Oh Kippiekip jij slaat alles met je laptop hotfix actie. Jullie raden het al... Vanmorgen werd haar pyama aan de kant gesmeten en moest Hello Kitty aan. Tja mama wat dacht je dan hahaha. Mijn man vind het een super leuke hobby want zo doe je nog eens iets leuks met een goedkoop dingetje.
Ik zie net op marktplaats dat iemand hotfix steentjes maat ss10 verkoopt. En dan 1000 steentjes voor 1,50 excl 0,50 cent verzendkosten. Maar al bestel je meer dan scheelt dat in de verzendkosten. Lijkt me spotgoedkoop? iemand ervaring ermee toevallig? Zal het dan wel goede steentjes zijn?
Bekijk bijlage 264176 Zoey vond hem helemaal leuk was ook verdrietig toen er net appelsap overheen ging enne zeker goed gelukt hoor
Dat kun je wel zeggen ja Oh die Dora is leuk geworden zeg. Straks vlinders maken op ondergoed van madam. 99 cent voor 2 witte onderbroekjes, 30 cent steentjes en 100 % liefde maakt top onderbroek
Had eergisteren een kant en klare hoftix applicatie besteld op internet en vandaag binnen gekregen. Wauw kan nu echt niet wachten tot ik morgen me spullentjes krijg. Heb al shirtjes enz gekocht heb er helemaal zin in. Me dochter wou het shirtje niet meer uit, maar ze moet even wachten tot haar broertje geboren is dan mag ze haar shirt aan Maar ben er smoorverliefd op zeg... Overigens niemand ervaring met die advertentie van marktplaats? (zie paar berichten boven me)
deze: Marktplaats.nl > 1.000 hotfix steentjes SS10 felroze - Hobby en Vrije tijd - Overige Hobby en Vrije tijd
Ja heb me spulletjes binnen Vanavond beginnen, nu op me gemakje lukt het niet met 2 kids die rond rennen haha. Heb er zin in