Dat herinner ik me nog goed. Wat was ik zenuwachtig met het bellen naar de ha en later met het bellen naar de gyn, maar inderdaad het idee dat er iets gaat gebeuren, dat je gaat weten waarom het niet lukt. Van je eerste bezoek bij de gyn kan je verwachten dat hij/zij eerst van alles van jullie wil weten, familiegeschiedenis op ziektes en zwanger worden. Waarschijnlijk krijg je een bloedpriklijst mee om getest te worden op vanalles. (Chlamidia, hormonen, vanalles), manlief of vriend mag een potje inleveren. Waarschijnlijk maak je afspraken om een cyclus in kaart te brengen. Je moet dan tijdens je menstruatie bloed laten prikken en tussendoor nog een keer. Ook ga je een paar keer naar het ziekenhuis om echo's te laten maken (inwending) zodat hij/zij kan zien of je eicellen hebt die groeien, wat er in je baarmoeder gebeurd en vaak heb je ook een samenlevingstest. Dan testen ze of de zaadcellen van je man/vriend kunnen overleven in jouw slijmvliezen. Ik weet nog dat ik die echo de eerste keer best eng vond, maar het valt echt allemaal erg mee. Succes allemaal!
@angelbaby Bedankt voor je verhaal, er zijn nu dingen wat duidelijker Mijn vriend moet dinsdag al een lab formulier ophalen voor sperma onderzoek Ik vind het allemaal heel erg spannend
Heb hier net ff mijn templijsten afgemaakt...die zijn klaar dus dat scheelt ook weer... Kunnen we die mooi meenemen als we een afspraak hebben bij de ha En hier is de ongie ook al weer bijna weg...af en toe nog wat spotting, dus we kunnen weer aan de klus
He meis, je hebt het recht om niet eerder weg te gaan totdat je een verwijzing hebt van de gyn, maar de HA zal je ook doorsturen hoor. Je bent toch al een tijdje bezig. En temp kaartjes direct meenemen kan nooit kwaad, ik ga dinsdag naar de gyn om dezelfde reden en om mijn klachten maar neem direct mijn temp kaartjes mee, hoewel daar niks geks op te zien valt. Succes iig met bellen..
Hey Goofychick Ik denk ook wel dat de ha ons gaat doorsturen, en anders blijf ik net zolang zitten totdat ze het wel doet Jij ook heel erg veel succes dinsdag bij de gyn
Ja die had ik al geprobeerd maar dat hielp niet, en ik had ook die van A.Vogel daarna ook geprobeerd, maar dat hielp ook niet...Baalde ik wel van
We kunnen morgen de spullen ophalen (potje en info) En dan volgende week donderdag moet mijn vriend zijn spulletje inleveren...ben heel erg benieuwd!