Ze de eerste 800 blauwe zitten erop. Rood was al klaar nu nog wachten op de rest van het blauw en dan wit nog. Kindjes zijn wakker dus helaas geen gefriemel meer
Haha ja daar vergiste ik me ook flink in dat er meer steentjes in een afbeelding gaan zitten. Zo dacht ik met de eenhoorn wel genoeg te hebben aan 800 zwarte steentjes denk dat er ondertussen 1500 steentjes opzitten in alleen zwart Ben wel benieuwd hoe de amerikaanse vlag/kus word zeg
Oeh ga voglende week die ene site ens uitproberen die zo goedkoop is. 2 leuke aanbiedingen 6 halen 5 betalen en dan ook nog eens 15% korting. Dus dan maar steentjes inslaan, op gaan ze toch wel
Ik bestel ook bij hotfix online. Van de week besteld en nu weer. Vorige week ook al 2 keer. Hahahah. Pompeltje ik had al het een en ander bij die shop in mijn mandje zitten vandaag. Ga van de week wel bestellen daar. Eerst maar eens kijken wat k nog allemaal kan maken.
zit net te denken lijkt net of ik reclame ervoor maakt, maar kan echt heel die site niet. Dus niet dat, dat straks hier gedacht word en ik een ban krijg oid
haha dan is het fijn Kreeg opeens zelf een raar gevoel van lijkt wel alsof ik reclame maak. Maar wou het gewoon graag delen, omdat ik het persoonlijk zo goedkoop vind Heb zin in me werkje vanavond haha
Je mag toch wel namen noemen? Worden zoveel linkjes geplaatst van allerlei bedrijven dus zou niet weten wat het probleem zou zijn. Ik heb ook al zovaak hotfix online gepost. Kreeg net een mail en het is alweer onderweg hahahah
Nou dat mag dus niet want daarvoor heb ik commentaar gekregen en strafpunten terwijl iedereen het hier doet maar ik wordt er wel op gewezen en de rest niet vind ik ook beetje krom van hiero ik ga niemand verlinken of wat dan ook maar vind dat niet kloppen
Overal worden linken geplaatst. In de lounge vraagt iemand waar ze bepaalde kleding kan kopen en hop een link. Snap niet dat daar een probleem van word gemaakt. Dat je je eigen webwinkel niet in je onderschrift mag plaatsen oke, maar een webwinkel kom op.
Er worden geen links naar de webshop's geplaatst hier, dat mag niet nee. En Dwergje, er is jou volgens mij duidelijk uitgelegd wat er aan de hand was. Die discussie gaat hier niet gevoerd worden, daar is dit topic niet voor. Voor vragen kan je jezelf wenden tot het beheer . *strenge Babii*
Ik heb toch echt een 'zware overtreding van de regels' gepleegd en daarvoor 3! strafpunten gekregen. En ook via pb of wat dan ook 'mag ik niks' maar dat vind ik pas echt erg want pb is prive en wat ik via pb bespreek is gewoon van mij en daar heeft niemand iets over te zeggen. Maar goed mij horen ze niet en plaats geen linken meer laat ik de eer maar aan mezelf houden he @babbii, nou sorry hoor maar dan wordt er niet goed opgelet! er zijn al regelmatig links naar glittermotifs geplaatst en naar hotfix websites! en je hebt zelf ook naar glittermotifs verwezen hahahaha zie ik nu net dat ik aan het terug kijken ben.
Maar goed idd, dit topic is niet hiervoor bedoeld maar voor hotfix. Dus vertel iemand anders nog iets gemaakt vandaag? de grote kitty is gemaakt/ingekleurd met de rainbow steentjes
jij arrogant vrouwtje ik krijg zo visite.. BAH! heb net nieuwe stenen.. moet nog poes maken voor mijn nichtje en eef wil buurman en buurman, geweldig!