Mijn Iphone 3Gs deed het gisteravond nog prima om 23u. Nu vanmorgen kijk ik en staat er GEEN SERVICE of ZOEKEN... Opnieuw opgestart, zelfde probleem. Kan niet sms-en, bellen, niets. Er is niets veranderd aan de instellingen oid, want ik heb nog gesmst en ben daarna gaan slapen en vanmorgen stond dit er ineens out of the blue. Doe mijn simkaart in een andere mobiel, doet het prima, zonder problemen. Ligt dus aan mijn iphone schijnbaar. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb een vodafone abbo. Googlen geeft mij niet het gewenste resultaat. *weird...nu kijk ik en krijg ik ineens wel vodafone NL daar te staan en vol bereik, er komt een sms binnen, maar ik zie geen 3G staan ofzo* *Oww laat maar nu ik dit tik staat er weer ZOEKEN.......ZUCHT* Ik zie ook geen geplande werkzaamheden hier in de buurt op de site van vodafone, maar wel ergens anders. Maar t rare is dat ie het dus wel doet in een andere telefoon??
Wat vreemd dat hij het op de ene wel doet en de andere niet, heb je Vodafone al gebeld ? Dat er een storing is dat kan maar dan is het vreemd dat je in de zelfde ruimte op het ene toestel wel bereik hebt en op de andere niet, moet niet aan het toestel liggen toch ? Ik zou ff vodafone bellen... Miss Draw Something je teveel
haha dat denk ik ook kippie Maar op het andere toestel kan ik dus gewoon alles doen, kan bellen, gebelt worden, sms ontvangen, smsen....geen probleem en gewoon verbinding.....
Hmmm nu heb ik wel vol bereik en er staat 3G... benieuwd voor hoe lang.... Vodafone zegt: ligt aan toestel..??
Misschien een keer je Iphone helemaal uitzetten met het knopje boven aan ingedrukt houden en dan eens je telefoon helemaal opnieuw opstarten? Hier overigens geen problemen met Iphone en vodafone op dit moment.
moi89, dat had ik al 100x gedaan haha Ook simkaart erin en eruit, noem maar op. Nou INEENS doet ie het weer, snap er geen donder van haha. Hoop dat dat zo door gaat en niet ineens weer raar gaat doen....zucht...
Balen, heb het ook een keer gehad, het hele weekend bleek een storing te zijn, mijn vriend had er niet last van een had ook een iphone en ook t-mobile! Heel irritant
ik heb ook de hele nacht en ochtend geen bereik gehad met vodafone terwijl Colin wel bereik had met vodafone. Er Stond bij mij continue alleen noodoproepen
Hier nog iemand die heltzelfde had de hele ochtend. Ik heb vodafone toen gebeld en er werd gezegd dat er een storing was wat te maken had met idd bellen en internetten en al die dingen. Sinds een uurtje of 10 heb ik weer bereik.