Ik wil graag heel even klagen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Madelief32, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelief32

Madelief32 Actief lid

16 jun 2009
    196
    0
    0
    Hoihoi,

Ik moet gewoon ff mn ei kwijt. :(

Ik ben vanochtend opgestaan en ik voelde me zo ongekend moe, draaierig, beroerd en chagerijnig. Ik zat met hartkloppingen te wachten tot dochterlief klaar was met eten, heb me ziek gemeld en ben terug in bed gekropen. Slecht verhaal he... Mijn meisje is bij de opvang zoals altijd op donderdag. Ik ben net in bad geweest en aangekleed en ik heb gewoon een sjaggie baaldag.

Ik voel steeds van die opvliegers opkomen. Hopelijk wordt ik niet ziek maar is het gewoon van de zwangerschap.

Fijn he, even klagen op zo'n forum, kan ik het toch een beetje mijn gezin besparen ;)

Dank je meiden voor het 'luisterend oor'!

x M

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Haha! Ja heel bekend zo'n baaldag af en toe. En dan is het idd heerlijk als je het er even uit kunt gooien zonder meteen ruzie te krijgen. Daar zijn we nu eenmaal lotgenoten voor. Wij vrouwen begrijpen elkaar hier.

Sterkte vandaag! Hopelijk voel je je snel weer wat beter/vrolijker!

3. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Herken het nog wel van de zwangerschappen van jus en col, ik had toen nog geen forum en ging ik nukken tegen mn toenmalige man (die vond dat heeeeel niet leuk)
    Je hebt het goed gedaan met lekker terug je bed in, in bad gegaan zijn. Wees lief voor jezelf dat verdien je

4. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    slecht verhaal zeg je... Is niks slechts aan hoor meid! Je moet nou eenmaal goed voor je zwangere zelf zorgen!

5. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Ook ik heb een vreselijke baaldag vandaag en ben niet gaan werken...voel me ook slecht!! Schuldig, maar kan me ff niets schelen nu! ff pas op de plaats kan wonderen doen volgens mij...

Morgen ziet het er vast allemaal anders uit!sterkte!

6. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Nou het is toch helemaal niet erg om een baaldag te hebben.

Ik heb op het moment heel erg veel last van luie dagen, nergens zin in enzo... maar misschien komt dat ook door die sneeuw die hier alweer ligt! Maakt mn humeur ook niet vrolijker van.. Dus opzich heb ik dan ook wel een baaldag/dagen! :(

7. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Meisje je moet af en toe kunnen geven aan je gevoel, en wie weet het je echt wel iets onder de leden joh...

Probeer te genieten van deze zwangerschap, en luister goed naar je lichaam...

Liefs Catheleine

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hihi, je had mij afgelopen vrijdag moeten zien... Ik was een echte HEKS! Zo chagerijnig. Even lekker tijd voor jezelf nemen als het kan en lekker even balen... Sterkte!

Deel Deze Pagina