ik op en deze topic voor de gene die net als ik s'nacht slecht slapen, ik heb tot hede goed kunnen slapen s'nachts, maar nu ben ik s'nacht erg onrustig, kan niet slapen van maagzuur, voorweeén, krampen snurkende vriend enz. ik moet nu een beetje mijn tijd vol maken en daarom dacht laat ik een topic openen speciaal voor die gene die net als ik niet kunnen slapen, zodat we mekaar wat in slaap kunnen topicen.
hé hallo! Hihi dacht dat ik de enige was die nog zo laat wakker was. Helaas niet het geval. Want wens het niemand toe om die kleine uurtjes te moeten meemaken. Hier niet onrustig ofzo maar ziek. Hoest me eigen ondersteboven en heb telkens het gevoel alsof ik verdrink. Hele nare gewaarwording Huisartsenpost gebeld maar ze weten het ook niet. Ja, langskomen als het echt niet gaat maar dat is 3 kwartier rijden. Dus zit ik hier beneden maar te "verdrinken" achter de pc. Beter dan boven iedereen wakker lopen kuchen he
hihi..... ja ik zit maar wat t.v. te kijken, ik heb erg veel last van voorweeén en daar wordt ik dus iedere keer wakker van, en dan ligt er een man naast me die een heel bos omzaagt dus dan kan ik ook niet meer in slaap komen, wel saai hoor zo s'nachts wakker zitten, maar gelukkig komen er nog best leuke programma's op t.v. ik heb eigenlijk tot nu toe goed kunnen slapen maar deze week begint al slecht, zei het eergister nog tegen mijn vriend dat ik wat slapen betreft niet te klagen heb, nou volgens mij had ik dat beter niet kunnen zeggen hihi....
ja dat is meestal he. Als men dat soort dingen gaat zeggen of denken dan gaat het mis. ZO werd ik wakker begin van deze nacht met de gedachte : Ow dat gaat al een stuk de goede kant op met mijn gehoest. Ik ging plasse, ging weer liggen en toen begon het pffff Van al dat hoesten veel harde buiken. Die ook nog eens pijn doen. Best balen dus. Gelukkig hier geen man die snurkt. Maar hij zucht zo geergerd als ik lig te hoesten. Ook zo voor een man he. NIet ff vragen of het wel oke is met me dat ik naar adem loop te snakken ofzo pffff Dus er zijn nog wel leuke programma's op dit late/vroege uur? Zal ik zo eens de tv aanzetten. Dacht dat er alleen maar tellsell programma's bezig zouden zijn. Maarre, ruim 38 weken zwanger zie ik. Het schiet al op he
pfffff ik weet er alles van mannen, bij mij gaat het omdraaien in bed allemaal niet meer zo soepel voel me echt soms net een walrus hihi..... maar mijn vriend ligt dan ook te steunen en te doen, want hij wordt er gewoon wakker van, ja wij hebben digitale t.v. en kijk nu op rtl lounge daar is nu gtst bezig, ja 38 weken laastste loodjes, ik hoop niet dat ik veel nachten wakker lig want moet natuurlijk wel uitgerust zijn, maar de kleine is nu ook ontzettend druk, ja die is natuurlijk ook verstoord nu, want normaal ie tie s'nachts juist heel rustig, maar dat hoesten dat heeft mijn vriend ook, denk dat het heerst, heb voor mijn vriend hoest drank gekocht, maar ja zulke dingen mogen wij niet hebben natuurlijk, maar ik zou als ik jou was morgen gewoon even naar de dokter gaan.
Hier nog een nachtbraker hoor.... Geen last van mijn vriend, alleen maar van mijzelf eigenlijk... Wordt gewoon elke nacht rond 3 uur wakker en kan dan niet meer slapen. Flink vervelend! Toch ga ik het zo maar weer proberen, want anders ben ik weer de hele dag kapot!
ja mannen he hihihi De mijne heeft ook al last van zwangerschapskwaaltjes. Prikkelbaar zijn ( de hormoontjes he ) En snel moe ( als ie een klusje moet doen ), Zwangerschapsdementie ( afspraken bij de verloskundige enzo ) Ow digitale tv. Nee dat heb ik niet helaas. Dus dat word maar gewoon internetten Ik hoop het ook niet voor je dat dit elke nacht zo zal zijn. idd heb je je rust hard zat nodig! Maar dit is je eerste kindje? Dan kan je tenminste overdag nog proberen wat bij te slapen. Dat scheelt.
erg is dat he, ja ik ga het zo maar weer proberen denk ik, mijn vriend moet er over een uur weer uit dus dan wordt ik weer wakker, maar dan heb ik wel een bed voor me eigen alleen HEERLIJK!!!!!! om 9 uur komt de masseuse weer, en dan wordt ik weer helemaal van top tot teen gemasseert, misschien kan ik daarna mijn slaapje inhalen, alleen van mijn buik moet ze deze keer afblijven, want die masseert ze normaal ook, maar heb vanaf het weekend erg snel harde buiken, ook toen de vk gisteren moest voelen hoe dat ie ligt.
dus mijn vriend is niet de enige, hij heeft eindelijk het schilderijtje op de baby kamer op gehangen na dat ik nog maar 6 keer gevraagt had, en bij iedere keer dat ik het vroeg kreeg ik een zucht en een steun van ja ja doe ik zo wel hoor, maar dan kwam het er weer niet van, maar hij hangt nu echt prachtig!! ja wat dat betreft is digitaal wel ideaal want er komt altijd wel wat leuks op t.v. het is voor ons de eerste kleine, dus overdag kan ik lekker slaapje inhalen, heb wel 3 honden rond lopen, 2 jack russels en een labrador, e dat zijn af en toe ook net kleine kindjes want die moeten ook der aandacht hebben, want als ik dan even mijn ogen dicht heb krijg ik weer een lebber in mijn gezicht of zo, van hey joh wakker blijven hihi.....
hier nog zo`n iemand die s`nachts niet kan slapen.. nu is het omdat ik gewoon op me werk zit en wel degelijk moe ben maar ja als ik thuis ben dan .. tja je raad het al. niet kunnen slapen.. Maar ja tot 07:00 uur werken vandaag en dan naar huis en dan is die kleine al bij oma en man lief al aan het werk dus dan kan ik even 4 uurtjes slapen en dan een echo en dan nog maar ff slapen... x
Gezellie nog een wakkere maart-mama Ja, ik ga zo ook maar weer op bed. Manlief moet er over 2 uurtjes eruit. Ik moet ook vroeg opstaan want kleine moet naar de peuterspeelzaal. @Esther : Gezellie 3 honden Ja die vragen ook de nodige aandacht he. Zal je zien dat mijn man me niet eens heeft gemist in bed. Is meestal zo. Krijg je de volgende dag echt zo'n verrassende opmerking van : lag je niet naast me dan vanacht???? Heb helemaal niet gemerkt dat je weg was. En bedankt, ook leuk om gemist te worden Nou dames. Ik hoop dat jullie nog een paar uurtjes kunnen slapen! En dat we elkaar morgenavond NIET weer tegenkomen hier maar dat we dan allen lekker liggen te ronken Trusten!
mijn manlief kwam me halen, hij mist me dus ga weer eventjes terug liggen, hopen dat ik weer een beetje kan slapen ook al heb ik nog steeds last van voorweeén wat echt geen pretje is, maar dan kan de kleine ook nog een beetje slapen, want die ligt ook al vanaf half 2 in mijn buik te spartelen, nou misschien tot over 12 uurtjes ik hoop niet dat ik komende nacht weer wakker lig. maar dan hebben we altijd dit topic nog. en patriciak, slaap lekker voor straks, nacht baantje zou nu wat voor mij zijn, maar ja werken zit er voor mij niet meer in, maar als ik nou thuis s'nachts een centje bij kon verdienen. nou dames probeer nog een beetje te papen, en mamzie hopen dat je hoestje snel over is, want ik weet hoe het is hoor als je zo benauwt ben, heb het in begin van mijn zwangerschap gehad. welterusten allemaal
hier ook een slechte slaper s'nachts, vooral als ik vroege dienst heb, anders kan ik even lekker doorslapen. Maar elke nacht word ik standaard wakker om naar de toilet te plassen. Kan dan niet meer in slaap komen dit ook omdat die kleine meid in mijn buik af en toe aan het trappelen is. Nou dan is een dag lang hoor als je tot 16:00 moet werken. Morgen lekker vrij dan uitslapen en dan nog 4 vroege diensten :S
Hoi hoi, Ik ben ruim 40 weken zwanger. En ik slaap al weken slecht helaas. Blijft eigenlijk wel altijd in bed liggen en hopen dat ik weer in slaap val. Maar dat zijn dan meestal van die korte hazenslaapjes. Word ook regelmatig wakker van maagzuur. En de laatste dagen kletsnat van het zweten. Ach ja nog even volhouden.............morgen word ik gestript en ik hoop dat het helpt.
ik hoop voor je dat het strippen gaat helpen! Zo vervelend om overtijd te lopen Bij Erik liep ik 10 dagen overtijd en toen werd ik ingeleid. Sterkte!
dag dames, nou heb weinig geslapen vanacht hoor, was eerst al om half 1 wakker van voorweeén en maagzuur pfffffff.... ben om 4:15 naar bed gegaan en werd om 8 uur weer wakker, dus heb weinig slaap achter de rug, ben net wel lekker gemasseerd, dus ben helemaal ontspannen nu, dus denk dat ik nog probeer wat te slapen. ik ben de laatste dagen allemaal wel heel erg hyper, en lig veel te piekeren, net als vannacht toen ik wakker lag ga ik allemaal liggen piekeren, en te denken wat er in huis allemaal nog gebeuren moet strijken, stoffen enz. ik was goed instaat om vannacht mijn strijk te gaan doen, komt dit bekend voor??
hallo mede nachtuiltjes, ik ben nog maar 22 weken(morgen) zwanger,maar slaap erg slecht. ben altijd een onrustige en lichte slaper geweest,maar nu begint het me echt op te breken.blijf wel in bed liggen draaien en woelen,beneden is het koud,dus vandaar,maar telkens van die korte dutjes zijn het. om 6 uur gaat mijn wekker,en dan ben ik gebroken,op vrijdag om 5 uur al. moet veel plassen snachts,maagzuur en hoofdpijn,maar vooral pijn en kramp in de buik als ik op mijn zij ga liggen...voel de kleine wel regelmatig bewegen,maar niet zo erg dat het echt schoppen is. sta met buikpijn op,plassen(klein beetje) en dan is het weg...nu die vervelende hartkloppingen weg zien te krijgen. zo,dat is eruit,zit er soms echt doorheen,wil gewoon een keer een paar uurtjes even slapen zonder kwaaltjes..... sorry dames dat jullie het over je heen krijgen....we hopen allemaal maar op een redelijk goede nachtrust.. liefs petra
hoi pinter, ja ik weet er alles van, ik mis die goeie nacht rust ook heel erg, ik heb in het begin van mijn zwangerschap goed kunnen slapen, maar sinds enkele weken dat ik ook vaak wakker wordt, maar nu deze week kan ik echt niet meer in slaap komen, ga over van alles en nog wat liggen piekeren, en dan zie ik nog een oplossing en das eruit gaan, want van naar het plafon turen wordt ik ook niet bepaalt vrolijk van, nu h ga ik dus ook erg veel vocht vast houden, dus heb ook erg onrustige benen. ik zal vannacht wel weer zien hoe het loopt, de voorweeén beginnen nu al dus vannacht kan ik weer mijn lol op, als ze nou eens door zetten maar het blijft maar onregelmatig.