Voor de eerste keer zwanger - spannend!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Baukje1985, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    @ baukje; De huisarts heb ik moeten inschakelen toen mijn spiraal werd verwijderd. Ze heeft toen gezegd dat ik zodra ik zwanger was een afspraak met haar moest maken. Ze is ook verloskundige maar heeft geen echo apparatuur e.d. dus denk dat ik naar het ziekenhuis ga. Aangezien ik al bekkeninstabiliteit had voor ik zwanger was (tja geval appart zal ik maar zeggen ;)) zou het kunnen dat ik onder controle moet bij een gynecoloog... Kzal het wel horen. Maar de vervolg afspraak zal bij ons ook wel eind augustus zijn of begin september (geen idee hoe dit werkt eigenlijk).
    Ga jij nu ook misselijk worden? ik heb vandaag wel redelijk gegeten (tenminse vanavond).

2. DaMendeNie

25 jul 2010
    9
    0
    0
    Brabant
    Hey Baukje, GeFeLiCiTeErD!!
    Ik weet ook sinds 2 dagen dat ik zwanger ben..
    Spannend he?
    Hoe voel je je?
    Zelf heb ik niet echt ergens last van..
    Vanavond had ik Moeders voor moeders al op de stoep, geweldig wat zij doen!

Leuk om iemand te treffen die net zo ver is.. X

3. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik was een beetje aan het kijken op andere delen van het forum dan alleen waar ik actief mee ben.... Ben zelf een mei 2010 mama!
    Lees jullie leuke berichten zo en kan me nog helemaal voor de geest halen toen ik ontdekte dat ik zwanger was.....
    Wil alleen maar zeggen, Geniet van elk moment. Als jullie kindje er is besef je des te meer hoe speciaal een zwangerschap is!!

Je hebt op dit forum een leuk onderdeel, bij zwanger zijn en dan heet het iets van bevallingslijst... dan kan je kletsen met a.s. mama's die in dezelfde maand gaan bevallen. Heb ik ook gedaan en kan je veel tips en trucs uitwisselen!

Nou ja goed, een fijne zwangerschap he!

Groetjes

4. Live

Live Actief lid

16 jun 2010
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

Ik ben ook voor de eerste keer zwanger, en ook in 1 x raak! ik krijg van alle kanten te horen hoeveel geluk ik wel niet heb dat het in een keer is gelukt! Dus ik geniet er dan ook onwijs van!

5. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    @ Live; van harte. Je mag inderdaad van geluk spreken zo van de 1e keer!:D Hopelijk ga je een mooie zwangerschap tegemoed.
    En Damendenie voor jou natuurlijk ook!

6. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben er een paar dagen geleden ook achtergekomen dat ik zwanger ben, ik ben vandaag 4 weken en 6 dagen zwanger. Maar ik heb 2 maanden geleden een miskraam gehad dus ben behoorlijk nerveus, durf nog niet echt blij te zijn zeg maar voor het geval dat het nog een keer gebeurd. Erg jammer eigenlijk want het is ons eerste kindje, zou er echt van moeten genieten, maar dat komt denk ik wel als ik wat verder ben....

groetjes

7. DaMendeNie

25 jul 2010
    9
    0
    0
    Brabant
    @ babywens1
    Veel sterkte, ik zal voor je duimen..

8. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    @DaMendeNie jij ook gefeliciteerd! Geweldig he! Heb verder niet echt bijzondere 'klachten'. Bij vlagen wat misselijk, het eten smaakt me niet echt, en wat sneller moe. Daarnaast ruik ik veeel beter haha! Erg grappig om te merken. En wat betreft: Moeders voor Moeders. Ik heb me hiervoor ook opgegeven. Heb een vriendin die wél lastig zwanger raakte (ze moest hormonen gaan slikken), dus besef erg goed dat ik van groot geluk mag spreken!
    @Nathalie83: dankje wel voor je tip(s). Echt super! En geniet van de kleine!
    @Live jij ook gefeliciteerd! Vindt jij het ook zo spannend en overweldigend allemaal?! Vindt het soms doodeng! Maar ook ontzettend leuk!
    @Babywens1 Zal voor je duimen dat deze zwangerschap wel goed mag verlopen! Hoever was je 2 maanden geleden? Sterkte, en probeer er toch een klein beetje van te genieten!

9. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hey gefeliciteerd! Zo snel he! Zo snel ging het bij mij ook, ik kan t nog steeds neit geloven!? probeer ervan te genieten!!!

10. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd!!

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Spannend allemaal! ^_^ gefeliciteerd meid!!

12. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Bedankt voor de felcitatie Sugarblossom, succes met 'klussen'. MoniqueP en IngeF jullie ook bedankt voor jullie felicitaties. Geniet van jullie zwangerschap! Willen jullie ook weten wat het wordt? Wij waarschijnlijk wel! Ben veel te nieuwsgierig...

13. co1984

co1984 Actief lid

17 nov 2009
    150
    0
    16
    gefeliciteerd!!!!

14. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1