Heb ik ook heel mijn zwangerschap gehad hoor dat ik continu flauwviel of gevoel van had. Bij mij was ook alles prima in orde en was niks te vinden waarom ik zo flauw was, Je moet vooral veel kleine porties eten over de hele dag toen ik me daaraan hield ging het wel stukken beter. ook veel suikers zoals blikje cola kunnen goed helpen en altijd zorgen dat je iets te eten bij je hebt. Ik ben in de gamma flauwgevallen hahahaa
Even voor de duidelijkheid: wij kunnen geen privé berichten lezen. Sterker nog, dat is volgens de weT verboden. Maar als leden de ontvangen pb's aan ons doorsturen, dan nemen wij wel actie door de verzender aan te spreken en uitleg te vragen. Daarbij weet Dwergje ook heel goed dat we haar pb niet lezen, ze is enkel gewaarschuwd dat ze ook niet een pb mag versturen hierover, en mochten we daarachter komen doordat de ontvanger ze doorstuurt aan ons, dan nemen we actie. Dus nee, pb kunnen we niet lezen... Hopelijk is het nu einde onderwerp.
Ik ga vanavond ook weer freubelen, gisteren lekker filmpje gekeken en zo wissel ik het een beetje af Liep toevallig vandaag langs een hobbywinkel in de buurt van mijn werk, dus dacht kijk even of ze het hier hebben maar tsjee wat is het daar duur zeg! 1 blaadje met denk ik hooguit 80 steentjes als het er niet minder waren voor 2,25 en de aplicator 22 euro... Nou ik ga weer even bestellen online heb iig nieuw strijkfolie nodig... En ik ga toch maar zo'n strijkapplicator kopen... totdat ik goed kan strijken helaas een paar steentjes van spongebob zijn neus gesneuveld... Iemand nog tips voor het opstrijken? ik gebruik rhinestuds, maar van de week met de rhinestones was ik er ook een paar kwijt maar die kon ik verklaren want die had ik gehaast moeten maken...
Ik heb er (tot nu toe) nog geen lastjes van dat er steentjes verdwijnen. Maar ik laat het strijkijzer er ook aardig lang opstaan!
Moet bekennen ik schrok wel weer, want is lange tijd voor me terug dat ik me zo eng naar gevoeld heb. Begin van de zwangerschap had ik alleen als ik opstond dat het zwart werd voor me ogen, en voila dat is ook weer terug. Ook vervelend dat jij er de hele zwangerschap last van heb gehad pffff... Vooruit ik vergeet in ieder geval niet meer wat drinken en een snoepje oid in me tas. (Suikers kan ik niet tegen heb een maagverkleining Dus als ik dat teveel eet kom ik in de andere ellende terrecht) Zo net begonnen aan me dochters hello kitty. Morgen ga ik hem afmaken, nu even met vriendlief desperite housewives (of hoe ik het ook schrijf) kijken en de nieuwe smaak lays eens proeven Over steentjes eraf vallen hier ook nog niet gehad, maar laat de strijkijzer er inderdaad ook behoorlijk lang opstaan. wat hebben jullie vanavond gemaakt?
@ pompeltje, een dextro kan ook, ik had altijd een snelle jelle bij mij, en bijvoorbeeld ook dropjes, als je maar ff iets hebt voor als je je zo voelt
heb nu inderdaad dropjes vanavond gekocht Thnx voor de tips, en dextro is ook een goede denk dat ik dat maar gaat kopen. Drop is niet zo me favoriet.
Die zou Tim geweldig vinden! Dat zijn echt zijn helden! Hij en mijn man noemen elkaar de hele dag door Buurmannetje. Als ik hem Tim noem zegt ie; nee ikke ben buurmannetje
Wat leuk buurman en buurman. Ik ben nog met de kus bezig. Al 2 dagen niks gedaan. Vanavond misschien.
nog even en ik kan een pickup pencil bij bestellen... mijn dochter van 4 zag me bezig en zei, "dat wil ik ook wel doen mama"dus een simpele bloem afgedrukt en nu is ze bezig met ss10 steentjes. denk niet dat ze hem af krijgt maar het leuke is dat ze een andere keer verder kan gaan.