Voor de gezinnen met een te koop staand appartement of een verkocht appartement

Discussie in 'De lounge' gestart door Essenhout, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

@Daantje
    Ik en vriend zijn collega's. Werken beide in Zutphen, in de zorg. Als we kopen in Lochem, moet ik mijn rijbewijs halen en moeten er 2 auto's komen ivm onregelmatigheid. Als we eerst in Zutphen gaan wonen, bespaart ons dat een hele hoop kosten. We hebben dan geen auto nodig.
    Daarbij zijn de prijzen in Lochem voor ons nog niet te betalen. De koopprijzen liggen daar fors hoger.
    Vandaar dat we eigenlijk eerst in Zutphen willen gaan wonen.

2. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Idd zuur, in de stad waar we nu wonen ligt heel de woningmarkt stil, zeker appartementen..

Maar goed, meer doen dan ons best kunnen we niet helaas.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Hier staan de meeste appartementen ook heel lang te koop, is echt niet omdat ze er zo belabberd uitzien ofzo, maar er staat teveel te koop en daarnaast blijven ze hier maar nieuwbouwwijken de grond uit stampen.
    Als je langs de appartementencomplexen loopt, zie je echt tig bordjes 'te koop' hangen.

4. Feetjes

Feetjes Fanatiek lid

20 aug 2010
    1.298
    18
    38
    Ons appartement is om januari 2010 te koop gezet en was een week later verkocht :D. We hadden hem wel heel scherp geprijst (122.500 voor 80 m2, met recente keuken+badkamer, laminaatvloer etc).

5. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    appartement van mijn schoonouders heeft van 2006 tot 2011 te koop gestaan. nu verhuren ze het

6. Skye

Skye Niet meer actief

Ons appartement staat nu 5 maanden te koop. Hebben ongeveer 14 kijkers gehad, verder niks meer van de kijkers gehoord.

7. Greyhound

Greyhound Actief lid

27 feb 2012
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eind aug 2011 ons appartement te koop gezet en in september kopers die het sinds oktober 2011 in hun bezit hebben. Redlijk wat overwaarde door het opknappen, maar we hadden het appartement wel scherp geprijst.

Deel Deze Pagina