Hallo allemaal Wou even checken bij jullie of jullie beebje ook geregeld de hik heeft. Hij heeft het eigenlijk nog maar pas van vorige week gekregen en heeft het nu toch minstens 1 maal per dag. Kan dit eigenlijk kwaad? Wacht op jullie antwoorden. Vele groetejes Fientje x
kan geen kwaad. Beide zwangerschappen hadden ze de hik. en mijn dochtertje had het zelfs een paar keer per dag. Ze drinken gewoon lekker van het vruchtwater goeie oefening! leuk gevoel he? haha
Het schijnt goed te zijn als die kleintjes de hik hebben. Ze trainen dan al voor wat er straks allemaal komen gaat. Hier ook bijna iedere dag wel een keer de hik (soms zelfs 2 of 3x op een dag). De ene keer houdt het wat langer aan als de andere keer.
Ah, ik ben blij dat het geen kwaad kan. Ik dacht het nu zelf ook wel niet, maar de mensen waartegen ik het vertelde die reageerden allemaal zo geschrokken van "Kan dit geen kwaad?"; vandaar dat ik me zelf ook al ongerust begon te maken. Laat me dus niet meer gek maken. Bedankt voor jullie antwoorden. x
Bij mij heeft ze ook zeker 1x per dag, soms 2x per dag de hik. Ik vind het een vreselijk gevoel. Net of je een zenuwtik hebt.. bah.. Maar het hoort erbij!
Die van mij heeft echt heel vaak de hik; zeker drie keer op een dag. Soms nog vaker... gulzig kindje!
Hihi, ik zit dit te lezen, en ondertussen wordt er druk gehikt in m'n buik! Hier ook soms een paar keer per dag, vooral na heftige bewegingen. Schijnt dat ze het als ze geboren zijn ook vaak hebben, als ze in de buik vaak de hik hadden...
Mijn zoontje had ongeveer 4 tot 5 keer per dag de hik. Wat erg grappig is, nu heeft hij het ook nog steeds zo'n 4 tot 5 keer per dag. Is erg leuk om te zien.
oh ik vond dat ook helemaal geweldig! Nu denk ik steeds als hij de hik heeft ooooh dat deed je ook precies zo in mijn buik *smelt* Sommige dingen mis ik nu al!
Ja hier heeft mijn meisje ook rgelematig de hik. Ook zo snel achter elkaar. Vind het af en toe echt een beetje zielig. Laatst kreeg ik een echo en toen zagen we dat ze een slok vruchtwater nam en direct daarna kreeg ze de hik...
Hier krijgt ze vaak de hik als ik net gegeten heb. Ook een leuke combi: o, deze boontjes vallen niet goed Inderdaad, is alleen maar gezond. Vroeger zeiden ze: dan groeien kinderen. Dat neem ik aan dat dat niet zo is, want dan heb ik al een reus in mijn buik!
Ons meisje had ook heel vaak de hik en na de geboorte nog steeds, na een maand of 3 werd het wel wat minder maar ze heeft wat afgehikt
Je herkent 'de hik' meteen...tis echt zo'n grappig gevoel! Komt om de 5 tellen terug ofzo een soort tik onderin mijn buik voel ik het dan...kan geen kwaad voor zover ik weet! Liefs Nollie
Die van mij heeft ook regelmatig de hik, soms wel meerdere keren op een dag. Zo apart, net of ik een tikkend klokje in mijn buik heb!
Die van mij heeft ook regelmatig de hik, soms wel meerdere keren op een dag. Zo apart, net of ik een tikkend klokje in mijn buik heb!