voor de gezellige kletsdames uit het Help topic!!:D

Discussie in 'De lounge' gestart door Biny, 27 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ja ik vind die nachtdienst soms ook maar ongezellig hoor!
    Maarja het went wel. ;)

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Over het in een flat wonen... Doet me gelijk aan t wasmachine topic denken:)

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nou vind het soms vest tegenvallen....:( maarja niks aan te doen haha

Alessandro haha echt raar om te zien :p
    Jij woont ook in den haag toch trouwens?:p

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja hoezo jij ook?:p

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Het wasmachine topic??

Ga even zoeken. :D

7. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Haha, ja ik zie het Alessandro, het is 'm echt... lachuh

Wat betreft ploegendiensten... mijn vriend werkt 5 ploegen, heeft z'n voors en tegens... 2 dagen vroege dienst, 2 dagen late dienst en dan 2 nachtdienst. Daarna 4 dagen vrij. Het vervelendste vind ik als vriendlief in het weekend moet werken...

Woon nu ruim 2 jaar hier, maar behalve m'n collega's hebben we verder helemaal niets hier. Dus ik hoop, als straks de kleine man er is, ik wat meer mensen ga leren kennen en op die manier m'n vriendenkring weer eens op kan gaan bouwen.

Pssst wij wonen ook op een flat, en ja, soms hoor ik de wasmachine van de bovenbuurman wel, maar ach... niet zodanig dat ik er wakker van lig.

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Whaha het heet geloof ik.. Ehhh de buurvrouw..
    De buurvrouw klaagt dt ts haar was snachts doet:p hele rel haha

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hahaha nee maar ook niet overdreven ver weg:p

Woon in Roffa!!:cool:

Hahaha nee ff serieus:p die tijd ben ik ontgroeid:p

In Rotterdam

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Daar staat mn grote liefde!:D

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Pff lijkt me lastig!

En vast en zeker bouw je wel meer vrienden op met een kindje:)

Hahaha ik hoor hier echt NOOOOOIT wat(woon hier bijna 6 maanden)
    En met me ma nog 13 jaar in een flat gewoon ook nooooooit wat gehoord:p

Ja hoor hier soms boven me wel eens mensen stampen ofzo lijkt t wel... geeen idee wat ze aan t doen zijn haha maar zal me een worst wezen:p

12. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Whahaha ik snapte m ff nieT:p

Maar nu gok ik.... het stadion?:p

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Jaa de Kuip!:D

14. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik hoor hier nooit wat!
    Alleen als ik in de keuken ben en m'n buurvrouw is aan het afwassen. :D (onze keukens liggen tegen elkaar) Wij wonen op de bovenste. ;)

Hoop dat ze mij niet horen, ben nogal een schreeuwlelijk soms. :)

15. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    :cool:

16. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Eindhoven
    Wat er lastig aan is is dat ik regelmatig naar verjaardagen en feestjes in m'n uppie moet, nou lastig is ook niet het goede woord, het is gewoon niet leuk. Het heeft ook z'n voordelen, want door deze diensten hoeft onze kleine uk straks ook niet zoveel naar de opvang toe, dat scheelt ook weer... En ach, als straks onze kleine man geboren is, weet ik zeker dat hij de weekenden dat vriendlief moet werken, helemaal goed maakt voor me :)

17. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Whahah zal vast wel meevallen anders zouden ze wel klagen:p

ik woon op de 9e... van de 14 haha

ff serieus... Barbies B...
    Een lekkage veroorzaakt altijd verdriet....
    serious..:)

18. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ja hier ook vaak alleen naar verjaardagen ed.. niet heel gezellig nee.. maar goed tis niet anders:)

Wel fijn dat ie niet zo vaak naar de opvang hoeft!:)

19. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    kunnen jullie mij trouwens misschien even helpen....? misschien hebben jullie tips/ideeen

Beetje lang verhaal sorry alvast....

Ik woon dus in een flat...
    Een tijdje geleden hoorde ik van bewoners dat er een tijdje geleden nieuwe keukens geplaatst zijn... nou je raad t vast al.. hier dus niet!

Ik bellen met woonstad....
    na 4x terug gebeld te zijn wat dus niet gebeurde en een verzoek voor een nieuwe keuken(afgewezen:()
    Uiteindelijk voor afgelopen donderdag een afspraak met de opzichter die zou komen kijken... om 13.30..(hij wist niet eens dat hij een afspraak met me had)
    Belt de beste man (Ad) mij op.. om te zeggen dt hij fotos had gezien en ik geen nieuwe keuken krijg want de keuken is pas 7 jaar oud en volgens hem zijn er geen nieuwe keukens geplaatst recentelijk....

Maaar hij kon wel iemand laten komen om de keukenkastdeurtjes recht te hangen... okee prima.. t stoort me eigenlijk niet haha maar omdat ik t nogal aso vind hoe hij met me omgaat.. 4x niet terugbellen en gewoon niet op komen dagen op een afspraak dacht ik nu WIL IK PERSE die deurtjes recht:D

Tussen 1 en 5 zouden ze daarvoo komen... komt de meneer om 12 uur....
    Na op 1 deurtje nieuwe scharnieren gezet te hebben erachter gekomen dat dat dus niet werkt.. de hele keuken is scheef... zit het deurtje recht loopt ie niet gelijk met de la... loopt ie gelijk met de la zit t deurtje weer scheef....
    De man vertelde mij ook dat de keuken ouder als 7 jaar is....
    Maar daar moest ik maar niks over zeggen anders zou hij op zn klote krijgen... okee prima
    Ik bellen met woonstad dat het dus niet te maken is en hoe we dit gaan oplossen.. ja mevrouw ad gaat u terug bellen...( ja natuurlijk)

Nu kwam mn vriend vanmiddag ff thuis en verteld mij dt er om half 11 ook iemand geweest was voor die deurtjes! haha miserstand daar dus ergens want ze zijn dus 2x geweest(verschillende mannen)
    Die man heeft mijn vriend verteld dat de keuken GEEN 7 jaar oud is maar MINIMAAL 15/20 jaar...
    Dit zag hij aan de scharnieren die al heeeel lang niet meer worden gebruikt...de rails waar de lades in lopen en de slijtage...
    en adviseerde ons zeker woonstad weer te bellen en dit niet te pikken...

Ad liegt dus keihard tegen mij!
    Kom ik vanmiddag en bewoner tegen in de lift.. en die vroeg ernaar...(zg mij het nummer van de huismeester bellen dus vroeg of ik problemen had dus ff snel uitgelegd)
    En zij beaamde het verhaal dat pasgeleden de keukens zijn vernieuwd....en heeft daar zelfs nog een brief van die ze voor me gaat opzoeken!:D

Nu ga ik morgen naar dt hoofdkantoor en eisen dt de man me te woord gaat staan haha al moet k er de hele dag zitten...

Maar hebben jullie misschien tips dt ie niet weer lul verhalen gaat opnoemen en wat voor stappen ik kan ondernemen? huurcomissie oid?

Sorry voor het ontzettend lange verhaal!!!

20. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Eindhoven
    Oei, dat soort dingen met een woningstichting of woningbouwvereniging zijn altijd moeilijke zaken.

Noteer alle namen goed, wanneer je waar bent geweest, wie je hoe laat gesproken hebt, welke afspraken er gemaakt zijn.

Voor de rest kan ik je geen advies geven, alleen heel veel succes!

Deel Deze Pagina