Nee nog niet ik heb er wel nog 1 thuis liggen maar ik wil eerst kijken of Kruidvat morgen weer oploopt en als dat zo is doe ik de predictor er achteraan
Hey dames vandaag getest en een witte test helaas ga er voor nu dus vanuit dat ik niet zwanger ben bedankt allemaal voor het mee kijken ik zal vast nog aankomende week nog wat testen doen mezelf kennende stel dat ik nog positief ga testen zal ik het hier laten weten
Zo, ik ben ook enigszins in de war door al die verschillende testen van verschillende mensen. @Thirza78 ik heb even gemist wanneer je voor het laatst hebt getest.
Dames !!!!! Voor iedereen die met me mee heeft getuurd en gehoopt dit zijn mijn testen van net !!! In het echt zijn ze veel duidelijker
Dankjewel ! Kan het nog steeds moeilijk geloven haha maar voelde me echt anders de afgelopen weken rot dat ik geen regelmatige cyclus heb en dus niet weet hoever ik ben maar ik ben echt super blij !
Wat goed!! Gefeliciteerd!! Ik denk dat die andere testen van 10 dagen geleden dan op je lh hebben gereageerd. Dan nu 8-9 dpo en prima strepen voor die termijn
Ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben ik weet dat zonder ovu test je er nooit helemaal zeker van kan zijn maar volgens mijn menstruatie app die uitgaat van 28 dagen zou ik nu idd ook 8 dpo zijn. Bedankt voor je advies !
Hey lieve dames, Zouden jullie mee willen kijken? Ik ben vandaag 9DPO en heb vanochtend door me test drang een test gedaan. Maar ik ben er nogsteeds niet over uit van wat ik zie. Is de tweede lijn er echt, of wil ik hem te graag zien... Foto’s zijn vanochtend gemaakt binnen 5 minuten
Hoi @Kersenpitjes ik zou hem even in dit topic plaatsen als ik jou was. Dat forum is juist voor dit soort vragen. https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/fotos-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-36.702246/page-85#post-23021654 Ik zie wel wat heel miniscuuls in de verte maar deze goedkope testen geven vaak valse hoop. Het is te slecht en vaag om hier iets van te kunnen maken. Toch veel succes.
Volgens predictor ben ik altijd zwanger, maakt niet uit welke cyclusdag....dus zon goede testen zijn het niet Ik zie alleen op de actiontest een heel.licht streepje