heeeeeel licht positief en nu op 10 dpo al duidelijk. Lekker verschillend dus:p

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Bij mijn zoonttje en dochtertje dikke 2 weken na nod. En deze zwangerschap eerder..

Deel Deze Pagina