Dit zijn onze 2 dogs... Een westie die in februari 12 wordt,en een engelse bull die 1 november 3 is geworden! Bekijk bijlage 196997
hier nog een foto van onze andere hond die we helaas weg moesten doen 2jaar gelezen (mis hem vreselijk!!!!!!) Caïro is zijn naam (ja van de stad )
wat een leukerds! hier onze milan een chineese naakthond powderpuff Bekijk bijlage 197875 Bekijk bijlage 197876
Volgend jaar nemen wij een pupje van Meave (bordercollie) we gaan ook lekker met de kleine pup werken schapendrijven dus vriendin fokt ze en heeft ook een stuk land waar ze schapendrijf les geeft dit word dan de mama hond zooo'n schatje
ahh wat een mooie hondjes, veel labjes ook moet wel lachen om sommige hondenfoto's, zien er zo lekker sullig uit! Hier 2 lelijkerds die je er zo uitpikt, vandaar dat ik ze hier hou.. naja ik vind, anderen vinden ze eng
nou vooruit nog 2 hihi Bekijk bijlage 197926 Bekijk bijlage 197927 Beide op vakantie 1,5 jaar geleden.
Hier is onze Yindy....Ze is 4 jaar oud en een kruising tussen een Malthezer en een Lhasa Apso althans zo hebben we haar gekocht, maar volgens ons en vele anderen niet opgedroogd als die combi..
J O, wat een lekker beessie! Wij hebben Jammergenoeg geen hond meer. We werken overdag te veel dus het is zielig een hond de hele dag alleen te laten. Mij ouders hebben wel 4 honden dus daar kom ik regelmatig knuffels halen. Het valt mij op dat er niet veel ( geen) chihuahua tussen de foto' s zitten.