Eentje van 4, eentje van een half jaar.. Grote probeert regelmatig kleine 'te pakken.' Beide zijn al lang gecastreerd.. Begrijp me niet verkeerd, ik heb het liever dan dat ze elkaar de ogen uitkrabben, maar hoe komt dit? En wat kan ik er tegen doen? Kleintje is duidelijk - not amused! -
Deed de oude kat van mijn ouders ook. Ook in de rest van het dierenrijk in homosexualiteit niet raar Kan inderdaad een uiting van dominantie zijn.
Hahahaha ja .. Nou dan zullen we t maar moeten accepteren, tis geen prettig gezicht en ook hilarisch te bedenken dat beide geen ballen meer hebben
We maakte altijd al geintjes dat t een homo'tje was. We vonden altijd al dat ie poezen-gedrag had, loopje, hoog piep mauwtje, grootte, maar goed Ineens zat ie op die kleine, toen brak m'n klomp
Haha, wij hadden ook een 'homo-kater', tenminste, dat loopje van hem, heupwiegend met zijn voetjes naar buiten enzo, hij ging ook altijd zo zitten met zo'n pootje wat hij zo schuin neerzette enzo, haha, moeilijk uit te leggen, maar het zag er zo homo-achtig uit. Met andere 'katers' heb ik hem nooit kunnen betrappen hoor , maar dat zou inderdaad gewoon dominantie kunnen zijn. Net als honden die tegen iemand of andere hond aanrijden, dat is meestal dominantie.
Wij hadden een homoseksueel konijn. Het was nogal een leukerd om te zien en een kennis wou een nestje dis kwam met haar vrouwtjesnijn aan. Hij deed niks. Terwijl hij ons andere mannetje voortdurend besprong.
Necrofiele homo-eend wint Nobelprijs Nieuws.nl - Necrofiele homo-eend wint Nobelprijs En dan houden sommige mensen nog vol dat homoseksualiteit niet natuurlijk is.