ik heb begrepen van de verkoopster dat het 2 jaar goed blijft zitten, ook als je het opstrijkt met een strijkbout.
Zwangerevrouw, dat is echt niet te zeggen hoelang het erop blijft, dat licht namelijk aan heel veel dingen, aan of het goed opgestreken is welke kwaliteit shirt, hoevaak het gewassen is, of het met wasmiddel gewassen is dus dat is echt niet te zeggen. ik heb shirt die nu na 2 jaar bijna 3 jaar nog goed zijn en ik heb shirts van vorige maand waarvan er al steentjes af zijn
Jeetje die maten... Wat zijn de standaard maten qua stenen? Ss6? Wil mutsje en dingen voor romper en maatje 50 shirt maken. Met haar naam.....
Hoi meiden, leuke dingen zag ik voorbij komen! na mijn vakantie gelijk gestreken wat er allemaal klaar was En nog ff een nieuw projectje gemaakt voor het vrijgezellen feestje van mijn nicht morgen.... Ik zal nog ff snel foto's plaatsen voor de liefhebbers
Voor het vrijgezellenfeestje Rhinestones ss10 Vond deze inderdaad wel lastiger strijken dan de rhinestuds
Die buikband is super leuk geworden! Zal straks eens de foto's er op zetten. Gisteren een hemd en onderbroek gepimpt
nou ik had fucsia roze gedaan en de helft van de steentjes heeft aan de bovenkant losgelaten dus het glas gedeelte... vraagje ik maak voor een kennisje Diego voor een jongen op een grijs shirt is daar de 3 mm of de 2 mm steentje mooier en welke kleur Bling Bling crystal of zwart vind het moeilijk..
Wat mooi Mik2sept! Als jullie teksten gebruiken hoe krijg ik die dan in spiegelbeeld? En maken jullie die teksten zelf al op de computer of gebruiken jullie losse letters?
ik spiegel het via Paint en dan afdrukken en via fb vraag ik dames lief of ze een tekst willen stippelen.
Fucshia is een hele lastige kleur, en vaak zijn die niet goed, deze kwamen bij dinohobby vandaan he? haar mailen dat je dit probleem hebt met de fuchsia
Moontje, elke verkoper heeft een eigen leverancier, dus als jij ergens anders besteld hebt dan melanina dan hoeft dat bij jou niet zo te zijn. Heb je het ook gekocht waar melanina besteld heeft dan is de kans wel groter dat jij ook slechte fuchsia hebt