Ik was net 14 weken bij mijn zoontje, geweldig vond ik het. In het begin dacht ik nog het zijn mijn darmen maar het werd al snel duidelijk dat het ons zoontje was. Hij was nogal druk in mijn buik.
Ik voelde het voor het eerst bij ongeveer 17 weken. In het begin nog twijfel uiteraard of dit wel de baby zou zijn, maar nu is er geen twijfel meer mogelijk. Wat een lekker gevoel (nog wel )
Voor de 14 weken lijkt me wel heel erg sterk hoor...volgens mijn vlos kan dat ook helemaal niet, want ik dacht met 15 weken wel eens wat te voelen en ze zei dat dat onmogelijk is met de 1e...het waren gewoon m'n darmen zei ze... Ik begon hem te voelen met 19 weken, kleine plopjes, heel schattig. In het begin herkende ik het niet maar later werd duidelijk dat dit echt de beeb was! Met 22 weken konden anderen ook (af en toe) de baby voelen bewegen door hun hand op m'n buik te leggen. Echt duidelijk trappen voelde ik met 24 weken.
Ik voelde rond 16 weken paar keer een soort "plopjes" niet elke dag, maar af en toe. Nu voel ik het wel dagelijks, lig vaak ook in een deuk omdat het erg kieteld. Groetjes
ik begon het gekriebel met 15 weken te voelen en nu voel ik toch duidelijk dat er iets beweegt in mijn buik, en af en toe voelt het alsof iets mij van binnen prikt