dat is balen zeg.... ik heb er geen last van en alles al een paar keer gewassen, alles zit er nog op. de enige tip is net als dwergje, koop de steentjes ergens anders en stuur de leverancier een berichtje...
Het licht niet aan hotfixonline het licht aan de steentjes die hun gekocht hebben uit china/belgie, toevallig een foute lading geweest, daarom is het verstandig om dat even door te geven aan hun. dan kunnen hun dat nakijken en bespreken met hun leverancier
Hier ook weer 4 dingen af. een my little pony in kleur een kleine zeemermin in kleur tekst diva helemaal in kleur en een rompertje voor de kleine Met de tekst kusje, 1 euro Binnenkort even fotos ervan maken en hier showen Me buikband zijn nu 2 steentjes af, maar zat er dik in. Buik is gegroeid laatste paar dagen dus stof is behoorlijk gaan rekken. Maar dat fixen we wel weer, leg er gewoon 2 steentjes los op even bakpapier erop en probeer het weer te strijken @ melanine dat is wel balen zeg dat de steentjes los laten! Hier het weekend 3 hotfix steentjes shirtjes wassen ben benieuwd..
Het hello kitty shirt van dochterlief al 3 keer gewassen. Een shirt zelfs in de droger perongeluk, maar niks aan de hand. Gisteren aten we broccoli met zelfgemaakte kerrie saus en shirt was echt vies. Schoongemaakt met vanish, maar helaas hebben de ogen losgelaten. Waren andere steentjes.
Ik ga een schort be-hotfixen voor een nichtje van mijn man, ze viert haar 50e verjaardag. Ik zet er op "ik ben geen 50, ik ben 18 met 32 jaar ervaring."
en deze... maken jullie ook voor andere? ik doe dit nu namelijk wel kreeg zulke leuke reacties. wat is het toch verslavend he!
welkom terug melanina leuk bezigbijtje!!!! ik maak ook wel voor anderen hoor, anders loopt mijn dochter alleeeeeen nog maar in glitters rond....