Welke therapie helpt bij agressie door angst? En het heel moeilijk kunnen communiceren en angstig zijn voor bv het heelal?
deze info is wel erg beknopt dit zouden ook kenmerken van een psychose kunnen zijn namelijk maar zo ernstig is het niet of wel? de huisarts weet je vast goed op weg te helpen.
verhoogde angst, moeilijke communicatie en angst voor het heelal... hmm, heb ´t vermoeden dat je het niet over jezelf hebt, anders zou je het anders omschrijven. Ben je bang voor de agressie van iemand? Als het om iemand anders gaat en het zijn symptomen die toenemen (dus eerst leek het 'rustig' maar het wordt steeds heftiger), blijf dan rustig en op afstand. Ben het met Dana eens dat het kenmerken van een psychose zouden kunnen zijn, maar het zouden ook veel andere dingen kunnen zijn (ik denk daar alleen maar aan omdat je het heelal noemt). Heb je misschien meer info? Als het toch over jezelf gaat, dan hoop ik dat ik je niet beledig of zo. Angst en agressie altijd serieus nemen, zeker als het lijkt of iemand contact met de werkelijkheid verliest. Bij incidenten zou ik meteen de huisarts bellen. sterkte!