benieuwd naar nieuwe fotos Hier voorlopig geen hotfixen aangezien gisteren onze zoon/broertje geboren is
Deze twee shirtjes gemaakt voor een tweeling. 2x minnie mouse met naam kindjes 2x mickey mouse met naam kindjes
Meiden wat een super leuke dingen komen er weer voorbij zeg Bedankt allemaal voor de felicitaties, de bevalling is helemaal perfect gegaan. 6.30 in het ziekenhuis en onze knul is om 7.46 geboren Hij ligt nu heerlijk te slapen onder zijn hotfix lakentje Heb die ene met de trein met zijn naam gemaakt tijdens de zwangerschap. Kraamzorg hier ook helemaal weg van al het hotfix (waren ze in het ziekenhuis ook al van zijn mutsje) Het is en blijft een leuke hobby, maar ik ga nu eerst lekker genieten van ons gezinnetje maar blijf hier natuurlijk steeds spieken/schrijven en ideeen op doen
Meiden misschien kunnen jullie me helpen, ik heb echt een ontzettend super toffe en lieve kraamhulp die ook helemaal weg is van de hotfix creaties... Nu wil ik heel graag voor haar een schort maken met een htofix creatie. Nu ben ik alleen op zoek naar leuke tips/ideeen wat ik erop zou kunnen doen? Ik hotfix op de zak van de schort zou maar zeggen... Kortom jullie tips?
Beste kraamhulp 2012 of liefste kraamhulp 2012, of bedankt voor de goede zorgen, of verzorgd door .... en dan der naam
Pompeltje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Je kunt ook een nijntje als zuster hotfixen of zoiets