klopt aan de zijkant zit een wit knopje die moet je indrukken en dan kan je het bakje open maken., Ik vind hem heel handig maar het vervelende is dat ik als nog met heeeeel veeel losse zakjes zit, want de zakjes die ik nu heb en dan de zakjes die ik straks bestel die kunnen dan net weer zzo van kleur verschillen (lichter/donkerder) dan degene die ik nu heb en dan kunnen ze weer niet bij dat bakje erin en dat heb ik met heeel veeel kleuren erg irritant
Zo is me toch nog gelukt weer hele leuke dingen te maken. Voor onze knul 2 rompers en 2 shirts. En voor de meiden natuurlijk ook weer allebei een shirt. Vind zo verslavend...
Hierbij foto van een paar van de hotfix dingen die af zijn Heb nog wat dingen maar daar staat de naam van de kleine op. Bekijk bijlage 271617
Wij moeten op de baby kamer nog een lamp hebben. Zat ik me gisteren toch te bedenken dat ik die zelf ook wel kan pimpen met steentjes hahaha.
Leuk allemaal damens!! Ben jaloers! Maar heb vanochtend mn eigen start pakket op gehaald dus zodra er energie en tijd is ga ik beginnen met een simpel projectje. Heb er zin in!
Leuk!!! veel plezier. Mijn schoonzusje is vanmorgen hier geweest om te hotfixen, ze is nog niet klaar dus nog geen foto... ik heb ondertussen lekker kunnen knuffelen met mijn kleine neefje van 4 weken hoe naar.....