vandaag begonnen met die leerling op mijn werk met hotfixen het kost haar best moeite maar toen ik haar liet zien hoe het er uit zag wat ze al gemaakt had klaarde haar gezicht op en ze heeft er voor donderdag al weer zin in. ik ook
O neejjjj jullie hebben mij "besmet" met het hotfixvirus. Net een bestelling geplaatst en kan bijna niet wachten. Het is echt sjiek om te zien wat er voor mooie resultaten uit komen!!
meiden even een vraagje jullie weten meer dan ik haha.... zal deze applicator goed zijn? en ook voor de normale hotfixsteentjes zijn die wij gebruiken? LIDL Nederland - lidl.nl
Ziet er prima uit dus voor die prijs kan je het gewoon proberen! let er wel op dat dat hele stuk ijzer dus wel onwijs warm wordt. Maar voor de beginnende hotfixers zeker goed te doen!
dank je wel dacht ook voor die prijs kan ik niet echt een miskoop hebben. Wil hem puur en alleen eigenlijk gebruiken om shirtjes bij te werken. heb nu shirtjes waar bijvoorbeeld 4 steentjes af zijn en dat vind ik zo zonde, dus leek me ideaal dan met zo ding die er weer bij te plakken
Ik moet deze maanden niet te veel maken anders moet ik teveel gaan bestellen en ik moet gaan sparen haha want over 8 maanden ga ik trouwen Wil misschien wel bedankjes ofzo gaan hotfixen iemand een idee wat ik zou kunnen gaan doen ermee????
Bekijk bijlage 276356 lady Gaga eindelijk gedaan nu op de achterkant van een vestje strijken en dan kan ie vrijdag mee naar me nichtje dr B-day party
@Melanina wat sjiek zeg die Gaga. Daar gaat je nichtje vast heel trots mee rondlopen. Ik had vandaag mijn pakketje binnen JEEJ . Mijn zoontje wilde een haaitje op zijn trui, dus daar heb ik voor gezorgd .
Na het lezen van de eerste 30 pagina's van dit topic heb ik ook een kleine bestelling gedaan. Steentjes, een potlood en folie. Ik heb zilveren 2 en 3 mm rhinestuds en crystal besteld, wil eerst kijken wat ik het lekkerst vind werken voor ik alle kleuren aanschaf. Heb ook al patroontjes waaronder een patroontje van Dwergje. Ik hoop dat alles snel binnen is. Heb er zin in Vanmiddag op jacht naar t'shirts voor zoon waar ik alles lekker op kan plakken
al een paar pagina's geleden dat ik voor het laatst heb gesproken maar wou ff melden dat ik nu ook druk aan het hotfixen ben!! ben helemaal verslaafd hahaha baal er wel een beetje van dat ik er weinig tijd voor heb. toen ik het pas overdag probeerde toen mn zoontje speelde ging uit eindelijk een bakje vol kleurtjes over de grond. "ik mama helpen?!" nou nee schat, bedankt. dat was een halve middag kleurtjes uitzoeken net mn 2de bestelling binnen en weer vol aan de slag gegaan. heerlijk!! (en krijg veel complimentjes dus dat is ook altijd leuk) al ben ik nog niet op jullie niveau hoor, zie weer prachtige dingen voorbij komen. bravo!
leuk dat er wat nieuwe lotgenoten bij zijn veel plezier allemaal!!! mooi die lady gaga en het ik ben 3 jaar shirtje
Dwergje, als je een vlakje helemaal opvult met steentjes, maak je dan eerst de buitenrand en vul je het daarna op? of begin je aan een kant en leg je rijtjes tot het vlak vol is?