Ja je moet ze dan zelf naast elkaar zetten, ik stippel de naam zelf in 1 keer dus hoef je verder niks meer aan te doen, behalve op goede maat uitprinten @melanine, heb je mijn hello kitty letters al gebruikt?
precies, en ik heb ook gemerkt dat je niet speciaal een stippeltjes patroon hoeft te hebben, ik hotfix ook gewoon over plaatjes uit een boek of tijdschrift bijvoorbeeld.
Ja dat is ook erg makkelijk, gewoon de lijn volgen en dan proberen een bepaalde ruimte ertussen te houden, dat heb ik ook met drama queen gedaan @melanina, Bij alfabet,cijfers,teksten,namen en dan bij alfabet en dan onderaan
hahahah gisteren deed mijn printer het niet, heb toen mijn strijkfolie op het scherm van mijn laptop geplakt en ben zo gaan hotfixen hahaha
Haha oke, dan ga ik eens zoeken naar letters voor de namen van me meiden en alvast de naam van onze zoon
ty dwergje ga een paar uitprinten van voornamen van me nichtje en me kleine en dan kijken welke letters er bij passen om de namen af te maken..
Natuurlijk kan dat gebeuren met een verhuizing, en dat is ook niet erg en geen probleem, ik ben absoluut niet moeilijk of lastig daar in, ik weet niet waar het mis is gegaan, maar ik weet wel dat de communicatie bij mij vragen oproept.... Zeker heel fijn dat ze het nu via pakketpost stuurt, en ik hoop ook zeker dat ze er niet bij in schiet en zal zeker de envelop als die nog komt naar haar terug sturen.... Het is allemaal gewoon erg vervelend.... Maar kan er niet omheen dat mijn contact met haar vragen oproept.... Maar goed, dat is iets tussen haar en mij...
Mee eens, het wordt zo goed opgelost en ik hoop oprecht dat de envelop nog komt en ik die haar terug kan sturen, ik zou het rot vinden als zij er bij in zou schieten....
net ff snel gemaakt voor mijn nichtje, die heeft morgen een feestje https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/557550_3625534964071_1662729201_n.jpg
supergaaf zeg, jullie geven mij al de voorpret haha. Echt zin in morgen dan komt het als het goed is binnen Het rompertje en shirtje zijn al gekocht om wat uit te proberen
Op een wit shirtje wilt ze hem hebben, met van die spaghettie bandjes en dan gepoft aan de onder kant..