ik ben ook even gegaan, heb gewoon 122 meegenomen wel vreemd want er zit een shirtje 116 bij en die is evengroot als die 3 van 122......
ik kom me 1e kunst werk hier laten zien. beetje slecht kwaliteit foto (mobiel) Bekijk bijlage 265465 Tekst:Minnie goes coco (coco chanel)
plaatje hoeft niet. maar de tekst moet je wel in spiegel beeld hebben. en dat kan met paint.of het blaadje omdraaien.
Ome, dat moet dus wel alvorens ik hem opplak? En als ik ga plakken op de trui, moet ik dan de binnen en buitenkant strijken?
las verkeerd met een plaatje hoeft het niet.(had net het voor gaande bericht gewijzigd maar je was sneller ) je bedoelt het er opstrijken of voorstrijken?
Ik heb geen idee hoe het moet, haha.,\ Ga nu eerst even het plaatje bewerken met de steentjes. Maar wat ik daarna moet doen, geen idee!!! Moet je ook voorstrijken dan???
ZO hee, die afbeelding van Kitty is groot! Het is voor een maatje 92 t-shirt.... Naar welk formaat verkleinen jullie dat? betreft deze: http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/glittermotifs/full23707174.jpg
uitleg: hoe strijk ik een hotfix patroon op? - YouTube hopelijk mag dit. ik persoonlijk strijk het T-shirt eerst voor ik het plaatje erop strijk.
Ah zo, ja dat doe ik ook wel hoor . Hmmmm, dat patroon is dus mega groot! Ongelofelijk!!! Weet niet welk formaat ik moet aanhouden, haha. Is een maat 92....
Meestal print ik 2 plaatjes per pagina dan zijn ze een stuk kleiner. Strijken doe ik eerst de buitenkant met een theedoek erop en een keukenpapier in het shirt. Kan anders gaan plakken aan de andere kant van het shirt. Beetje afkoelen. Dan draai ik hem binnenstebuiten en strijk weer met een theedoek er tussen. Dit laat ik een tijdje koelen en dan gaat de folie eraf Die minnie is echt heel erg leuk geworden.