De folie leg je met het plak gedeelte omhoog. Daar komen de steentjes dus omgekeert op. Als je klaar bent draai je hem om en leg je op een tshirt of wat je wilt natuurlijk. Zorg wel dat je er nog een theedoek tussen hebt zodat de lijm niet op de achterkant van het shirt komt. Ik laat het dan even drogen na het strijken en draai het nog een keer binnenste buiten en strijk het nog een keer ook met theedoek ertussen.
Hotfix patroon leggen | Dinohobby hotfix stenen, kralen, lint en strasskettingen Hier staat het uitgelegd hoe je kunt beginnen kippiekip...
woep woep dino bedankt voor mijn stenen. Nu shirtjes kopen hahaha. Ach ik vind veel shirts niet zo in de winkel of veel te duur dus nu pimpen we zelf gewoon.
Oke, dit is dus mijn aller eerste hotgefixt shirtje wat vinden jullie ? https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s480x480/481995_3617497483139_1479792461_n.jpg
Ik heb nog niets binnen...... Heb inmiddels contact gehad met de dame van de website en die was in eerste instantie te druk om me te woord te staan met eten en de kinderen, gek genoeg kreeg ik wel binnen 5 min een mailtje van haar..de verzendkosten zijn op mijn account gestort in de vorm van een tegoedbon... Ik zou brievenbuspost hebben aangeklikt ipv pakketpost terwijl er iets bij zit waar expliciet bij staat dat het via pakketpost verzonden moet worden, het zou nu in een grote envelop verzonden zijn........ Heb mijn moeder gevraagd. Bij ons thuis te gaan kijken of het daar gebracht is.... En bel de dame van de website vanavond nog terug.... Heb er op de een of anderemanier niet zo,n goed gevoel over......
waar had jij ook alweer besteld? kwam vanmiddag toevallig op zo site terrecht over oplichters. En daar was ook 1 site van hotfix dingen die er tussen stond.
of hotfixsteentjes.nl dat is volgends mij de slechte hotfixonline is volgends mij wel goed dan al die namen weet het zelf ook niet zo goed
Nou, ik zou haar na 20:00 terug bellen.... Neemt haar man op. Ja ze is er niet en is haar telefoon vergeten.... Mijn man zegt dat ze op een draf naar de brievenbus is om mijn spullen te posten......