Veel en zelfde kwaaltjes als altijd voor/tijdens NOD en toch zwanger...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Brigit, 26 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Ik heb nog geen topic gevonden over kwaaltjes die iedereen elke cyclus weer heeft en dacht dat ze echt ongi zou worden en toch zwanger bleek te zijn. (Er zijn er wel heel veel waar het toch uiteindelijk niet zo bleek te zijn.) Daar ben ik best nieuwsgierig naar, elke cyclus weer heb ik heel veel kwaaltjes. Vandaag word ik denk ik weer ongesteld als ik mijn kwaaltjes moet geloven, ik weet het wel zeker.
    Ik ben heel benieuwd of er iemand is die net zoals ik elke cyclus rond NOD zoveel klachten heeft (zoals Hoofdpijn, zeurend gevoel in buik, vaak wakker en onrustig dromen enz enz) maar uiteindelijk toch niet ongesteld is geworden en zwanger bleek te zijn?

Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie verhalen!!!!:D

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Hee
    Ik ben nu voor de tweede keer zwanger. Mijn kwaaltjes voor/rond NOD waren toen ik zwanger bleek eigenlijk PMS in het kwadraat zeg maar.
    De dingetjes die ik normaal ook had, alleen dan mega veel erger. (En als extraatje misselijkheid).
    Dus voornamelijk buikpijntjes, en zere borsten.

3. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Wat bij mij dit keer hetzelfde was een wat zeurend gevoel in mijn buik, maar ik had ook echt symptomen die ik niet eerder had voor mijn nod (misselijk en duizelig)

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.156
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Baarmoederkrampjes en gevoelige borsten. En een wat afwijkende stoelgang. Dat had ik ook altijd rond mijn NOD en deze keer was ik zwanger.

5. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Ik had ook eigenlijk dezelfde klachten als altijd voor nod. Het enige wat echt afweek was mijn afscheiding, die was veel witter dan normaal.

Was dus heel erg aan het twijfelen of ik ongesteld zou worden of toch zwanger was. Het bleek het laatste!

Deel Deze Pagina