Ik hoor mijn eigen verhaal, nod ook pas volgende week maandag of dinsdag.. Afgelopen zaterdag volgensmij mijn innesteling gevoelt.. En net kon ik het ook niet laten om te testen.. En ik heb net zo'n streepje als dat jij hebt.. Ik zie hem dus wel.. Maar ook met pijn en moeite haha! Erg spannend.. Heb vanochtend net bij zwanger en kids zwangerschapstesten besteld, morgen hopelijk binnen.. Ben erg benieuwd!! Ik duim voor je dat het raak is!
Ik zie een licht streepje hoor is het binnen afleestijd? Ik zou over 2 dagen nog een test doen heeel voorzichtig gefeliciteerd
Ik zie op de eerste en tweede foto een heel licht streepje.. Succes ermee en hopelijk heb jij wel over een paar dagen een duidelijke test! Bij mij blijven ze vaag!!!!
Nog eens goed naar de tweede foto gekeken en ik vind het toch wel een duidelijk lichtroze streepje hoor! Wel nog echt heel licht, maar ik zie het wel goed zonder te turen.. Mijn gevoel is.. je bent (pril) zwanger!!!!
Zie ook een heel licht streepje, had ook al zo'n test. Beschouw het zelf nog niet als positief. Hoop dat je gevoel juist is en je lekker zwanger bent! Over paar dagen nog eens testen. Heb n.a.v. mijn eigen test teveel vals positieve testen van kruidvat gezien..... Duim voor je!
Dat klinkt minder positief! Hopelijk is het bij mij echt zo en anders gaan we de volgende ronde in! Bedankt voor je reactie!
Heb een paar testen bijgekocht! Morgenochtend nog maar eens testen, hij is nu nog er licht maar staat er echt. Op de foto is het moeilijk te zien maar in het echt zie je hem echt!
sorry maar hoe ik ook kijk alles kantel enz ik zie echt helemaal niks...maar je heb ook wel vroeg getest...over een paar dagen nog een testje doen...
Ik zie op beide testen een streepje (als je het al zo mag noemen zo licht als het is). Hoop op duidelijke streep over enkele dagen!
ik zie nu wel iets denk ik.. maar lijkt wel een dunner streepje niet even dik als de controlestreep....??