voor de hotfixers

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door pink99, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    o wat leuk tis dat ik op een kdv werk en niet op een bso anders was het voor ons ook ideaal geweest :)

2. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Ja, is voor de BSO ook leuk ja!!

3. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier deze week maar weer nieuwe steentjes bestellen. Dingen gaan behoorlijk snel haha maar maak ook overdreven veel... En de kleine wil er hier toch niet uit, dus denk dat ik van de weet nog lekker wat gaat fixen

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Ja hier gaat het ook hard hoor daarom groot ingeslagen haha

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.158
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hoi allemaal,

Ik had een topic geopend met een vraag over een buikband. En daar kreeg ik de tip om hier ook even advies te vragen. Ik heb van mijn vorige zwangerschap nog een buikband met swarovski-voetjes van buikbanden.com
    Nu ben ik in verwachting van een tweeling, dus er moet eigenlijk een paar voetjes bij. Ik durf het zelf niet zo goed aan. Ik ben niet zo goed in fröbelen en al helemaal als het priegelig dreigt te worden vliegen hier wel eens dingen door de kamer. ;)

Maar wie weet kunnen jullie mij op weg helpen. Wat ik me vooral afvraag: HOE krijg ik dat netjes voor elkaar?
    En kan ik het eerst op een soort transferpapier doen ofzo, zodat ik het niet in één keer op de buikband hoef te doen maar pas als het echt naar mijn zin is? Want ik ben toch wel bang om de band te verpesten.

En op wat voor kosten moet ik ongeveer rekenen? Ik heb dan 48 steentjes nodig en verder ...?

Oh: hier hebben we het over:
    Bekijk bijlage 274071
    Als iemand met de melding komt dat dit kant en klaar als strijkapplicatie te koop is, spring ik helemaal een gat in de lucht, haha!

6. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

ik stuur je even een pb berichtje met wat info

7. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Hallo hotfixers, iemand hier kan mij vast verder helpen.
    Ik ben nu voor het eerst iets aan het maken. Mijn dochter gaat maandag naar een concert van Lady Gaga, en nu heb ik voor op een spijkerjasje van haar, de letters LADY GAGA gemaakt, op van dat plakpapier. Het ziet er echt leuk uit, nu moet het dus nog op het jasje ;)

Als ik het goed begrijp leg ik het dus op het jasje, en over dat doorzichtige plakpapier (waar de steentjes nu op zitten) leg ik bakpapier/stijkpapier. En dan strijken.. Maar nu mijn vraag, hoe warm zet ik de strijkbout, en houd je de bout stil, of druk je hard. En vooral hoe lang moet ik de strijkbout op de letters houden? Moet de stoomfunctie uit :( Wie wil mij helpen, het zou zo zonde zijn als het mislukt..

Als het dan er op gestreken is, wanneer trek je dan het plasticje er af, als het helemaal afgekoeld is, of nog als het lauw is..

Groetjes Siriel

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik heb ergens gelezen dat je het beste spijkerstof ff ligt op moet schuren dan blijven de steentjes er beter op zitten

ik leg er bak papier over en dan warmste stand en stoomstand uit en steeds een beetje optillen en verzetten dan drukken en dan een sec of 10 a 20 ff aandrukken
    folie eraf halen als het afgekoeld is.

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    is het nog gelukt zo nee pb ik je ff een facebook pagina waar ook veel hotfixers zijn .
    Ik doe het nog niet zolang dus kan nog niet zonder echt patroon het voor je maken of is wat je op de foto ziet het juiste formaat .

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.158
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hoi hotfixers,
    Alvast voor de reacties in dit topic en per pb. Ik ben me inmiddels wat verder aan het verdiepen in de techniek hotfixen. (Tot gisteren wist ik nog niet eens dat het zo heette, kun je nagaan.) Ik heb wat filmpjes gezien op youtube en ik denk toch wel dat ik dit zelf kan. Het patroon is ook weer niet zo vreselijk ingewikkeld! En met zo'n sticky-ding is het ook niet het priegelwerk waar ik voor vreesde. Zodra mijn buik begint te groeien, ga ik dus zelf maar eens een poging doen! En als het mooi lukt, heb ik al inspiratie voor nog meer tweeling buikbanden. :D

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    en als je het helemaal leuk vind en je tweeling is er zijn er zoveeel leuke dingen te maken dus alvast welkom bij het clupje

12. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie, het opschuren heb ik niet gedaan, ik heb het er inmiddels op gestreken, en het is prachtig geworden! ik denk dat mijn dochter het erg mooi vind, en het vol trots zal dragen naar het concert.

13. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Je kunt altijd even filmpjes kijken op youtube voor meer info en trucks

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    mooi en natuurlijk is een foto ook erg leuk om te plaatsen (hint) mag van het jacket alleen hoor :)

15. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Zo ik ben klaar met 3 dingen van de week even opstrijken en dan laat ik het zien

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Ik heb thomas de trein gehotfixed :)

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    foto foto foto

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ALs ik hem opgestreken heb komt er zeker een foto

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ook ik kom straks even spammen! Heb wat opdrachten af :D

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    fotoss!!!!!!:d

Deel Deze Pagina