Die wil ik ook graag hebben... Maar buiten het feit dat je nu al ruimte te kort komt bevalt hij wel goed?
Ik heb 32 zakjes. Waarvan 1 met 2500 1 met 1850 2 met 1600 12 met 800 3 zakjes met 300 ongeveer Dit zijn allemaal ss6 steentjes Dan 6 zakjes met 200 3 zakjes met 400 1 met 1000 1 met zo een 150 steentjes. Drie verschillende maten en van die bolletjes. Allemaal verschillende kleurtjes.
ik heb mijn eerste opdracht binnen maar zo niet weten hoeveel ik er voor moet gaan vragen. Het gaat om de afbeelding op FB van lil angel . hoeveel zouden jullie ervoor vragen??
Ik vind het vreselijk moeilijk om dat zo te zeggen. Weet niet wat je/jullie/iemand er voor overheeft.
ik heb ook nog hotfixsteentjes te koop. Weet niet of iemand hier interesse heeft. Het is toch niets voor mij.eventueel ook de applicator. totaal pakket 100 euro gekost. Als iemand interesse heeft pb me maar. ook nog paar vellen transferpapier en dat stukje met dat speciale potje met soort kleefgum haha kom nie op de naam Het is toch niet echt wat voor mij.
ik heb het op mp staan heb je interesse mail me maar via marktplaats of via zp privebericht Marktplaats.nl > te koop groot startpakket hotfix - Hobby en Vrije tijd - Naaien en Fournituren
@ bumpie, heb je het al verkocht? jouw link doet het namelijk niet. @ all, niks meer gehotfixt. al wel aan het bedenken wat ik voor mijn meisje wil maken. ideeen?