Nou,ik had een heel verhaal, is het weg! Nog maar een poging... Dankje emo, voor je reactie. De bloeding heeft uiteindelijk 3 dagen geduurd. Afgelopen woensdag ben ik bij de huisarts geweest. Hij weet het ook niet meer, dus heeft me naar de gynaecoloog verwezen. Dat was een flinke tegenvaller hoor, daar had ik me toch niet op ingesteld. De huisarts zei dat de kans op zwangerschap met deze bloedingen nihil is.... De assistente van de gynaecoloog belde gister, ik kan 11 juni terecht. Vreemde is dat ik gister en vandaag ineens veel slijm had, zoals je dat zou verwachten bij een eisprong. Die heb ik alleen al gehad vorige week, dus dat is raar... Voor de zekerheid toch een ovu test gedaan, en die was vrij donker! Omdat ik ze er gratis bij kreeg bij z&k ook meteen een early zwangerschapstest gedaan. Ik twijfel of ik iets zie.... Zouden jullie willen kijken of je iets ziet op de zwangerschapstest? En weet iemand misschien of een week na ei een ovu test zo donker kan zijn, ook al is ei al geweest? Ik hoor het graag!
Tnx voor je reactie! Stomme is dus, dat hij hoogstwaarschijnlijk al geweest is, van daar de verwarring....
Een week na ei kan bij sommigen de ovulatietest er ook zo donker uit zien. Ik heb weleens dat ze echt positief zijn, maar alsnog ongesteld wordt. Op je zwangerschapstest zie ik helaas niets, sorry. Heel veel succes bij de gynaecoloog, hoop dat deze al je vragen kan beantwoorden.
Weer bedankt voor je reactie! Ik wist dat niet van een week na ei... Ik heb deze middag weer een ovu gedaan, om te kijken hoe os wat. Hij loopt wel op, heel gek. Ei op dag 20, terwijl ik dacht heb al te hebben gehad? Hij kan dus zo donker zijn, ook al is ei al geweest? ( bovenste gister, onderste vandaag)
Geen dank hoor, probeer met je mee te denken. Ja dat kan, lh schommelt ook in het lichaam. Maar je weet zeker dat je je eisprong heb gehad? De mogelijkheid bestaat ook nog dat er geen ovulatie heeft plaatsgevonden, maar dat je lichaam het alsnog probeert en je ei laat springen. Zou anders nog even doorgaan met testen. En stel dat je (weer) een positieve test krijgt, je dan ook weer een zwangerschapstest doet, just to be sure. Er zijn vrouwen die positieve ovulatietesten hebben bij een zwangerschap, maar een positieve ovulatietest ver na een ovulatie hoeft ook weer niet te betekenen dat een vrouw zwanger is. Helaas zelf ondervonden, maar ook genoeg andere vrouwen. Een zwangerschapstest is dan toch betrouwbaarder.
Hey Sallie..ik heb ook altijd pas ei bij 20 dagen..had dat zelfs MET clomid nog.. (pcos).. Als je een laat ei hebt in combinatie met een korte cyclus zou ik zeker aan de bel trekken.. Als je cyclus lijkt te stoppen..en dus steeds langer wordt is het ook tijd om hulp in te schakelen. Maar heb je een cyclus van bijv vaak 32 dagen dan is je ei met dag 20 op zich nog normaal..maak er gebruik van