Hier zou het een jaartje eerder zijn qua verschil. Hopelijk net zo makkelijk zwanger als de vorige keren, dan kan ik een maand bijna plannen hahaha. Is denk ik wel wat makkelijker met jouw kids al hebben die vast ook hun streken. De oudste heeft binnenkort een partijtje en ik denk dat ik een shirt ga hotfixen voor het meisje.
Groot gelijk, dat zijn leuke orginele cadeaus ook om te geven inderdaad. Wanneer willen jullie voor de 3e beginnen? Hoop ook dat het weer snel raak is voor je
@babii je T-shirts zijn goed gelukt erg mooi de kleur jet lijkt mijn inderdaad zwart. @hier zo kinderbed tijd,dan even lekker weer prullen weet niet goed wat ik wil gaan maken. wou iets van lollifant maken maar had die kleurtjes niet. dus nieuwe besteld.
Sommige zijn al gemaakt in namen. Op glittermotifs zie je die. Wat je ook kunt doen is de naam gewoon uitprinten en langs de randen de steentjes zetten. Wel spiegelen natuurlijk
Ja zat ik ook aan te denken, maar dacht misschien iemand hier toevallig het echte patroon gezien. Werkt denk ik iets makkelijker Voor een beginner als ik
Ik ga nu zelfs hier naar toe Knotsgekke Kaarten n Scrapdagen mijn moeder gaat elk jaar en zegt dat ze daar ook veel hotfix hebben... Of ze probeert me er gewoon in te luizen, kan ook
Zitten al bijna 3 zakjes steentjes in een patroon. Heb zeker niet genoeg blauwen dus maar weer besteld. Zuch mens zal wel gek van me worden. Het zou kunnen dat ze het daar hebben hoor, heb geen idee.